Erősen erotikus tartalmak!!!🔞
Jeon
A szívem lázasan kalapál a mellkasomban, mikre nem képes ez a törékeny lány. Nem foglalkozom ostoba elméleteimmel miszerint nem érezhetek semmit. Gyenge akarok lenni, át akarom adni magam ennek az érzésnek.
Meztelen teste őrült vágyat ébreszt bennem. A farkam épp kidurrani készül, hiába is tagadom megőrjít, és hiába próbálok más nőkkel enyhíteni felajzott vágyaimon, legmélyen tudom nagyon jól, hogy ezt a féktelenséget csak ő enyhítheti.
Kezeim remegnek,ahogy végig húzom selymes bőrén.
A testem már fájdalmasan vágyott rá. Megmarkolom fenekét és megcsókolom a hasát, hosszan magamba szippantom illatát és ezt az érzést, ami ennyire felforrósítja testem és a lelkem. Lejebb is megcsókolom a szeméremdombját, amire egy sóhajtassal válaszol, mégjobban felkorbácsolja érzékeim.
A szívem már a torkomban dobog, a nyálam pedig összefutva a számban arra vár, hogy végig kóstoljam tökéletes testét. Fölém térdel és a mellét egyenesen az arcomba dörgöli. Megmarkolom őket. Formás keblei pontosan tenyerembe illenek, feszesek és kemények, megízlelem vagy inkább felfalom őket. Felváltva szívogatom, nyalogatom mellbimbóit, amivel nem csak benne keltek tűzet, hanem magamat is teljesen felajzom.
Rányomja magát merevedésemre, és finoman mozgatni kezdi csipőjét, akaratlanul morgok egyet, majd elkapom ajkait és vadállatként kezdem ostromolni. Nincs menekvés, felkutatom szájürege minden rejtet szegletét, hevességemnek semmi nem szab határt.
Vagy mégis. Elhajol tőlem, kiéhezett oroszlanként lihegek, mint aki elhalasztotta zsákmányát. Huncot mosoly csillan ajkain, ettől megjobban begerjedek és hajánál fogva vonom magamra, majd erőszakosan tolom át nyelvem szájába.
Kezei közénk furakodnak és elkezdi kigombolni nadrágom. Férfiasságom fájdalmasan bújtatná ki a fejét és ha tudna ordítana, hogy vegye a kezébe. Ajkai nyakamra tévednek, szenvedéllyel telve nyalja végig bőröm a mellkasomon át a hasam aljáig.
Segítek neki a nadrágom levenni.
Minden további nélkül letérdel elém és szájába veszi merevedésem, A túlzott élvezet miatt egyszerűen lehúnyom a szemem.
Nem egy profi, aki mindent tud hogyan kell kifacsarni az embert, mégis én úgy érzem ,hogy soha nem volt még ilyen élvezetes szopatásban részem.Túl jól csinálja, én pedig képtelen vagyok visszafogni magam. Nyögések szakadnak fel torkomból, amit még soha nem tapasztaltam. Nem bírom, vissza kell fogni magam, nem akarom hogy így legyen vége, forró barlagjába akarok élvezni.
Megragadom a haját, és lerántom vérbő merevségemről. Felpillant rám gyönyörű vággyal teli szemeivel, ami csak még kivánatosabbá teszi. Feláll és megszabadítom apró fehérneműjétől, lassan letolom lábain, miközben ajkammal végig ízlelem bőrét.
Egyik lábát a kanapéra helyezem és belecsókolok vágyközpontjába, lassan nyalni kezdem, de annyira felfokozott állapotban vagyok, hogy nem bírom és felfalom punciját, élvezettel nyalom még nedvesebbre.
Minden cselekedetemet hangos nyögéssel díjazza, és ez csak arra ösztönöz, hogy addig nyaljam még síkitozni nem kezd, még az élvezettől kicsorduló nedve a számba nem ömlik. Örömmel nyalom le az utolsó cseppig, majd tovább már nem vártatva, szétdurrani készülő farkamra ültetem.
Forró barlangja körülölel,
az istenit, de rohadt szűk.
Ezt így nem fogom sokáig bírni.
Lassan kezdi mozgatni csípőjét, miközben elkapja ajkaim, és izgalmas csókba invitál.
YOU ARE READING
A RÉM /Befejezett/
FanfictionBts ff, de ne tántorítson el senkit. Fizikai bántalmazást tartalmaz. Aki nem bírja a vért, az erőszakot, a gyilkosságot, a brutalitást, az erotikát annak nem ajánlom, mindenki másnak jó szórakozást.😉 Jeon Kegyetlen gyilkosnak tartották, aki rutins...