- Naprawdę chcesz tam wejść?- spytał, spoglądając w górę na wielgachną, rozerwaną na strzępy planetę, dzięki pozostałej grawitacji Cybertronu niektóre elementy ciągle unosiły się w powietrzu.
- Tak.
- A jak? Wspinaczka zajmie nam sporo czasu, a statku nie mamy.
- Tobie na pewno zajmie sporo czasu- uśmiechnęła się- Ale ja uwinę się szybciej.
- A ja?- jęknął- Chyba mnie nie zostawisz?
- Nie- znów się uśmiechnęła.
Nagle Bumblebee zobaczył, jak ciało Victorii zaczyna się przekształcać i jednocześnie rosnąć.
Stała się o kilka metrów większą niż wcześniej była, a nawet większą od swojego ciała przy pierwszym spotkaniu.
- No to idziemy- odparła i w jednej sekundzie złapała żółtego bota pod pachę i zanim cokolwiek powiedział, gwałtownie wyskoczyła w górę, łapiąc się jednego z odłamków.
- Łoł- wrzasnął bot, ale nie zdążył nic dodać, bo znów gwałtownie poderwali się w górę.
Skoki Victorii były bardzo potężne, a dotarcie do największej części planety, jaka została, zajęło im zadziwiająco mniej czasu, niż wcześniej zakładali.
- Ta dam i jesteśmy, mam nadzieję, że podróż była dogodna- spytała, odkładając Autoboty na ziemię.
Bumblebee milczał i ze zdziwieniem spoglądał na botkę.
- Wszystko w porządku?- spytała lekko przejęta- Zraniłam cię podczas skoków?
- To było genialne!- wykrzyknął.
Victoria odetchnęła.
- Idziesz?
Ruszyła, Autoboty szybko wyrównał krok i zaczął zasypywać ją pytaniami.
- Co za siła? Skąd ją masz? Ja też tak mogę?
- To mój atut, każdy transformers ma swoje własne zdolności, które rozwijają, ale podobno wszystkiego można się nauczyć- wyjaśniła, rozglądając się, nie przerywając swoich poszukiwań.
- Niesamowite, zostaniesz w tej postaci?
Wygląd Victorii całkowicie się zmienił, większe ciało miało w sobie mnóstwo pustych przestrzeni, co dodawało jakiegoś groźniejszego wyglądu, ale ze wcześniejszych rozmów zrozumiał, że jej większe ciało jest znacznie słabsze.
- Teraz będzie ono bardzo potrzebne... Przeszkadza Ci?- spojrzała w jego stronę.
CZYTASZ
Robaki też mają prawo żyć/ Transformers
FanfictionJaka czeka bitwa Autobotów, gdy przejdzie im walczyć z samymi Stwórcami, czy nowy przybysz okaże się sojusznikiem, a może wrogiem. Spotkanie nowego Transformersa przyniesie zarówno nowe pytania, jak i odpowiedzi, a Cybertron ich zniszczona planeta b...