17.

181 6 0
                                    

Erősen erotikus tartalmak!🔞

Isabell

-Bunsen! Még nem is kérdeztem, te mióta vagy itt? - a percek óta tartó csendet már unom, ezért a mellettem napozó lányt kérdezem.
- Már 3 éve.- nem fordúl felém, ugyanabban a pózban napoztatja már egyébként is tökéletesre napbarnított testét.
Először engedték, hogy bikinire vetkőzzek és a medencében vagy annak patján mutogassam magam, ahogy Joana mondta: Ideje, hogy felfigyeljenek rád, megmutassuk, hogy új árú van a piacon.
Igen, egy darab hús vagyok, de már túl tettem magam ezen, csak a céljaim lebegnek a szemem előtt, senki és semmi nem tántoríthat el tőlük.
- és hány férfival bújtal ágyba? - faggatom tovább.
- az 50. -dik után nem számoltam. Válaszolja unottan.

Az egyébkent vidám és roppant kedves barátnőm, azt hiszem nevezhetem így, ma nincs elemében, talán a tegnapi kuncsaftja az oka, nem beszél róla,de a folytogatás nyomok a nyakán mindent elárulnak.
Az én nyakam sosem fog így kinézni, nem engedem meg senkinek, hogy ez tegye velem, elérem hogy ahelyett, hogy folytogatna, a talpam nyalja.
- Bemegyünk, rohadt melegem van?- egyhangúan beszél, miközben felül a napozó ágyon.
- Rendben. De, biztos jól vagy? - Lágyan próbálom elérni, hogy beszéljen sérelméről.
- Persze csak már elég volt a mocskos pillantásokból, hányingerem van. - az undor csak úgy fröcsög ajkai közül.
Apró bikinikben végig sétálunk a medence partján, majd elindulunk a szobánkba.

Sokat tanúltam az elmúlt pár hétben, példáúl, hogyan ringasd a csipőd, hogy minden szem rád szegeződjön. Öntelten mosolygom végig az utat a hotel bejáratáig, élvezem hogy a féreg gengszterek nyálcsorgatva pislognak rám, egyenlőre elérhetetlen vagyok számukra.

De nem csak a csabításról tanultam, hanem a politikáról is, elég sok időt vesz el az időmből, na és az alvilág rémei, ki melyik klánból, tudnom kell arcról felismerni, kivel mit engedhetek meg magamnak, nem egy leány álom, de érdekes és élvezem. Mivel az iskolában szerettem tanulni, ezért ez most könnyedén veszem. Izgalmas új dolgokat tanulni, akár a művészetről, akár társadalom tudományról. A legjobban a zene tetszik, zongorázni tanulok, imádom. Azt viszont gyűlölöm, hogy be vagyok ide zárva.

Amióta Hoseok elhitette velem, hogy elvisz kirándulni, totál bevagyok zsongva. Már a harmadik nap telt el, de még nem jelentkezett, nagyon remélem nem vert át. Barátsagosnak tünt és szava hihetőnek, nem gondolom, hogy egy ilyen nagyhatalmú ember csak hitegetne feleslegesen.

A szexel nem haladtam előrébb, Jeon azóta nem látogatott meg, még csak színét sem láttam a hotel területén. Nem értem, talán nem voltam elég jó, hogy felkeltsem az érdeklődését, pedig az elején annyira oda volt mindenki. Szükségem lenne a tapasztalat szerzésre és egyenlőre nem érhet hozzám senki, a lányok már többször mondták, hogy őket hamar bedobták a mélyvízbe, meló mellett tanulták ki a mesterséget. Különleges bánásmódban reszesülök. Nem tettem semmit ezért, de élvezettel tölt el.

****

Miután megvocsoráztam Joanával a szobámba vonulok. Még a hálóingem is szexi, tanuljak meg ebben aludni, sosem tudni ki látogat meg este. Őszintén szólva nem szeretném, ha bárki is meglátogatna alvás közben, az elég bizarr lenne.

🔞

Lefekvéshez készülődöm apró rózsaszín selyem és csipke keverékéből álló halóingemben, amikor ajtó nyitódásra kapom fel a fejem.

Az ajtóhoz sietek.

A szíven azon nyomban hevesen kezd verni, mikor meglátom a férfit. Bár sötét van, de így is felismerem tökéletes idomait.

-Jeon.- Suttogom meglepetten.

Nem szól, nem csinál semmit, csak áll mereven és bámul egyenesen a szemembe. A szobám sötét, de az ablakon beszűrődő holdfény arcát megvilágítja. Ebben a homályos fényben is tisztán látom vonzó arcvonásait. Ajkai édesen gyermetegek, a szemei viszont veszélyesen sötétek. Úgy érzem a lelkemig hatol tekintete,

A RÉM  /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora