51.

129 6 1
                                    

Erotikus tartaltalmak!🔞

Isabell

Kényelmesen hátra dőlök és lehunyom a szemeim. Élvezettel viselem, ahogy a forró habos fürdő körbe öleli fáradt, de annál boldogabb testem. Igen, ezt érzem, boldognak, lehetséges? Sosem éreztem ilyen fajta érzelmeket, teljesen új, de nagyon izgalmas, nem akarom elengedni, akarom hogy elárasszon a féltékenység, ha úgy adódik, akarom, hogy haragudjon rám, mert félt, vagy mert ellenkezem vele. Több akarok lenni, mint a kurvája, a királynője, kicsit sem bánom, hogy melegség öleli körbe a szívemet. Azt akartam, hogy a lábaim előtt heverjen, de hiszen már ott hever, csak én nem gyűlölöm és már nem rajta akarok uralkodni, hanem inkább vele.

Igen vele, vele akarok lenni, mindig, minden körülmények között, nem számít, hogy gyilkos, nem számít, hogy thaiföld legnagyobb maffia vezére, nem számít semmi, csak az ahogyan néz rám, ahogyan érint, ahogyan érez. Nem akarom az életem nélküle élni, a mi életünk már egybeforrt.

Mosolyogva fekszem az illatos habos vízben, boldog vagyok hogy végre ráébredten és ezentúl tudatosan tudok a céljaimra figyelni és megtenni mindent, hogy elérjem azokat.

Jeon, a szívem csak érted dobog.

Mámoros hangulatomban ajtó nyítodásra figyelek fel, ő az a férfi, aki elveszi az eszem, akit ha meglátok máris oxigén hiányban szenvedek.

- Hoztam gyümölcslét és vizet, melyiket kéred?- Lép közelebb kezében két pohárral.

- Mind kettőt. - válaszolom, miközben felülök a kádban.

 A kád mellé guggol és átnyújtja a poharat, előbb iszok a gyümölcsléből, majd a vízből is.  Azután a félig üres poharakat a fürdő kád melletti gránitmosdó pultra helyezi. Letérdepel és a kezét belelógatja a vízbe, miközben a tekintetünk egybe fonódik.

- Sajnálom, hogy durva voltam. - szemeiben valóban megbánás jelei fénylenek, hangja pedig egészen lágy. Vádlimat megsimogatja a víz alatt, miközben lesüti szemeit.

- Nem akarsz beszállni hozzám? - pillantását rám vezeti, én pedig  finom örömteli mosollyal pislogok rá.

Biccent, majd feláll és leveti ruháit. Epekedve gusztálom végig, kidolgozott testét. Sosem fogom megunni, izmoktól domborodó mellkasát, kockás hasfalát, férfias idomait. Megnyalom ajkam, mikor tekintetem férfiasságára vezetem. A vérem azonnal forrósodni kezd, tökéletes pénisze, mint formában, mint méretben. Egészen magával ragad a látvány, úgy, ahogy van, mindenéért oda vagyok, még a tetoválásaiért is, igazán rosszfiús külsőt varázsolnak neki. Álmodozásomból mély érces hangja zökkent ki.

- Arrébb csúszol? - kérdezi halvány mosollyal ajkain.

- ühm. - hümmögöm, majd a hátam mögé engedem. némi sziszegés hagyja el ajkait, mikor bőre érintkezik a forró vízzel. De nem reklamál, elviseli, hátra dől én pedig neki, meztelen bőréhez simulok, és még jobban eláraszt ez a kellemes melegség. Izmos karjai átölelnek, boldogan csendben pihenünk a forró víz ölelésében. Végül a csendet én töröm meg.

- Jungkook?
- Hmm?
- Hogyan lettél te a vezér?- kérdezem halkan, kicsit félve.

Némi hallgatás után válaszol.

- A bátyám megölték és így rám szállt a hatalom.
- Nem tudtam, hogy volt egy bátyád. – megdöbbenten felem. - Milyen volt a kapcsolatotok?

- Igazi jó testvérem volt. Meg akart óvni ettől az élettől, egy szebb, boldogabb jövőt szánt nekem. Képes volt ez ügyben apámmal is szembe menni, de mivel megölték, nem hagyhattam megtorolatlanul, ezért vagyok most én a vezér. – szomorúság sugárzik hangjából, kényes témába tenyereltem, de nem bánom, mert még sohasem beszélgettünk, soha nem beszélt a családjáról, a sérelmeiről, az érzéseiről. Boldogan hallgatom, bármit is mond, figyelek rá, tudni akarok róla mindent. Az ember nem lesz csak úgy könyörtelen gyilkos, mindennek meg van az oka, hát az övé is.

A RÉM  /Befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant