33.díl

5.3K 262 2
                                    

„Moje krásko," mumlá mi do rtů, naběhlých a rezonujících naším vášnivým polibkem. Najednou nemám nejmenší chuť držet se dál, kdepak. Hodlám podlehnout všemu, co se chystá. Ať už by to bylo cokoli.

„Rosie," šeptá dál.

Náhle se zastaví a jediným kopnutím rozrazí jakési dveře. Ovane mě mámivá vůně starého papíru, konejšivá, klidná, vyzařující pokoj a harmonii. Další okovy z mého srdce spadnou a skončí na prkenné podlaze pod našima nohama.

Pouhé tři kroky a znenadání mě Zayn položí na cosi měkkého. Zeširoka otevřu oči.

Donesl mě do maličké místnosti obložené knihami a šanony nacpanými jakýmisi dokumenty s kulatým stolkem uprostřed a širokou starobylou pohovkou pod obrovským barevným obrazem v mosazném rámu.

Vzhlédnu k němu. Stojí nade mnou, hrudník se mu překotně zvedá a zase klesá a v hnědých očích plápolají tak jasné plamínky, až mám tendenci si přes obličej položit dlaně.

Je... nádherný. Stačil si kdovíkdy z ramen shodit bundu, zůstalo mu jen černé triko, které obepíná každý centimetr jeho vypracovaného svalnatého těla.

Vytáhnu se na nohy. Pozoruje mě, cítím to. Elektrické záchvěvy, putující po mé pokožce, nedokážu ignorovat, ani kdybych se sebevíc snažila.

Štíhlými prsty mě uchopí za bradu. V místnosti panuje svádivé přítmí, v žaludku cítím hejno třepotajících se motýlků. Takhle mi ještě nikdy předtím nebylo. S žádným klukem...

Usměje se. Pouze lehce, náznakem, vlastně jen pozvedne levý koutek úst, ale stačí to, aby mi srdce třikrát prudce narazilo do žeber a celý svět se jednou, jedinkrát zhoupl. Zachvěl se v samotných základech.

Osmělím se. Třesoucími se prsty uchopím spodní lem jeho svršku a jediným pohybem mu jej přetáhnu přes hlavu.

Lapnu po vzduchu. Má celý potetovaný hrudník. Ty symboly nedokážu přečíst, neznám je, nicméně mi připomínají starobylé runy, které jsem kdysi spatřila v nějaké knize. Jsou jich desítky. Některé se proplétají, jiné jako by se od sebe vzdalovaly.

„Povíš mi," šeptnu polohlasně, „co ty symboly znamenají?"

Zastrčí mi za ucho pramen vlasů. „Někdy... Ale ne teď, na to budeme mít dost času kdykoli jindy."

Rozechvěju se ještě víc. Nezvládám myslet, uvažovat. Tep mi buší až ve spáncích, je tím jediným, co vnímám. Co slyším. Okolní svět neexistuje, zůstali jsme jen my dva.

„Rose, poslyš," začne nejistě, ovšem já jej přeruším. Vytáhnu se na špičky a položím mu prst přes ústa. „Nic neříkej, Zayne. Prosím..."

Zornice se mu rozšíří. Kousne se do rtu a uchopí mě pod koleny, čímž mě zvedne do vzduchu. Držím jej okolo krku, snad ze strachu, aby mi nezmizel, a když usedne na měkké polstrování, sevře mě ještě pevněji. Bojí se, že uteču?

Nemusí... Nic takového nemám v plánu.

Jeho svůdná ústa jsou tak blízko, lákají k polibku a já se dlouho nezvládnu držet dál. Skloním se a přitisknu své horké rty k jeho s veškerou vášní, již v sobě ukrývám. A není jí právě málo.

„Chci tě," zavrní najednou. Jediným trhnutím mě zbaví bundy a následně mi vsune své horké dlaně pod triko. Zkřehlými konečky prstů laská celý povrch zad, putuje jimi podél páteře nahoru a zase dolů, moc dobře ví, co holce dělá dobře.

Co mně dělá dobře.

„Rosie," špitá procítěně dál, „jsi ta nejněžnější a nejkrásnější bytost, která mi kdy vstoupila do života. Myslím na tebe každou vteřinu... Prosím, hlavně mě nyní neodmítej..."

Usměju se a špičkou nosu se otřu o ten jeho. „Zayne, neodmítnu tě. Možná bych měla, asi by to bylo správné, ale mě už unavuje chovat se správně. Chci... Chci jednou prostě poslechnout své srdce. Cítíš to?" uchopím jej za zápěstí a položím si jeho dlaně na hruď.

Na místo, kde mi tak zběsile tluče ten zrádný, dobře skrytý orgán.

„Takhle blázní z jediného důvodu. Kvůli tobě..."

V očích se mu mihne neznámá emoce. Nestihnu ji pojmenovat, možná o to Zayn ani nestojí. Znenadání mi totiž svlékne triko a pevně se mi přivine ke zpola obnaženému tělu.

Nestydím se. Což je div. Nemyslím na své široké boky, větší bříško. Ono to s intenzitou jeho pohledu a hladem, jenž vnímám, dost dobře nejde. Cítím se... zkrátka jako žena. Nádherná žena, o niž se někdo může zajímat.

Je to jako droga. Dostala jsem trochu a chci víc.

Zapažím a sama si rozepnu černou podprsenku.

Když padne dolů, kousne se Zayn do rtu, chřípí se mu trochu zachvěje. Ztratím se v dlouhé a zničující vlně jeho lačných polibků.

>><< 

Netuším, kolik je hodin, když namáhavě rozlepím víčka. Jen vím, že jsem neskonale šťastná. Stále ležím na pohovce, přes nahé tělo mám přetáhnutou lehkou deku v tmavě modré barvě, voní aviváží, a k zádům se mi tiskne Zayn. Kromě pevné paže, kterou mi omotává kolem pasu, vnímám na krku i jeho horký dech, dostává se snad do každé buňky tvořící mou bytost.

To milování s ním bylo... Nepopsatelné. Nádherné. Vášnivé a neskutečně něžné zároveň. Lepší poprvé bych si nemohla vysnít.

Vtom se Zayn zavrtí a ze spánku tiše pronese mé jméno.

Zatlačím slzy, které mi rozmazávají vidění, a s hřejivým pocitem, že jsem konečně milovaná, se opět propadám do pavučiny lehkého spánku.

>><< 

Jakmile procitnu podruhé, ihned si uvědomím, že jsem v místnosti sama.

Vymrštím se do sedu a s lehkým pocitem děsu se rozhlédnu dokola. Zaynova bunda se stále povaluje na zemi, takže neodešel úplně... Kde v tom případě je?

Nelíbí se mi to. Červíček pochybností sedí v zadní části mého mozku a nabádá mě, abych šla situaci zkontrolovat, přestože intuice tvrdí přesný opak. Asi začínám být po tom všem paranoidní...

Potichoučku se zvednu na nohy, deku si omotám okolo hrudi a vrávoravým krokem se vydám k pootevřeným dveřím.

* * * * * * * * * * * * * * *

Dámy, právě jsem začala přenášet svůj blogový román sem na wattpad, některé z vás možná mysteriózní příběh I WANNA BE WITH YOU znají. A pokud ne, dovolím si udělat sama sobě reklamu a pozvat vás k jeho přečtení. Je to má srdcovka, píšu jej už 3 roky, protože nemám sílu ani odvahu se s ním rozloučit. Kdybyste mu daly šanci, moc by to pro mě znamenalo.

Denně hodlám přidat několik dílů, abychom měli vše z blogu i tady, a pak se konečně objeví nové. Do konce jich moc zbývat nebude =) Nebojte, části jsou velmi krátké...

Děkuji každému, kdo dá mému děťátku šanci ♥

http://www.wattpad.com/story/38658382-iwbwy-i-wanna-be-with-you-louis-tomlinson

Destroy(ed) •DOKONČENO•Kde žijí příběhy. Začni objevovat