Sziasztok!
Nagyon vártam már, hogy elérjek ehhez a részhez. Nagyon szerettem írni, remélem nektek is fog tetszeni.
Ezzel a résszel el is értünk a történet első fejezete végéhez. Új időszámítás kezdődik, de remélem velem tartotok és azt is szeretni fogjátok.
Ha van kedvetek írjátok meg, hogy szerintetek mi fog következni, kíváncsi vagyok a ti teóriátokra.
Puszi
🤟❤❤❤Isabell
− Készülj, gyere gyorsan! − Bunsen ront be az ajtón, túlságosan izgatott, de nem foglalkozom lelki állapotával csak azzal, hogy végre visszajött, valami jó is történik velem.− Bunsen, annyira örülök, hogy itt vagy. − fülig erő ajkakkal fogadom, és sietősen megyek oda hozzá.
− Én is, de most öltözz! – Nem fogadja kitörő örömömet, lázasan kezd kutakodni szekrényemben.
− Hol a fenébe voltál? − kérdezem, miközben háta mögé lépek és átölelem.
− Az most nem fontos, itt van Jeon és látni akar, úgyhogy gyorsan öltözz át.
Túlságosan fel van pörögve, nem értem mitől ilyen lelkes.
− Nem érdekel. − flegmán válaszolok.
− Dehogy nem! − visítja, majd egy fehér ruhát kikap a szekrényből és hozzám méri.
− Két hete dobott ki, nem fogok rohanni a karjaiba, csak várjon nyugodtan. − durcásan keresztbe fonom karjaimat.
− A helyedbe én igyekeznék, elég türelmetlen, azt mondta gyorsan vigyelek hozzá.
− Bunsen, − megfogom vállait − nyugi, nem lesz gond. Inkább mesélj, hol jártál, mit csináltál? − kíváncsiskodom.
− Elmondom, ha ezt felveszed. − mutat továbbra is a ruhára, amit hozzám mért.
− Rendben, felveszem. − kiveszem kezéből a ruhát és az ágyra dobom.
− Gyerünk, gyerünk, öltözz már! − sürget.
− Mi bajod van! − förmedek rá, miközben elkezdek átöltözni. − Miért vagy ilyen izgatott? − kérdezem feszülten, mert ez furcsa buzgósága felbosszant.
− Mert Jeon is az, és ne várasd, biztos valami fontosat akar mondani. − erőltetett vigyorgásba kezd.
− Remélem is, ha ilyen sokáig váratott. − undokul motyogom.
Felveszem a ruhát, amit kiválasztott, egyszerű spagetti pántos fehér nyári ruha, szellős és aprócska. Nagyon könnyű anyagból van, olyan érzésem van, mintha rajtam se lenne. Felé fordulok, hogy megmutassam neki kinézetem.
− Megfelel? − tenyerem kifordítom, miközben várom reakcióját.
− Igen, nagyon szép vagy. Gyere, megcsinálom gyorsan a hajad. – bájosan mosolyog.
A fésülködő asztalhoz cibál, és mit sem veszített hevességéből, gyors mozdulatokkal fésülni kezdi hajam.
− Egy kis hullám elkelne bele, de erre most nincs idő. − mondja feszengve.
− Bunsen mond már el, hol voltál? − kérdezem, mert rohadtul érdekel, egyszerűen felszívódott és senki nem mondta el, hogy hol van.
− Kínában voltam Lukával. − mondja széles mosoly kíséretében, miközben pirosítót tesz arcomra.
ESTÁS LEYENDO
A RÉM /Befejezett/
FanficBts ff, de ne tántorítson el senkit. Fizikai bántalmazást tartalmaz. Aki nem bírja a vért, az erőszakot, a gyilkosságot, a brutalitást, az erotikát annak nem ajánlom, mindenki másnak jó szórakozást.😉 Jeon Kegyetlen gyilkosnak tartották, aki rutins...