3.Část

757 48 2
                                    

,,A kdy přijedeš?" Zeptala jsem se ho u nádraží.
,,Za týden.Chvíli tam pobudu,možná se tam někdy přistěhuju."
Pokrčil rameny.

,,Dávej mi o sobě vědět.Nehci abys na mě zapoměl." Usmála jsem se na něj.
,,Jak bych na tebe mohl zapomenout,když ty jsi mě z toho všeho dostala?Ty jsi mi nahradila mámu a za to jsem ti neskutečně vděčný." Usmál se na mě a objal mě.

,,Ty za co nemáš děkovat.Já to slíbila.." Nadechla jsem se jeho vůně.
,,Ty pořád kouříš?" Odtáhla jsem se od něj.
,,Jo,ten zvyk je hroznej..Ale nejde se toho zbavit,je to ale jediný.Se vším ostatním jsem zkoncoval..Taky že jsi mě to naučila ty." Zasmál se.

,,Jo,to teda jo.Dobře jsem ti to znechutila s těma hodinovýma přednáškama,co?" Zasmála jsem se taky.
,,To teda." Sedl si s uchechtnutím a já vedle něj.
,,Jsem rád že máš konečně to štěstí v životě.." Podíval se na mě.

,,Já vím,minulost je minulost a teď je přítomnost.A to je Luke.." Zkousla jsem si ret.

,,Jak dlouho spolu jste?Tak dva měsíce?" Zamhouřil oči.
,,Rok a půl." Zasmála jsem se a on na mě vyvalil oči.
,,To jsi ho tak rychle dokázala zbalit?" Nechápavě na mě hleděl.
,,To on balil mě,já odmítala." Usmála jsem se nad tím jak Luke si pořád nedal pokoj abych byla jeho.
,,To že jsi odmítala není žádná novinka,ani to že tě někdo balil,tady po tobě jela půlka města,ale že jsi přikývla tak brzo?" Zakroutil hlavou.

,,Jo,po těch dnech jsem přikývla.Protože jsem si uvědomila že ho miluju...Zní to jak ty najivní romanťáky." Znechuceně jsem se zatvářila.
,,Pořád stejná." Zasmál se.
,,Jo,to jo." Uchechtla jsem se.Ohlásili jeho vlak.
,,Tak a je to tady.Maminka ti bude brečet." Povzdechla jsem si a stoupla si.
,,Nebreč.." Řekl a objal mě.Moje slzy padali jedna za druhou.
,,Tak proč brečíš ty?" Optala jsem se ho a přiskla ho k sobě.
,,Protože ty brečíš." Řekl s mírným smíchem.

,,Tak tě znova opouštím.Mám tě ráda.Ahoj." Odtáhla jsem se od něj.
,,Přijdeš..Tak že mě neopouštíš.Taky tě mám rád.Ahoj." Dal mi pusu na tvář a odešel.Zamávala jsem mu naposled.

---------------------------

Procházela jsem se nočním městem a dívala se všude okolo.Nikdo nikde,ano to je to město které znám.V týdnu je tady klid,ale o víkendech to tady žije.Šla jsem pomalu po cestě vedle kašny a dívala se pod nohy na zem.

,,Dlouho jsme se neviděli,co?" Slyšela jsem ten povědomí hlas za sebou a stopla se.Dívala jsem se před sebe a neodvážila se otočit.Slyšela jsem různé vzliky,někdo se snaží něco říct,ale nemůže...Otočila jsem se pomalu a to co jsem viděla mě dostalo...

,,Tak co ty mrcho,čumíš,co?" Uchechtl se a jeho pistol byla u hlavy mého táty.Na zemi klečeli rodiče se svázanými rukami za zády a s látkou okolo úst.Oba brečeli a Filip stál vlevo u mého táty a držel u jeho hlavy pistol.

,,Já.." Koktala jsem a nemohla nic říct.Dívala jsem se zpanikařeně z mámy na tátu.

,,Chceš aby byly mrtví?Chceš je vidět jak nedýchaj?" Dál vyzvídal nepříjemným hlasem.
Měla jsem otevřenou pusu,chtěla jsem něco říct,ale mozek nespolupracoval..Byla jsem v šoku a moje slzy stékali.

,,Kurva,mluv!" Křikl a rozešel se ke mě.Šokovaně jsem na něj hleděla.Vzal mě pod krk a vyzvedl mě do vzduchu.Cukala jsem sebou.
,,Tak budeš mluvit kurva?!" Křičel nasraně a jeho stisk na krku zesílil.Zkoušela jsem přikývnout,protože mi docházel kyslík.
,,Tak pojď ty nevděčná kurvo." Prskl na mě a hodil mě na zem.Rychle jsem se nadehla a chytla se za krk.
,,Tak koho mám první odstřelit.." Ukázal pistolí na ně dva.Vystrašeně jsem se na něj dívám.
,,Mám je odstřelit?Nemám?Vždyť je nenávidíš tak ti to může být jedno." Nabil pistoli a já zalapala po dechu a slzy tekli jak proud vody.
,,Ne,nech je." Zakroutila jsem hlavou.
,,Blbě." Řekl a odstřelil tátu.
,,Ne!!" Křikla jsem,na to že je nenávidím je miluju jako rodiče..A on mi zabil tátu.
,,Proč?!Proč jsi to udělal ty hajzle!" Křičela jsem na něj z návalu zlosti.
,,Co po mě budeš řvat ty kurvo!" Šel rychle ke mě a chytil mě za vlasy.Natáhla jsem záda aby mě to co nejmíň bolelo,ale on zátáhl ještě víc.Dal mi nůž pod krk.

,,Jak je ještě můžeš milovat?!Vždyť tě jen využívali." Říkal a natočil můj pohled na mámu.Silně brečela,jak já a dívala se na mě.
,,Nevyužívali mě tolik jako ty." Šeptla jsem.Zatlačil na nůž a moje slzy zesílily.Protrhl ji kůži a já sykla bolestí.

,,To je jen upozornění." Řekl výhružně a pustil mě.Rychle jsem si přitlačila prsty na ránu.Moje slzy v ráně štípali a on šel k mojí matce.
,,Co ti asi řekne?" Usmál se na mě a sundal ji šátek z úst.
,,Ona může za to že on umřel.To ona si to přála." Říkal ji a máma se napjala.
,,Ty děvko,ty nejsi moje dcera,nechci tě nikdy vidět!" Křičela a brečela,moje vzlyky a slzy se znovu zdvojnásobili.

,,Tak ji vidět už nemusíš.." Řekl bezproblémově Filip,máma se na mě vyděšeně podívala a on vystřelil.Její krev na mě vystříkla.Brečela jsem čím dál tím víc.
,,Neměla jsi se vracet,je to tvůj problém." Řekl a šel ke mě.Donutil mě vztát a tlačil mi na ránu.

,,Myslíš že já tady nemám známosti?Myslíš že mě neinformovali že jsi přišla zpět?Kdo si myslíš že sem?!" Křičel mi do obličeje a já zavřela oči.

,,Hajz." Odpověděla jsem mu s nechutí v hlase.
,,Víš co?!" Křikl a táhl mě ke stromu.Hodil mě o něj a já si sedla.Z hlavy mě začala týct krev.
,,Zopakujeme si něco abys nezapoměla." Řekl a dřepl si ke mě.Vyhrnul mi rukávy a zasmál se.
,,Pořád máš jizvy?" Podíval se na mě a přejel mi hrotem nože po předloktích.Jen jsem vystrašeně přikývla.
,,Tak ti oživím trošku pamět.." Uchechtl se a nožem mi přejel stsré jizvy podle tepen.Zkoušela jsem ho odkopnout,ale on se nedal.Brečela jsem a snažila se ignorovat všechnu tu bolest.Postavil se.

,,Tak co,vzpomínáš si?" Smál se nad tím co viděl.
,,Nechala jsi mě tam vězet čtyři roky!" Křičel na mě.Měl nervy,jeho oči byly plný nenávisti.
Namířil na mě zbraň a já zavřela silně oči.Šel slyšet výstřel a zabolelo mě rameno.

,,Nedělej!Je to jen škrábanec!" Křikl na mě a pohodil rukama.Chytla jsem se za rameno a do mé už tak krvavé ruky tekla další krev.
,,Proč to děláš?" Šeptla jsem a dívala se na něj.
,,Proč?Zkus hádat..Třeba protože ty jsi mě dostala do vězení s tou nejlepší ostrahou a všichni,mi to každej den připomínali a byl jsem kvůli tobě na dně v mém životě?!" Křičel a ukazoval na mě pistolí.
,,Jak myslíš že jsem se celý ty roky cítila já.." Šeptala jsem,protože můj hlas na víc neměl.
,,A co ten tvůj australánek Luke?!" Křičel a nasraně se na mě díval.
,,Něj se nedotkneš!" Zařvala jsem co jsem nejvíc mohla a moje rána na krku začala silněji krvácet.
,,Si myslíš..Ale nejdřív skoncuji s tebou." Ironicky se uchechtl a zbraň znovu namířil a já polkla.

,,Poslední přání?" Řekl s úsměvem.Rukou jsem naznačila ať jde ke mě.Sklonil se ke mě.
,,Utři mi slzy a polib mě." Zašeptala jsem jako moje poslední přání.Uchechtl se,utřel mi slzy,ikdyž je hned přebyly další.Blížil se k mím rtům a zpodní ret mi zkousl.Začala mi z něj týct krev a on byl zapojený do toho aby mě pořádně políbil.Vzala jsem mu pistoli a on se rychle odtrhl.Nechápavě se na mě podíval.

,,Shníj v pekle." Nastavila jsem na něj pistol.
,,Ty mrcho,to nemůžeš!" Chtěl mi vzít pistol ale já vystřelila.Z úst mu začala proudit krev a pomalu na mě padl.
,,V pekle.." Řekl a jeho hlava klesla.Odstrčila jsem ho od sebe a pistol hodila na něj.

Zabila jsem ho..On mi zabil rodiče před očima a já zabila ho.Jsem vrah.Jsem jak on.. Moje slzy zesilovali a já se snažila postavit.Zatnula jsem zuby a dostala se do baráku.Šla jsem do koupelny.Vyslíkla jsem se z oblečení od krve a hodila na zem.Očistila jsem si rány,ikdyž ruce se mi třepali vysílením.Rány byly hluboké a roztažené,tak i na krku a na rameni.Vše jsem si co nejvíc obmotala obvazi.Slzy stékali,už byly mojí součástí.

Zabila jsem člověka..Opakovala jsem si a šla do pokoje.Dala jsem si černé legíny,šedý rolák a přes to ještě černou mikinu.Dala jsem si některé věci do kufru,nestihla jsem si ještě ani vybalit.Vzlala jsem kuft,tak tak ho táhla a zamkla za sebou.Klíče dala pod rohožku a šla na letiště...Cítila jsem se vyčerpaně a oči se mi skoro zavírali.

==============================================================================

Co říkáte na tehle díl?Jak vidíte Mary potkala znovu Filipa ale už ho jen tak nepotká..Myslíte že to zvládne?Myslíte že Luke měl doopravdy jet s ní?

Já se každopádně omlouvám za to že jsem dlouho nepřidala další díl,budu se snažit je přidávat co nejdřív ;)

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat