Son Değil Yeni Başlangıç Sadece

75 5 0
                                    

28 eylül 2021 başlangıç
9 ocak 2022 bitiş...

  Tam tamına 103 gün.

   Bazen ağladık birlikte, bazen güldük, bazen hüzünlendik, bazen kızdık. Birlikte bir efsaneyi tanıdık, birlikte bir aşkı tattık, birlikte bir masalı sondan sonsuzluğa uğurladık.

    Evet bitti.

    Ama bende bittim. Kimi satırı otobüste yazdım kimsini odamda kimisini okulda kimisini sokakta.  her satır dış dünyanın bir yansımasıydı sadece.
   Evet kitap yazmak zor. Ama yazmama düşüncesi çok daha zor.
    Şu satırları yazdığım anda henüz çok az kişi olduğumuzu biliyorum. Yinede benimle birlikte ilerleyen herkese teşekkür ederim.
Bana destek olan herkese teşekkür ederim.

   Zamanında bir bilgin demişti ki bana bir satır cümlen ile bir hayat değiştirebiliyosan gerçek bir yazar olmuşsundur.
   Bu satırlardan herhangi biriyle birinizi etkileyebildiysem ne mutlu bana.

    Gelecekte belki bilinmeyen bir zamanda bilinmeyen bir hikayenin içinde bilinmeyen bir boşluğu doldurmak üzere...

   Unutmayın! Okuduğunuz her kitapta farkında olmadan hayatınız için çok önemli bir boşluğu doldurursunuz. Ne yazık ki maddi dünyada küçük olan bu boşluğun ağırlığını çok az kişi farkeder. Çünkü roman diğerek okuduğunuz her kitapta bir yaşam tadarsınız.

    Herkesin farketmesi dileği ile yazıyorum son satırları.

    Ben yani yazar, her kitapta farklı bir hayat yaşıyorum. Zamanda seyahat etmek farklı hayatları yaşamak imkansızmı diyorsunuz.
   Ama ben yaşadım bazen çalıkuşu oldum, öğretmenlik yaptım. Bazen genç bir kız oldum arkadaşlarımla maceradan maceraya atladım. Bazense yaşlı bir kadın olup anılarımı anlattım.
   Bakın 18 yıllık hayatıma kaç hayatı sığdırmışım.

   Şimdi sen bunu okuyan kişi, belki dalga geçmek amacı ile öylesine açtın bu sayfayı, belki merakla okuduğun serinin sonunu da merak ettin...
    Sen belki şu an bir otobüstesin, belki odanda, belki sokakta...
   Belki gece belki gündüz...
   ne farkeder?
    Başını kaldır ve gökyüzüne bak. Okuduğun romandaki karakterlerlede bu satırı okuyan her çeşit insanla da aynı göğün altındasın.
   Bir dilim pasta al, hoş bir müzik aç. Sonra derin bir nefes alarak hayatının ne kadar kıymetli olduğunu farket. Aynı benim şu an yaptığım gibi.
    Hiç Bişey senin göz yaşlarına, senin hislerine değmez. Sen değerlisin. Sen kendinsin. Unutma!

   Ve sakın bu son deme. Çünkü her sondan sonra bir başlangıç var.

   Bir sonrakinde görüşmek üzere...

pinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin