32 Capture - උතුමාණන්ගේ උණු කඳුළු

1.8K 338 119
                                    

The Vampire Spirit



" ම්ම්ම්හ්.........!"

" මගේ පැටියෝ... ස්කූල් යන්න එපැයි කෝ නැඟිටින්නකෝ මගේ මල.."

" ම්ම්හ්.බෑ... බබාට තව දොයිමතයි.."

ශාන් නිදිමතේම යීබෝගේ පපුව අස්සට රිංගන් මූන ඔබා ගනිද්දී යීබෝ ශාන්ව එයාගේ පපුව අස්සේ තද කරන් ඇග උඩට උස්ස ගත්තා.... ශාන්ගෙ චෙරි බෝල පස්ස වටේම යීබෝගේ නිරුවත් අත ඒ මේ අත යද්දී ශාන් නින්දෙන්ම ඇඹරෙන්න පටන් ගත්තා...

" මගේ පැටියා ලඟ අද වෙනදට වඩා චෙරි සුවඳයි...ඇයි ඒ.."

යීබෝ ශාන්ගේ ගෙල වටේම  ඉව කරන ගමන්  සෙමින් සෙමින් චූටි චූටි හාදු එක්ක සිපගත්තා...

" හරි තව විනාඩි පහයි ඔන්න.."

යීබෝ ශාන්ගේ පිට පුරාමත් අත ගගා උරහිසට දෙතොල් තද කරන් හිටියා... ශාන් චුටි හා පැටියෙක් වගේ යීබෝගේ පපුවේ සීතල  සුව වින්දා... 

ටිකකින් යීබෝ ශාන්ව වඩාගෙන නැඟිට්ටම ශාන් එකපාරටම හයියෙන් අඬන්න ගත්තා....

" ඩැඩී අනේ........මට යන්න බෑ..........මට ඩැඩී එක්ක ඉන්නෝනේ.. ජෙරී ගගා එක්ක යන්න ඕනි නෑ ඩැඩී යන්කෝ ඩැඩී ගගා වගේම පෙනුමයිනේ..  අනේ... ඩැඩී මට බෑ..මට ඩැඩී ඕනි අනේ.........මං එක්ක යන්කෝ...ප්ලීස් ඩැඩා....අනේ.... අනේ...අනේ..අනේ..අනේ...අනේ...."

ශාන් ඇඟේ එල්ලිලා කෑගහලා අඬන්න ගත්තම යීබෝ බය වෙලා ශාන්ව බිමින් තියන්න හැදුවා...

" අනේ බෑ...බෑ....මම බහින්නෑ...ඩැඩී මාව තියන්න එපා.. මෙහෙම මූන සෝදවන්න... මම බහින්නේ නෑ..."

" හරි ළමයෝ.. මම යන්නේ නෑ කොහෙවත් ස්කූල් එකටත් ගිහින් දාන්නම්... කෝ දැන් බහින්නකෝ පැටියෝ..."

" බෑ..බෑ බෑ..බෑමයි....!"

ශාන් තවත් ඇඟේ එල්ලිලා අඬන්න ගත්තම යීබෝ බය වෙලා ශාන් වඩාගෙනම bathroom එකට ගිහින් සේදෙව්වා...

" මගේ පැටියා ඇයි මේ.. හීනයක්වත් දැක්කද...!"

" නෑ.. ඒත් මාව තියන්න එපා.. අනික මට රස්නෙයි... "

ශාන් යීබෝගේ ඇගේ එල්ලීගෙනම ඉද්දී යීබෝ එයා එක්කම ඇඳුම් ගලෝලා ශාන්වත් නෑව්වා...

🦇️🔞THE VAMPIRE SPIRIT🦇️(YizhanFF✔️🔚mprg ) Where stories live. Discover now