hoofdstuk 3

850 34 0
                                    

Koen's POV

Ochtend, ik werd wakker en keek rond. Waar ben ik, dacht ik en wreef in mijn ogen. In de zetel...heb ik hier geslapen? Blijkbaar wel. Ik keek op mijm gsm 06.55, binnen enkele minuten zou mijn wekker afgaan dus stond ik al op. Ik zette de koffie alvast kaar en begon al een boterhammetje klaar te maken toen ik Anna de trap hoorde afkomen. "Koen ? Heb hier geslapen ?" vroeg ze terwijl ze me aankeek. Ik knikte en begon te ontbijten. Ik was gisteren nog al laat thuis gekomen en had geen zin meer om naar boven te gaan, dus ben ik maar beneden in slaap gevallen. Ze ging recht tegenover mij zitten en begon ook aan het ontbijt. Ze legde haar mes neer, "koen het spijt me, ik had gisteren zo niet mogen reageren." zei ze terwijl ze contact zocht met mijn ogen. Ik knikte, "het is niet erg" ze begon verder te eten, "ik zal niet meer jaloers zijn als ik er geen reden voor heb" ik glimlachte. Snel stond ik op en maakte ik me klaar. Had ze dan een reden om jaloers te zijn? Ik dacht terug aan gisteren en zonder het te beseffen verscheem er een glimlach op mijn gezicht."tineke..." fluisterde ik. Mijn blik viel op de klok.Het is tijd om te gaan snel nam ik mijn jas en gaf Anna nog een kus "tot vanavond" zei ik en vertrok richting het politiebureau.

overspel de buurtpolitieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu