Koen's POV
Ik werd wakker door een kleine lichtinval die in mijn ogen scheen, een gelukzalig gevoel overheerste meteen mijn hele lichaam. Ik draaide me om en meteen viel mijn blik op Tineke die nog mooi en vast lag te slapen. Wat slaapt ze toch zo lief dacht ik. Dit is dan ook echt de eerste keer dat ik dit kon zien, dat ik haar kon bewonderen in de ochtend. Ik wierp mijn blik op de klok, het was nog maar zes uur dus ze had nog een uurtje tijd voordat we moesten opstaan om te gaan werken. Ik legde mijn hand op haar wang en legde heel voorzichtig het haar achter haar oor zodat ik haar ogen beter kon zien. Ik liet mijn hand rusten op haar wang en wreef met mijn duim zachtjes heen en weer. Zo kon ik wel nog uren blijven liggen. Een hele kleine glimlach verscheen op haar gezicht, dat is dus het teken dat ze wakker werd. Voorzichtig gaf ik haar een klein kusje op haar kaak, toen ik zag dat haar glimlach groter werd besloot ik om haar er nog een paar te geven. "Tijd om wakker te worden" fluisterde ik in haar oor. "Koen...ik slaap nog..." mompelde ze. "Nu niet meer" antwoorde ik en probeede haar voorzichtig te kietelen. " Nee niet doen!" schreeuwde ze lachend. "Goeiemorgen Tineke" zei ik terwijl ik haar meteen een kus gaf. "Goed geslapen?" vroeg ze gevold door een geeuw. "Ik heb heerlijk geslapen!" zei ik terwijl ik dichter kwam om haar nog een lange kus te geven. Ze legde haar vinger op mijn lippen, "eerst gaan we ons klaarmaken" zei ze uitdagend. Ik legde mijn hoofd onder mijn kussen. "Nog 10 minutjes slapen" mompelde ik als teken dat ik nog niet wou op staan. Ze stond op, maar al snel nam ik haar hand vast en trok haar terug. Ze begon hard te lachen, het was echt een moment om nooit meer te vergeten. "Mij zomaar wegduwen als ik je een kus wil geven" zei ik uitdagend en gaf haar een intense kus. "Nu moeten we echt opstaan" fluisterde ze en duwde mij van haar af. Uiteindelijk stonden we toch op. Samen liepen we naar de badkamer om ons klaar te maken. Net voor ik haar wou volgen in de badkamer draaide ze zich om, gaf me een snelle kus en sloot de deur voor mijn neus. "Ok dit krijg je zo terug" riep ik in de hoop dat ze me daarbinnen zou kunnen horen. Ik zal dan maar de tafel gaan dekken zeker dacht ik en ging naar beneden om een mooi ontbijtje klaar te maken. Toen ik hoorde dat ze klaar was nam ik snel nog een bloemetje uit de tuin om het haar te geven. Ze kwam de woonkamer binnen en meteen verscheen er een brede glimlach op haar gezicht. Ik ging voor haar staan en overhandigde haar het mooie bloemetje. "Je bent echt lief" fluisterde ze terwijl ze steeds dichter kwam. Alweer drukte ze haar lippen op de mijne. "Kom dan gaan we snel ontbijten" zei ik en begelijde haar naar haar stoel. Het werd echt gezellig aan tafel. Maar met Tineke is het natuurlijk altijd gezellig, niet veel later ruimden we samen alles af en vertrokken uiteindelijk naar kantoor. Één ding is zeker, dit was echt de perfecte ochtend...
JE LEEST
overspel de buurtpolitie
FanfictionKoen Baetens is inspecteur bij de politie en vormt samen met hoofdinspecteur Tineke Schilebeeckx een team. Met het hele team werken ze elke dag om mensen te helpen en te beschermen. Koen heeft ondertussen al twee jaar een relatie, alleen... niet all...