The Vampire Spirit
" උඹ හොයාගත්තද..??"
" තව ටිකයි සර්...."
Police station එකේ files ගොඩකට යටවෙලා හිටපු එක්තරා මිනිසෙකුට තවත් මිනිසෙක් කිව්වා..
ඔහු පෙනුමෙන් නළුවෙකු තරම් කඩවසම් වුනත් ඔහුගේ දෑස් හැම දෙයක් දිහාම සැකෙන් බලන දෑසක් උනා..ඔහු කැරකෙන පුටුවකින් වාඩිවෙලා ෆයිල් එකට තවත් විස්තර එකතු කරා...
" මේ දැනට මාස කීපයකට කලින් කැලේ මාර්ගයේ උන මිනීමැරුම්වල තොරතුරු .. "
( ජස්ටින් 38 Years FBI Officer )
" දෙයියනේ සර්...!!!!"
" ඔව්.. ඔක්කොගෙම බෙල්ලේ ගැඹුරේම දත් පාරවල්. ඒ වගේම ඒ මැරුණු මිනිස්සු ලේ හිඳිලා වගේ සුදුමැලි වෙලා...
තවත් සමහරුන්ගේ ඇඟේ නියපොතු පාරවල්.. තවත් අයගේ පපුව හාරලා හාට් එක අතුරුදහන් ....මේ මේ මේ බලන්න මේවා සාමාන්ය මිනිහෙක්ට කරන්න පුළුවන් දේවල් නෙවෙයි ෂෙරිෆ්..හොඳට බලන්න...."
ESTÃS LEYENDO
đĻī¸đTHE VAMPIRE SPIRITđĻī¸(YizhanFFâī¸đmprg )
Fanficāļāļāˇāļ¸āˇāļĢāļąāˇ āļ āˇāļ¯āˇāˇāˇāļŊāˇ... āļāļāˇāļ¸āļē āļ āˇāļ¯āˇāˇāˇāļŊāˇ........ āļāˇāˇ āļāˇāˇāļāˇ āˇāļģāˇāļģāļē āļāˇāļ´āļāļŊāˇ.... āļāļāˇāļ¸āˇāļĢāļąāˇ āˇāˇāļąāˇāˇāˇāļąāˇ āļāˇāļ´āļāļŊāˇ... āļ āļ¯ āļāļ¸āļēāˇ āļ¯āˇāˇ.... āˇāˇāļģ āļ´āļąāˇāˇāˇāļēāļēāļāˇāļąāˇ āļ´āˇāļ¸āˇāļĢāˇ āļ āļ¯āˇāˇ..... āˇāļąāˇāļāˇ āļāļāˇāļ¸āˇāļĢāļąāˇ āļ āļ¸āļģāļĢāˇāļēāļēāˇ... āļ¯āˇāļąāˇ āļāˇāˇāˇāˇāˇāļāˇāļ§ āļļāˇ āļāˇāˇāˇ āļ´āļģāˇāļĸāļē āļāļģāļąāˇāļą.... āļāˇāˇāˇāˇāˇāļāˇāļ§āˇāļāˇ āļļāˇ...........