Olli
Viimeinkin Joonas sammui sängylle. "Niko ja Tommi on kohta täälä", Emily kertoo lopetettuaan puhelun Nikon kanssa. "Okei hyvä. Ei tässä nyt onneks enää niin paha tilanne oo", huokaisen. Kieltämättä ärsytti herätä kesken unien. "Mitähän se yks tekee tuola vessassa?" Aleksi pohtii. "Hyvä kysymys. Varmaan sammunu", totean. "No sit saa kyllä nukkua sielä aamuun asti kerran on ittensä sinne lukinnu", Aleksi naurahtaa. "Totta."
Emily
Istun sängyllä käpertyneenä kiinni Ollin kylkeen. Joonas valtasi toisen puolen sängystä sammumalla x-asentoon. Olli silittelee käsivarttani rauhallisesti. "Väsyttääkö sua?" hän kysyy lähes kuiskaten. "Joo", vastaan ja korjaan asentoani hieman. "Mennään sit heti nukkumaan, ku tää show on ohi", Olli sanoo. Nyökkään ja kiedon käteni tiukemmin tuon basistin ympärille.
Niko
"Joel! Tää on sun viimenen varotus. Nyt ulos sieltä", komennan vessaan lukittautunutta solistia. Ilmeisesti tämä oli ehtinyt ottaa myös pienet päikkärit siellä ollessaan ja kuulostaa jo vähän selvemmältä, vaikka tuo on kyllä kaukana selvästä. "Oota ihan hetki", Joel vastaa. "Joko on galleria täynnä uusia peiliselfieitä?" utelen. "Vielä yks", saan vastaukseksi. "Eiku nyt sä tuut ulos sieltä ja lähet mun mukaan", huokaisen. "Okei okei", Joel myöntyy vihdoin ja suostuu avaamaan oven. "Oisko nukkumaanmenoaika?" kysyn. Joel nyökkää pienesti. "Missä teiän huoneen kortti on?" kysyn tuolta väsyneeltä sekä edelleen melko humalaiselta ystävältäni. Tämä alkaa tarkistaa taskujaan, mutta korttia ei löytynyt. Voi helvetin helvetti. Tämähän tästä vielä puuttui. "Tuus tänne", totean ja talutan Joelin nojatuoliin.
"Nää on ilmeisesti hukannu niitten avainkortit. Mitä nyt tehään?" ihmettelen. "Kai jonku pitää lähtee pyytämään uusia kortteja", Aleksi toteaa. Huokaisen. "Niin kai. Mä voin mennä. Antakaa Joelille vettä", sanon ja lähden selvittämään tilannetta.
Timeskip 25min
Oli vähän vaikea selittää tilannetta tarpeeksi uskottavasti. Sain kuitenkin uudet kortit Joelille ja Joonakselle. Se nyt on tärkeintä. Kello on jo kuitenki lähemmäs kolme, joten luulen että myös Olli ja Emily haluais päästä jo nukkumaan.
"Tässä ois nyt nää kortit", sanon palatessani takaisin Ollin ja Emilyn huoneeseen. "Sit pitäis vielä saada nää karkurit omaan huoneeseen", Aleksi toteaa. "Tommi, saatko kannettua Joonaksen? Mä voin taluttaa Joelin", kysyn ja totean. Tommi nyökkää ja nostaa sammuneen Joonaksen sängyltä. Annan Tommille vielä avainkortin, ettei näiden tarvis jäädä oottelemaan käytävälle.
Emily
Kieltämättä aika mielenkiintoinen ilta. Leffa jäi kesken, mut tän illan tapahtumat voitti kyllä sen 100-0. Olli nukahti melkeen heti, ku muut lähti. Aleksi tosin jäi vielä hetkeksi.
"Ehkä mä tästä kans lähen", Aleksi toteaa ja haukottelee. "Joo. Nähään", vastaan. Aleksi nousee sängyltä ja lähtee kävelemään ovelle. Tämä kuitenkin pysähtyy vielä ja jää hetkeksi katsomaan mua ja Ollia. "Sä teet Ollista kyllä aidosti onnellisen", hän hymyilee. Alan myös itse hymyillä. Silitän varovasti vieressäni nukkuvan basistin poskea. "Ja se tekee musta", vastaan hymyillen. "Ootte täydellinen pari", Aleksi toteaa. Hymyni vain levenee. Oon niin käsittämättömän onnellinen siitä, et mulla on Olli. "Mut nyt päästän sutki nukkumaan. Hyvää yötä", Aleksi toivottaa. "Öitä", vastaan.
Pudotan pienen pusun Ollin poskelle ja jään vielä hetkeksi ihailemaan tämän tupsua. Toi tupsu on kyllä niin söpö, vaikka ite sanonki. Jos nukkuva Olli on söpö ihan älyttömän söpö, niin hiukset tupsulla nukkuva Olli on vielä tuhat kertaa söpömpi.
-------------------------------------------------------------
Sanoja: 495
Tää saattaa olla vähä sekava luku mut tällä mennään🙌🏼
Ja tää jätkien Emma gaala menestys oli kyllä ihan huikeeta🖤
DU LIEST GERADE
Hope we'll meet again / Olli Matela /
FanfictionMinkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Pitääkö tämä sanonta paikkansa? Mitä tapahtuu, kun useamman vuoden takaa tuttu henkilö kävelee kadulla vastaan? Onko elämä helppoa vai onko polku pitkä ja kivinen? Emily on juuri muuttanut kaupunkiin, jost...