Emily
Herään raivostuttavan kuuloiseen herätykseen. Huidon pimeässä huoneessa puhelimeni herätyskelloa pois päältä. Onneksi Olli on järki-ihmisiä ja on hankkinut makkariin pimennysverhon, koska muuten tulisin hulluksi. Mulla on aina kaksi herätystä peräkkäin eli saan nukkua vielä huikeat kolme minuuttia.
Time skip 3min
Jälleen kerran puhelimeni on sitä mieltä, että pakko herätä ja nousta ylös. Ei kai tässä muukaan auta, jos meinaan olla ajoissa. Motivoin itseäni ajatuksella siitä, jos Olli olisi vieressäni, en varmasti suostuisi tai malttaisi nousta ylös. Noniin... Tietenkin mun aivot sai mut heti ajattelemaan Ollia ja nyt on kauhee ikävä heti aamusta. Haluaisin soittaa kyseiselle pörröpäälle, mut se ei arvostais sitä. Kello on nimittäin vasta vähän yli seittemän. Laitan kuitenkin Ollille viestin, jossa toivotan hyvää huomenta ja pyydän tätä soittamaan heti, kun herää. Ehkä sattuisin olemaan tauolla just siihen aikaan.
Pakotan itseni nousemaan sängynpohjalta ja luopumaan Ollin peitosta. Tänään on pakko olla edustuskunnossa, joten etsin suosikkipaitani repun pohjalta ja puen sen kanssa yhteensopivat mustat housut. Kun oon saanut puettua, suuntaan keittämään kahvia. Kofeiinilla ei tosin tunnu olevan muhun minkäänlaista vaikutusta, mut aamukahvista on silti tullut tapa. Teen myös itselleni pari leipäpalaa evääksi, koska tää päivä saattaa venyä aika myöhään. Seuraavaksi suuntaan kylppäriin laittautumaan. Vaikka en yleensä laittaudu mitenkään erityisen paljoa, silti saan siihenkin kulutettua aikaa ihan liikaa. Usein onnistun myös sotkemaan vaatteet hammastahnaan, mut tänään siihen ei todellakaan ois varaa, koska mulla ei taida olla vaihtopaitaa mukana.
Time skip 30min
Ravaan kiireessä ympäri asuntoa ja etsin mun avainkorttia, jolla pääsen kulkemaan työpaikalla. Tarkistan vielä, että eväät on mukana ja kaadan loput kahvit kurkusta alas, vaikka pesin jo hampaat. Kamala yhdistelmä: hammastahna ja kahvi, hyi helvetti.
Olli
Tunnen, kuinka joku on kietoutuneena minuun. Hetken toivon sen olevan Emily, mutta pettymykseksi joudun toteamaan takiaisen olevan Joonas. Raotan silmiäni todetakseni rakkaan ystäväni nukkuvan vähän turhankin lähellä. Joonas on kietonut sekä kätensä että jalkansa ympärilleni ja halaa mua nyt erittäin omistavasti. On myös harvinaista, et herään ensimmäisenä. Hotellihuoneessa ei ole kelloa, joten yritän yltää yöpöydälle, jonka päällä puhelimeni on. En halua herättää Joonasta, koska en osaa yhtään sanoa paljonko kello on.
9.57
Turhaa mä enää yrittäisin nukkua, koska herätyksen pitäis olla 10.15. Huomaan, et Emily on laittanut viestin ja pyytää soittamaan. Soitan viimeistään aamupalalta, jos en sitä ennen pääse tästä takiaisesta eroon. En edes yritä työntää Joonasta kauemmas. Tää ei todellakaan ole ensimmäinen kerta, kun näin käy, joten voisin sanoa jo tottuneeni tähän. Jos yrittäisin siirtää Joonasta, se joko heräis tai takertuis muhun vaan tiukemmin, jos se enää edes ois mahdollista.
Otan erittäin kauniin ja edustavan kuvan musta ja Joonaksesta ja lähetän sen ryhmään, jossa on mun lisäksi muut bändiläiset ja Emily.
Apinalauma <3
Minä: (kuva)
Joel: Mitä sielä seinän takana tapahtuu?😳
Niko: Näyttäis olevan jonkulaiset sitomisleikit menossa... Porko meinaa on aika hyvin sitonu ittensä Ollin ympärille😏
Emily: Nyt taitaa kyllä Joonas halailla vähä väärää miestä😠
Olli: Samaa mieltä😌
Joel: Harmi ku Niko ja Porko ei päässy samaan hotellihuoneeseen...🤔
Niko: Mitä tää nyt on?🤨
Olli: Totuus.
Emily: Täytyy kyllä myöntää, et toi kuva on aika söpö🖤
Aleksi: Siinä oot kyllä oikeessa🥺
Olli: Kumpi?
Aleksi: Molemmat😌
Annoin keskustelun jatkua ilman mua. Nyt tuo takiainen saa kyllä herätä ja irrottautua musta. Alkaa nimittäin oleen aika kuuma ja ihan kauhee nälkä. Aamupala on onneks yhteentoista asti eli keretään ihan hyvin.
Kiemurtelen pois Joonaksen halauksesta ja heitän tyynyn tämän naamalle. Alkaa kuulua epämääräistä muminaa, jolloin totean onnistuneeni herätyksessä. Joonas herää onneksi yleensä melko vaivattomasti.
-------------------------------------------------------------
Sanoja: 567
Oon jopa ylpee et saan julkastua taas uutta lukua🤠
YOU ARE READING
Hope we'll meet again / Olli Matela /
FanfictionMinkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Pitääkö tämä sanonta paikkansa? Mitä tapahtuu, kun useamman vuoden takaa tuttu henkilö kävelee kadulla vastaan? Onko elämä helppoa vai onko polku pitkä ja kivinen? Emily on juuri muuttanut kaupunkiin, jost...