Emily
Avaan Ollin asunnon oven avaimella, jonka tämä mulle antoi. Ikävä tuli samalla sekunnilla, kun en enää nähnyt sitä suloista pörröpäätä. Koko matkan jätkien studiolta Ollin luo mietin vain, mitä tekisin koko viikonlopun. Toisaalta huominen päivä menee aika tiiviisti töiden merkeissä ja toisinaan myös se on ihan kivaa tekemistä. Tietenkin oisin Ollin ja muitten kans ennemmin kiertämässä keikoilla, mut tää on onneksi viimenen työjuttu ennen mun pidennettyä kesälomaa.
Heitän mustan farkkutakkini naulakkoon ja kipitän ensimmäisenä jääkaapille. Tietenkin joudun toteamaan sen olevan lähes tyhjä, kuten aina. Meillä on tapana vaihtaa kämppää siinä vaiheessa, ku toisen jääkaapista loppuu ruoka ja pari viimesintä yötä oltiin mun luona. Olli kävi vaan hakemassa tarvittavat kamat viikonlopulle täältä, ennen lähtöä. Vilkaisen kelloa todetakseni sen olevan melkein kolme. Jos nyt lähtisin kauppaan, voisin olla loppu päivän rauhassa, mut toisaalta en jaksais lähteä taas johonkin. Ehkä mä vaan meen nyt sinne kauppaan ja lopetan tän turhan miettimisen.
Time skip 45min
Raahaan ihan helvetin painavaa ostoskassia mukanani. Jos oisin ollut fiksu, oisin voinut laittaa tavarat kahteen erilliseen kassiin, mutta kun en ollut, nyt kärsin tästä. Ostin koko viikonlopun ruoat kerralla, koska huominen menee töitä tehdessä, joten en ehdi kauppaan. Ajattelin tehdä sunnuntaina kunnon aterian mulle ja Ollille, joten ostin myös siihen tarvittavat ainekset äsken.
Sain vihdoin kaikki ostokset paikoilleen ja nyt annan itselleni luvan rentoutua telkkarin ääressä. Kaadun sohvalle ja avaan telkkarista Youtuben. Jos viihdyttäis itteensä kattomalla toisten mokailuja. Kamala ikävä Ollia, enkä varmasti selviä kahta yötä ilman tämän lämpimiä haleja ja niitäkin parempia pusuja. En oo koskaan ikävöinyt ketään samalla tavalla kuin ikävöin Ollia. Yhtäkkiä saan idean ja kipitän Ollin makkariin. Hän jätti sängylleen kaksi hupparia, jotka hänellä oli päällään aiemmin tällä viikolla. Heitän oman hupparini lattialle ja vedän toisen Ollin huppareista ylleni. Vedän sen hyvin Ollimaista tuoksua keuhkoihini ja mietin vain, kuinka ihanaa olisi halata sitä pörröpäätä juuri nyt. Otan vielä sängyltä peiton ja tyynyn matkaani, joiden kanssa marssin takaisin sohvalle. Aion hukuttaa itseni Ollilta tuoksuviin asioihin, toivoen sen helpottavan ikävää edes vähän.
Time skip 4h
Kiedon pyyhkeen vettä valuvien hiusteni ympärille. Päätin käydä vielä suihkussa ennen nukkumaanmenoa. Puin ylleni samaisen Ollin hupparin, jota pidin jo aiemmin. Käyn vielä nopeasti syömässä jotain iltapalaa, ennen kuin pesen hampaat.
Käperryn peiton alle halaten tiukasti toista Ollin sängyssä olevista tyynyistä. Puhelimeeni kilahtaa viesti, jolloin otan sen yöpöydältä käsiini. Viesti on Ollilta.
Olli <3
Hyvää yötä rakas <33
Hyvää yötä <3 Oottehan muistanu käyttäytyä?
Totta kai <3
Suljen puhelimen hymyillen ja lasken sen takaisin yöpöydälle. Ihanaa, kun Olli muistaa mun menevän aikaisin nukkumaan, vaikka tämä itse on keikoilla. Etsin vielä sopivan asennon nukkumiseen ja suljen silmäni. Ollin vieressä ois kyllä huomattavasti parempi.
-------------------------------------------------------------
Sanoja: 431
Jos nyt yritettäis aktivoida taas tätä kirjaa👀
YOU ARE READING
Hope we'll meet again / Olli Matela /
FanfictionMinkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Pitääkö tämä sanonta paikkansa? Mitä tapahtuu, kun useamman vuoden takaa tuttu henkilö kävelee kadulla vastaan? Onko elämä helppoa vai onko polku pitkä ja kivinen? Emily on juuri muuttanut kaupunkiin, jost...