Emily
Täytyy sanoa, et Ollilla on kyllä tyylitajua. Tää paikka on nimittäin aivan upea. Hienoin ravintola, missä oon koskaan käynyt. Hetki sitten saimme syötyä ja nyt vain nautimme toistemme seurasta. Ja viinistä tietenkin. Ollin seurassa on helppo olla. Voin olla vapaasti oma itseni, eikä sanottava lopu kesken. Puheenaiheet vaihtelee ihan itestään ja se on tietenkin vaan hyvä asia. Alan kohta elämään varmaan jossain pilvilinnoissa, ku ajattelen kaikkea ihanaa Ollista ja siitä, millaista meiän yhteinen tulevaisuus vois olla.
Olli on suunnannut katseensa suoraan silmiini. Oon aivan rakastunut noihin silmiin. Ollin silmät on niin kirkkaat ja ihanan väriset. Yksinkertaisesti täydelliset. Hän hymyilee suloisesti. "Oot söpö", hymyilen. "Sähän se tässä söpö oot, ku oot ihan ajatuksissas", Olli vastaa ja laskee kätensä pöydälle. Lasken varovasti oman käteni tuon käden päälle, jolloin tämä tarttuu kädestäni ja alkaa silittämään kämmenselkääni varovasti. Kaikki muu ympäriltä on kadonnut. Tässä hetkessä on vain minä ja Olli.
Tällä aikaa muualla:
Aleksi
Makoilen sängyllä ja tuijotan kattoa. En ollut täysin rehellinen Ollille eilen. Kyllä mua väsytti, mut ei se ollut se syy, minkä takia olin vähän hiljaisempi. Se syy oli Emily. Hän on kaunis. On vaan yks ongelma, minkä takia en voi mennä ihastumaan siihen. Olli. Pelkään, et se muuttais meiän välejä jotenkin ja sit myös bändille saattais aiheutua ongelmia. Sen täytyy riittää, et ollaan Emilyn kans pelkkiä kavereita. Sen näkee myös kilometrien päähän et se on korviaan myöten rakastumassa -jos ei oo jo rakastunut- Olliin. Haluun tutustua Emilyyn paremmin ja toivon, et meistä tulis ainakin ystäviä. En halua menettää Ollia tai varsinkaan bändiä, joten parempi sivuuttaa kaikki ihastumisen tunteet ja keskittyä olemaan reilu ja rehellinen ystävä. Eilisen illan perusteella tullaan Emilyn kans tosi hyvin juttuun ja se on tosi mukava. Ja eihän sitä nyt voi kieltää, et eikö ne ois Ollin kans täydellinen pari. Jos ensinäkemällä jo iskee silmänsä toiseen, siinä täytyy olla jostain suuremmasta kyse. Käsittääkseni molemmat on myös jälkeenpäin miettinyt sitä iltaa tosi paljon. Olli ja Emily on ku luotu toisilleen. Saan unohtaa omat haaveiluni pilvilinnassa ja palauttaa itseni takaisin maanpinnalle. Musta ja Emilystä tulee korkeintaan ystäviä. Se kyllä riittää.
Olli
Tää ilta oli lähes täydellinen. Emilyn kans on niin helppoa ja hyvä olla. Sovittiin kuitenkin, et ei aloteta toistaiseksi mitää vakavampaa. Ajateltiin ihan rauhassa tutustua paremmin toisiimme. Tuntuu kyllä, et oltais tunnettu jo ikuisuus, mut kuitenkin parempi olla kiirehtimättä ja edetä molemmille sopivaa tahtia. Todennäköisesti tullaan jatkossakin viettämään aika paljon aikaa yhessä ja Emily lupautu myös tuleen studiolle joku päivä. Se ois parasta, jos Emily tuntis itsensä osaksi meiän porukkaa, vaikka ei osana bändiä olisikaan. Bändi ja ne viis apinaa on mulle tärkeimmät ihmiset koko maailmassa eli ois tärkeetä, et Emily vois ainakin tulla kaikkien kans toimeen ilman ongelmia. Emily tietenkin on myös äärimmäisen tärkeä. Oon kyllä sitä mieltä, et Tommi oli oikeessa sen suhteen, et kyllä meistä vielä pari tulee. Joku päivä haluaisin vielä kosia Emilyä. Haluan myös päästä sanomaan tahdon... Noniin ja nyt voisin vähitellen laskeutua sieltä pilvilinnoista ja yrittää nukkua. Sen kuitenkin tiedän, et Emily on se oikea.
-------------------------------------------------------------
Sanoja: 494
Nyt todennäkösesti julkasutahti vähä hiipuu ku koulu jatkuu huomena taas kahen viikon loman jälkeen🥺
ESTÁS LEYENDO
Hope we'll meet again / Olli Matela /
FanficMinkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Pitääkö tämä sanonta paikkansa? Mitä tapahtuu, kun useamman vuoden takaa tuttu henkilö kävelee kadulla vastaan? Onko elämä helppoa vai onko polku pitkä ja kivinen? Emily on juuri muuttanut kaupunkiin, jost...