29 Capture - āˇ„āļļāļģāļŊ āļšāˇœāˇ…āļē

1.7K 345 272
                                    

The Vampire Spirit







යීබෝ ශාන් එකිනෙකාව බදාගෙන අඩන අතරේ ශාන් එයාගේ ඩැඩීගේ මූනම අත් දෙකෙන් අල්ල ගත්තා..

" මගේ ඩැඩී...??"

" අනේ බබා මං තරහා නෑ මගේ වස්තුවේ උඹ එක්ක..උඹ මගෙ පන .. ඒත් මම උඹට රිද්දුවා.. මම කොහොමද රත්තරං උඹ දිහා මේ ඇස් දෙකෙන් බලන්නේ....?"

යීබෝගේ කඳුළු ලේත් එක්කම ගලාගෙන යද්දී ශාන් ඉකි ගහ ගහා ලේ ගලන ඇස් දෙකට හාදු තියන්න පටන් ගත්තා....

" ඩැඩී වැරදී නෑ ඩැඩී එහෙම කියන්න එපා ඩැඩී මට දුකයිනේ...
අනික ඩැඩි ඔයා වැරදි නෑ දෙයියනේ ...
ඒ ඔයා නෙවෙයි...ඒ ඔයාට පාලනය කරගන්න බැරි ඔයාගේ ඇග ඇතුලේ ඉන්න දරුණුම වැම්පයර් නේද ඩැඩී .... ඉතින් ඇයි ඩැඩී ඔයා විඳවන්නේ...? ඩැඩී කොහොමද හිතුවේ මම ඩැඩීට සමාව නොදෙයි කියලා...ඩැඩී මගේ ජීවිතේනේ . අනික උන දේ උනෙත් මට ඩැඩී අතින්.. ඒකට කමක් නෑ ඩැඩී.. මං තරහා නෑ... අපි යමු ඩැඩී..හැබැයි මට නැඟිටින්න පුළුවන් ඇවිදින්න බෑනේ..."

.

ශාන් කඳුළු අතරින් ලාවට හිනාවුනේ යීබෝගේ කම්මුලක් අතගාගෙනයි... එතකොට යීබෝ ශාන්ගේ නලල මුදුනෙන් හාදුවක් තිබ්බා.. ශාන් එයාගේ අත් දෙකෙන්ම යීබෝව බදාගෙන ඒ පපුවට තුරුළු වෙලා යීබෝ තුවාල කරගත්ත තැන්වල උණුසුම් හාදුව ගානේ තියද්දී යීබෝ එයාගේ ඇස් නිවීසැනසිල්ලේ පියාගත්තා....

" ඩැඩී.. ඔයාට උඩට යන්න පුළුවන් ද..?"

එතකොටයි යීබෝට දැනුනේ එයා දුර්වලයි කියලා.. වුල්ෆ්බේන් නහයට ගිහින් එයාගේ පෙනහළුවලට පවා විෂ ටිකක් ඇතුළු වෙලා යීබෝ හුස්ම ගත්තෙත් අපහසුවෙන් වෙද්දී වැම්පයර් පවර්ස් යූස් කරන එක එයාට ගොඩක් අමාරු උනා...
යීබෝ කල්පනා කරේ දැන් ශාන්වත් පරිස්සමෙන් අරන් එළියට යන්න ක්‍රමයක්....

ඒත් එක්කම......................................

ශාන් එකපාරම පාත් වෙලා යීබෝ විසිකරපු කිනිස්ස අතට ගනිද්දී යීබෝගේ ඇස් දෙක ලොකු උනා...

" නෑ..........................................................

" බබා එපා....................................................හ්..........

đŸĻ‡ī¸đŸ”žTHE VAMPIRE SPIRITđŸĻ‡ī¸(YizhanFF✔ī¸đŸ”šmprg ) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum