Brigitte's POV
Iedereen was zo druk bezig met Tineke zoeken, alles werd onderzocht. "Als we nu al eens wisten wie die mannen waren dan zou alles een stuk makkelijker gaan" zei ik tegen eric die tegenover me zat. We waren ook druk bezig met sporen zoeken toen de chef binnenkwam. Hij opende een brief en las hem. Geschrokken keek hij naar de brief, ik zag hoe hij grote ogen trok. "Gaat het wel chef?" vroeg ik bezorgd. "Mannekes allemaal naar de vergaderzaal!" Snel stonden we recht en gingen naar de vergaderzaal. Eric liep naast mij "wat zou er aan de hand zijn?" ik trok mijn schouders op "geen idee iets inverband met die brief denk ik!" "zou het een spoor zijn naar Tineke?" ik zuchte "laat ons hopen"
De commissaris hing de brief omhoog zodat hij voor ons allemaal zichtbaar werd. "Mannekes we zitten met een probleem" we keken allemaal naar de brief, het was wel moeilijk te lezen op zo een afstand. "Ze vragen 700.000 euro losgeld!" zei de chef, zijn boosheid was wel goed te horen in zijn stem. "Losgeld? Waar?" vroeg floor bezorgd "we moeten het morgen om 17.00ur in het oude pakhuis leggen waar ze Tineke hebben meegenomen, dit is de ideale moment om ze te pakken" floor legde haar hand op haar mond. Geschrokken keken we elkaar aan.
Niet veel later legde de commissaris alles uit, wat er ging gebeuren, wanneer het ging gebeuren en wat iedereen moest doen. Alles werd duidelijk. Iedereen stemde direct toe, ze kenden hun taak en wisten precies wat ze moesten doen om Tineke in veiligheid te brengen. "Alles komt wel goed" zei eric nog om iedereen moed in te spreken en niet veel later begonnen we terug met het zoeken naar Tineke. "Brigitte?" ik draaide me terug om "ja chef?" "kun jij Koen even op de hoogte brengen?" ik knikte "natuurlijk chef" op de één of andere manier was ik er toch niet gerust in. Ik hoop maar dat alles goed verloopt!
JE LEEST
overspel de buurtpolitie
FanfictionKoen Baetens is inspecteur bij de politie en vormt samen met hoofdinspecteur Tineke Schilebeeckx een team. Met het hele team werken ze elke dag om mensen te helpen en te beschermen. Koen heeft ondertussen al twee jaar een relatie, alleen... niet all...