Uviděla jsem Louise za volantem se starostlivým pohledem,Harry seděl vzadu a já se připravovala na to že jim to všechno budu muset říct.
Zastavil na kraji u chodníku a já hned nastoupila dozadu za Harrym,hned jak jsem tam vešla jsem Harryho obejmula.
,,Mary,co se stalo?" Zeptal se opatně Harry a hladil mě po zádech.Silněji jsem ho stiskla a mé slzy dopadali na jeho čistě černé triko,nechtělo se mi ho pustit aby viděl mé slzy.
,,Niall a Zayn.Oni-ni mi domluvili rande." Říkala jsem pomalu,slyšela jsem uchechtnutí Louise a podívala se na něj.
,,Já bych se taky tomu smála,ale oni mi ho domluvili s Lukem." Nad jeho jménem se mi zlomil hlas a začala znovu brečet.Uviděla jsem Louisův šokovaný výraz a tak jsem se znovu zabořila do Harryho náruče.,,A..jak,jak to dopadlo?" Šeptl Harry a auto sebou cuklo.Jedeme domů.
,,Myslel si že jsem to věděla.Že jsem to naplánovala,že jsem chtěla aby byl zničený,že mě těší ho ještě víc zničit,nenávidí mě a nenávidí sebe za to že si se mnou vůbec někdy něco začínal." Poslední slova jsem mu vzlykla do trička a pevně ho sevřela..Tak moc to bolí..Tak moc to bolí vědět že jsem mu tak ublížila,že mě tak nenávidí..Proč musí být všechno tak složité?Proč se všechno takové musí stát mě?! Vzlykala jsem Harrymu do trika a ten se mě snažil uklidnit,trošku to pomáhalo ale já měla už plán na celý týden,ne-li měsíc.
--------------------
,,Mary na,tohle si vem.Bude ti líp." Přišel ke mě Harry s mírným úsměvem a s tácem si sedl vedle mě na postel.
,,Já nic nehci." Utřela jsem si slzy a dívala se na jeho starostlivý pohled.
,,A z čeho to malí jako bude žít?Mary,neštvy mě nebo tě beru do nemocnice,víš jak škodíš tomu dítěti?" Pohladil mě po břiše přes peřinu.,,Tak dobře no.." Povzdechla jsem si,sedla si a dala si tác na nohy.
,,Jelikož nemůžeš prášky,tak tohle je bylinkový čaj,domácí a ten tě trošku uvolní.Zkrátka působí jak nějaký přášek na deprese." Pousmál se na mě a podal mi hrnek.Se smíchem jsem zakroutila hlavou a vzala si hnek.
,,Harry,ty mě sám dostáváš z depresí." Pousmála jsem se na něj,jen se usmál a pohladil mě po ruce.
,,Promiň že jsem na tebe byl dřív škaredý..Myslel jsem si že měníš Louise,bál jsem se že už nebude pořád semnou a žálil jsem že se ho na veřejnosti můžeš dotýkat..Ale jak jsem minule přišel do toho pokoje.." Odmlčel se a chytil mě za ruku.,,Pak jsem to všechno peprv pochopil." Zvedl ke mě pohled a pousmál se,pohladila jsem ho po tváři a upila z čaje.
,,Myslíš že to zvládnu?" Šeptla jsem a dívala se na tác který byl obložený samou zeleninou a ovocem.
Doopravdy myslí na mé zdravý. Zasmálo se mé podvědomí a já pohled přesunula na Harryho.,,Nemyslím.Já to vím." Usmál se kouzelně s jeho dolíčky,jeho úsměv mě donutil se taky pousmát.
,,Děkuji že mi tak věříš." Odložila jsem čaj a objala ho.,,Ty nemáš za co děkovat,jinak..Jdeš s námi zítra zase na koncert?Luke by tam neměl být." Ujistil mě a já jen přikývla.
,,Půjdu ráda." Pohladila jsem ho po zádech,poodtáhla se od něj a pustila se do jídla.==================================================================
Tak tady máte takovej díl,není tak moc napínavý nebo cokoliv,alenje to taková momentka Harryho a Mary ;) Jak vidíte tak ji hodně podporuje a chce pro ni to nejlepší :33
Jak myslíte že bude na koncertě?Já bych to přece nenechala jen tak. (Zlověstný smích) :'DDDD
Už asi nemám co k tomu dodat ;)
Budu ráda za vaše vote a ty úžasné komentáře ne-li slohovky <333 Děkuji vám všem moc :*
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
Fiksi PenggemarDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤