Tineke's POV:
Koen lag naast mij, hij bewoog niet meer. Ik zag hoe een beetje bloed zijn uitweg vond naar buiten via zijn hoofd. Bang keek ik naar de drie mannen die hun wapen op mij richten. "zeker dat wij het zijn die onze wapens moeten neerleggen" zei één van de mannen op een brute toon. Ik legde mijn wapen voor mij neer, schopte het hun richting uit en dat al snel werd opgeraapt door een van hen. Ik voelde hoe ik werd vast gegrepen en er een touw rond mij werd gebonden. Ik probeerde me te verdedigen door met mijn vuist recht in het gezicht van de man te slaan. Ook daar vond het bloed een uitweg naar buiten. Hij voelde aan zijn neus en keek naar het bloed in zijn hand. "dat krijg je terug" zei hij kwaad en sloeg mij zo hard neer dat alles zwart werd voor mijn ogen en in een diepe slaap terecht kwam.
Waar ben ik? de vraag die als eerste door mijn hoofd ging terwijl ik mijn ogen opende. ik zette me recht, alleen dat lukte niet zo goed want mijn handen en voeten waren vast gebonden. Ik keek rond, ik zat in een soort kelder die erg vochtig was. De lucht was er benauwd en er hing een vochtige geur rond. Blijkbaar zat ik vast aan de verwarming. Ik probeerde me los te trekken, zonder resultaat natuurlijk. De deur bovenaan de trap ging open en er stapte iemand naar beneden. "jongens ons prinsesje is wakker" riep hij richting de deur. Hoe moest ik me hier nu weer uit redden. En zonder he te beseffen stonden ze alledrie voor mijn neus. "Wat moeten we hier nu weer mee aanvangen?" zeiden ze onderling tegen elkaar. "Simpel losgeld natuurlijk, wie wil er nu niet betalen voor zo een schoon snoetje" "gaan we ze zomaar terug geven?" "nee natuurlijk niet, eerst een beetje wraak nemen voor die slag in je gezicht" "kijk dat is nu is een goed idee" zei de laatste om het gesprek af te sluiten. Ze gingen terug naar boven en ik hoorde hoe ze de deur op slot draaiden. Nogmaals probeerde ik me los te trekken maar weer zonder resultaat. Koen zal me wel komen halen, Ik geloof in hem! "Koen waar ben je..."
nog eentje om het af te leren! ;p (of misschien nog eentje?)
JE LEEST
overspel de buurtpolitie
FanfictionKoen Baetens is inspecteur bij de politie en vormt samen met hoofdinspecteur Tineke Schilebeeckx een team. Met het hele team werken ze elke dag om mensen te helpen en te beschermen. Koen heeft ondertussen al twee jaar een relatie, alleen... niet all...