hoofdstuk 15

700 36 1
                                    

Koen's POV

Ik werd wakker door het rinkelen van de telefoon die op het tafeltje lag. Ik zette me snel recht uit de zetel. "Hallo, met Koen?" vroeg ik niet wetend met wie ik aan het praten was "hey Koen met brigitte, kun je eventjes naar het kantoor komen we hebben nieuws inverband met Tineke?" hoorde ik aan de andere kant van de lijn "ok ik ben al onderweg!" zei ik, legde de telefoon neer en sprong in mijn auto. Zouden ze tineke gevonden hebben, ik hoop dat ze eindelijk weten waar ze is. Ik haat het als ik niets kan doen, dat wachten ben ik ondertussen al zo beu. Wie weet wat hebben ze haar aangedaan. En net nu we voor elkaar gekozen hadden, we konden eindelijk aan onze toekomst beginnen. "Komaan Koen focussen, je vind haar wel" fluisterde ik mezelf toe.
Eindelijk kwam ik aan op het politiebureau, de rit naar hier leek wel eeuwen te duren. Ik liep naar binnen en zag hoe iedereen vanalles aan het overleggen was toen een van hen me eindelijk opmerkte. "Koen" zei eric we zijn blij dat je hier bent. Zet je even. Bezorgd keek ik hem aan "waar is Tineke" vroeg ik aan de chef die er intussen is bijgekomen. "Rustig Koen ik zal alles uitleggen" en zo gezegd zo gedaan, hij vertelde alles voorzichtig en legde uit wat ik moest doen. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. "Hoeveel tijd hebben we nog?" hij keek me met een bezorgde blik aan "om vijf uur vanavond moet het geld klaarliggen." ik knikte als teken dat ik alles begreep. "Hier drink even iets" zei velimir en zette een bekertje water voor mij neer. "Bedankt" "ik begrijp dat dit niet gemakelijk voor je is, als je collega zomaar meegenomen word" ging hij verder. Gelukkig weten ze niet wat ik en Tineke voor elkaar voelen. "Ok mannekes maak jullie klaar we gaan vertrekken" ik dronk mijn bekertje leeg en ging richting kleedkamer om mijn kogelvrije vest aan te trekken en mijn wapen in orde te zetten. Niet veel later waren we allemaal klaar, we weten wat we moeten doen. "Klaar?" vroeg de chef aan ons. "Ja!" zeiden we samen. We zijn klaar, klaar om Tineke terug te halen...

Het perfecte weer om te schrijven en van het zonnetje te genieten...
Sorry voor dit stukje, het is misschien niet zo goed...
Have a nice day! ;)

overspel de buurtpolitieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu