*Tak jak mówiła, miała wychodzić, tylko że w tym przeklętym mieście znowu lało, nic to weźmie parasol, i pójdzie a dokąd ? Chyba przed siebie. Byle uniknąć konfrontacji z ciotką, żal jej tylko kotów bo że idzie pieszo to one muszą zostać. Ale przecież nie pojedzie samochodem, nie wie nawet gdzie chciałaby być chociaż wie w Polsce, niestety to niemożliwe. *
20 min później
Ewa : No pięknie, zaraz szlak mnie trafi cholera jasna jestem cała mokra, piekielne kałuże. Może być gorzej?
*Życie postanowiło jej pokazać że tak bo poślizgnęła się na czymś i wylądowała na jezdni auto zahamowało z piskiem opon. Podniosła się z asfaltu i zaczeła zbierać wszystko co po wypadało jej z kieszeni , paczka papierosów, zapalniczka, chusteczki już miała wstawać gdy usłyszała nad sobą dziwne znajomy głos : Hej wszystko dobrze?
Wyprostowała się odpowiedziając że tak i dziękuję że takiej sieroty Bożej jak ona nie rozjechał. Podniosła wzrok i zamarła stał przed nią Roger Taylor. *Roger : Daj spokój jak dobrze, przecież jesteś mokra. No co tak stoisz na środku ulicy, wsiadaj.
*Wsiadła bo co niby miała do stracenia*
Ewa : Ewka jestem.
Roger : szczerze? Dziwne imię, ale nawet ładne. To gdzie chcesz jechać? Do domu?
Ewa : Co to to nie, sory ale tam to nie ma mowy, zdam się na ciebie zabierz mnie gdziekolwiek.
Roger : Mam pomysł, dawaj do studia. A bo się nie przedstawiłem Roger,miło mi.
Ewa: Trzeźwa, jeszcze poznaje perkusistę mojego ukochanego zespołu.
Roger : Intrygujesz mnie zazwyczaj fani są jacyś dziwnie spienci a ty...
Ewa : Czasami tak mam Ej nie chcę nic mówić naprawdę fajne auto ale od kiedy to się jeździ na zaciągniętym ręcznym?
Roger : że co ?
Ewa : no zobacz.
Roger : Faktycznie.
Ewa : masz szczęście że nie zatarłeś silnika.
Roger : jesteś mechanikiem
Ewa : nie co to za pomysł?
Roger : (parkując) To tu.
Ewa : Ładnie.
Roger : (ciągnąc ją za rękę za sobą) No chodź, poznasz chłopaków.
CZYTASZ
(Nie) ukoronowana
FanfictionW wyniku perypetii rodzinnych młoda Polka Ewa Branicka trafiła do Londynu. Dziewczyna nie znosi tego miasta. Po roku spędzonym w sercu Wielkiej Brytanii, udaje jej się poukładać większość swoich spraw. Wtedy właśnie poznaje członków legendarnego zes...