hoofdstuk 35

672 32 0
                                    

Tineke's POV

"Die is niet van mij..." zei Koen. Niet begrijpend keek ik hem aan terwijl ik nog steeds met die roos in mijn handen stond. "Van wie dan wel?" vroeg ik. hij trok zijn schouders op. "Geen idee ik heb niemand gezien" ik bestudeerde de roos nog even. "Blijkbaar heb ik een geheime aanbidder!" zei ik speels tegen Koen. "Ik denk dat ik wel weet van wie die roos is" nog steeds keek ik hem niet begrijpend aan. "Van Maarten natuurlijk!" zei hij een beetje boos. Nu ik er zo is over na denk, hij gaf me vroeger ook altijd een roos omdat hij weet dat ik het een prachtige bloem vind. "Dat kan wel eens kloppen" zei ik tegen Koen. Ik zag toch een beetje boosheid in Koen zijn ogen. "Zie je wel!" ik stapte naar hem toe en sloeg mijn armen rond zijn nek. "Maak je geen zorgen, dat hoofdstuk is volledig afgesloten" stelde ik hem gerust en gaf hem een zachte kus. "Kom we gaan eten" antwoorde hij en zette zich aan tafel om aan het ontbijt te beginnen. "Wat is er eigenlijk allemaal gebeurt tussen jullie?" vroeg Koen nieuwsgierig terwijl ik ook plaats nam op de stoel. "Dat heb ik toch allemaal als eens uitgelegd?" hij knikte, "ja maar dat was heel kort" ik zuchte, hier gaan we dan. "Wel we hebben elkaar leren kennen via een paar vrienden waarmee we regelmatig weg gingen, en ja van het één kwam het ander." Koen keek mij met grote ogen aan terwijl ik verder ging. "We hebben samen hele mooie tijden beleefd maar na een jaar was hij mij blijkbaar al beu. Hij had me bedrogen... Eerst dacht ik dat het aan mij lag, dat ik niet genoeg mijn best had gedaan. Maar later besefte ik het wel, dat ik geen schuld had. Ik kon echt geen man meer zien ik dacht echt dat dat mijn laatste relatie zou zijn, maar toen leerde ik jou kennen en ik wist hoe het terug voelde om verliefd te zijn..." eventjes had ik niet door dat er tranen in mijn ogen stonden. "Je hebt hem echt graag gezien he Tineke?" ik knikte en veegde snel een traantje weg. Hij stond op en kwam naast me zitten. "Ik ben blij dat je het me wou vertellen" zei hij en legde zijn hoofd op mijn schouder. Mijn gsm trilde in mijn zak, toen Koen terug op zijn plaats ging zitten besloot ik eventjes te kijken.

Wat vond je van de roos?xxx Maarten!

Ik keek van Koen naar mijn gsm en terug. Wat moet ik hier nu weer mee doen, het is duidelijk dat hij me nog steeds graag ziet.

Heel mooi danku... Kunnen we is praten? Tineke

Ok straks in het park om 15.00 je kent ons plekje toch nog wel. Xxx Maarten

Ik moest toch wel eventjes nadenken, ons plekje... Na een tijdje herinnerde ik het me terug. "Met wie sms je?" vroeg Koen en haalde me terug uit mijn gedachten. "Het is niet belangrijk" antwoorde ik snel, ik kon toch niet zeggen dat ik afgesproken had met Maarten. Hij zou zo jaloers zijn...

overspel de buurtpolitieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu