27.

146 7 1
                                    

Jeon 

Miután sikeresen kidobtam a nőt, aki ismét mély nyomot hagyott bennem. Nem gondolom, hogy mostmár tartanom kellene ettől az érzéstől. Elég kellemes a melegség, ami átjárja a testem, ha érinthetem. Nem èrzem már gyengének magam, azért sem mert ez az este más volt. Megérett és elfogadta az sorsát és ez nagyon is tetszik. Persze még nem tudja hol a helye, de majd  ezt is megtanulja. V érti a dolgát és remek nőt faragott belőle. És ez az elképesztő nőiesség, ami árad belőle remek ötletet adott.

Ezt a nagyszerű ötletet gyorsan meg is kell osztanom azokkal a társaimmal, akik részt vesznek a megvalósításában.
Délutánra ide hívom V-t,Jimint és Hoseokot.

Fütyörészve sétálok le a lepcsőn, de mikor ezt észlelem magamon megköszörülöm a torkom. Túlságosan jó kedvem, és tele vagyok energiával. Rég éreztem magam ilyen felhőtlen vidámnak, na és erősnek. Úgy èrzem bárkivel elbánnék fél kézzel.
A lépcső alján utam állja Haider.
- Főnök Jin már várja az irodában.- mély hangján tudatja velem óriás testőröm.
Az órámra pillantok. Kicsivel korábban érkezett, de nem gond, legalább bővel lesz időnk átbeszélni a dolgainkat mielőtt a többiek megérkeznek.
Jin, a könyvelőm. A lehető legjobban ért a dolgához, nem ismerek még egy olyan embert, aki jobban értene ahhoz, hogyan mossa tisztára a mocskos pénzemet.

Az irodámba belépve jó kedvűen üdvözlöm barátomat, legidősebb bátyjám.
- Jin, örülök hogy látlak.- mosolyogva nyújtom a kezem felé, majd keblemre vonom és megütögetem a hátát.
Megszeppenve fogadja bensőséges üdvözlésem, ez arcára elég jól kiül.
- Mi a helyzet testvérem? - kérdezem a még mindig megderemedten álldogáló bátyjám.
- Ö, minden rendben, csak a szokásos havi könyvelést hoztam, hogy nézzük át. - válaszol, mialatt enyhe mosoly villan át arcán.
Megkerülöm az íróasztalt és leülök. Ö is ezt teszi leül velem szemben.
- Mitől van ilyen kitörő jókedved?- arcom fürķészve kérdezi.
- Remek ötletem támadt! - komolyan, vidámságomból visszavéve válaszolok.
- Az jó,mert nekem is.
- Akkor halljam! - kiváncsian meresztem rá tekintetem.
- Dől a lé, mint azt tudod, de most hogy piacra dobtuk az új szert megjobban megfog emelkedni a bevételünk.
- Kezd hozzá beszédéhez, nagyon is komolyan sőt, inkább hivatalosan.
- Tudom, hogy szereted, ha pénzed kézzel fogható, hogy szereted az autókat az ingatlanokat, na meg a vitorlásokat, de...- meg áll egy pillanatra. A szemöldököm felvonom és némi izgatottság suhán át rajtam.
- De, van valami jobb ötleted?
- Igen van. Arra gondoltam, hogy a biztonság kedvéért hozzá láthatnánk kimenekíteni a pénz egy részét az országból. Bármi megtörténthet, csak lásd Belfort-ot, esélye sem volt. Későn kapcsolt és most rács mögött ül. Ha kiszabadul egy fitying sem várja.  Beszéltem az egyik svájci bankkal, nyithatnánk ott egy számlát és bérelhetnénk széfet. Minden valamire való gengszternek ott van elrejtve a pénze. Nem érdekli őket, hogy ki vagy és honnan van a pénzed, csak helyezd el náluk. És ha már az ingatlanokat annyira kedveled az Alpokban vehetnél egy házat. Van még egy pár hely, ahol szintén számlát kellene nyitnod; a Kanári szigeteken és Francia polinézián.
Plusz az európai unió bevezette az új fizető eszközt és azt gondolom, hogy nem lenne rossz, ha nem csak dollárba fektetnéd a vagyont, hanem euróba is. Azt is tudom, hogy van egy álmod, hogy szeretnél egy saját szigetet, azt hiszem megtaláltam a tökéletest a számodra.- büszkén mosolyog éles elméjén, és én vele tartok ebbe a mosolygásba.

Megbízom benne eddig is nagyon jól kezelte a pénzügyi dolgokat és ezután is jól fogja. Penzügyi szakon végzett Angliában, ahogy Jimint amerikaban tanulhatta ki a szakmát úgy Jin is külföldön. Ha ő nem ért a pénzhez akkor senki. De ami leginkább izgat az a sziget, ahol nyugodtan tölthetem napjaim, nem zavarhatnak, nem talál rám senki.
- Hol van a sziget?
- Tudtam, hogy csak ez izgat. - pajkos mosolyra húzza ajkait, majd feláll és a pocról leveszi a földgömböt, majd az asztalra helyezi. Megforgatja, majd az ujjával arra a ponrta bök, ahol a sziget található.

- Tudom, elég messze van, de még annyira nem felkapott hely. Franci polinézia es a Cook szigetek veszik körül. Egy sziget csoport egyik tagja, amit a franciáktól vasárolhatsz meg. Csodás fehér homokos a partja, a víz kristály tiszta, a szomszédságban lakatlan szigetek. Habár kicsi, de egy leszálló pályat kialakíthatsz rajta. Szerintem nagyon jó helyen van. Nehezen megközelíthető, elvan rejtve a világ elől. Mit szólsz hozzá?- forditja felém tekintetét és várja reakcióm.
- Fantasztikus!- válaszolom visszafogottan, de belül nagyon örülök.
- Remek, akkor ezt elintézem neked. Mikor akarod megnézni?
- Minnél hamarabb.

Átbeszeljük még a többi anyagi témát is, majd elbúcsozom és elégedetten döltöm magam hátra a székben.
Micsoda fantasztikus dolgok történnek ma.

A RÉM  /Befejezett/Where stories live. Discover now