,,Budete tady s Louisem Tomlinsonem spolupracovat." Poukázal na Louise a ten se nervózně pousmál,přikývla jsem a pohrávala si s kelímem.
,,A jak spolupracovat?Kdyby to bylo skrz hudbu tak zpolupracuju s celou kapelou ne?" Nadzvedla jsem jedno obočí a Niall s Louisem vyprskli ve smích.
,,Promiňte jen..To vyznělo a ještě k tomu jsem si na něco vzpoměl." Uškebil se Louis a hned nasadil omluvný pohled.Podíval se na můj kelímek v ruce a zatvářil se zmateně.,,Ne..S hudbou to nemá nic společného je to..Prostě zahalení ale musí přijít ještě jeden člověk." Usmál se a dveře se rorazili a v nich stál sám Harry Styles osobně.
To bude ještě zajímavý,držím palce..Vysmálo se mi mé podvědomí.
,,Promiňte.Byla zácpa." Podíval se na nás omluvně a sedl si na čtvrté
křeslo...Bylo jich tu šest.James přikyvl a všechny pohledy se přesunuli na mě.Niall se na mě díval lítostně,Louis omluvně a Harry docela naštvaně.Nechápala jsem to a polkla vystresovaně.,,Prosím vás,řekněte to na rovinu nebo přísahám bohu odejdu." Povzdechla jsem si a dívala se upřeně na Jamese.
,,Emh..Nemůžete odejít." Odkašlal si a já si povzdechla.
,,Prostě mi to řek-"
,,Musíš se mnou chodit." Skočil mi Louis do řeči a já se zarazila úplně,vykulila jsem na něj oči.,,To nemyslíš vážně." Šeptla jsem a vpíjela se mu do očí.
,,Nemůžete se z této smlouvy už jakkoliv vymluvit,musíte dělal Louisovi přítelkyni.Osm měsíců je základ,pak můžete pokračovat nebo můžete odejít." Usmál se vřele James a pohrával si s prsty.Polkla jsem a nevěřícně se na ně podívala.Vztala jsem z křesla a přešla k oknu a dívala se na silnici opodál.V ruce jsem si žmoulala zpodní ret a druhou ruku jsem si založila na prsou.Deprimovaně jsem stála a dívala se z okna.
Ale já mám Luka..Nebudu se tady cucat s Louisem jen kvůli bulvárům..Já chci Luka,obětuju pro něj vše. Podívala jsem se na ně.
,,Doopravdy se z toho nedá dostat?" Řekla jsem nervózně a pohlédla na Louise..K němu mám zatím nejvěatší důvěru.,,Ne." Řekl James a já se zpět otočila.Poklepávala jsem si nohou,na mém rameni jsem ucítila dotek.
,,To bude dobrý." Šeptl Louis a já se k němu otočila.
,,Ne,nebude." Udělala jsem krok od něj a oči mi slzeli.,,Nebude,Louisi já mám kluka,já chci ho,nebudu se jen kvůli bulváru cucat s někým jiným!" Naštvaně jsem řekla a cítila jsem že zachvíli jedna slza přeteče.
,,Já tohle taky nechci ale musí to být!" Řekl stejným tónem a rozhodil okolo sebe rukama.
,,Neměla jsi se zajímat o tu práci,já za to nemůžu." Zakrotil hlavou a naštvaně di odfrkl.,,Já si to nevybrala!" Polohlasně jsem křikla a jedna slza mi přetekla.
,,Já to mám kvůli škole!Nic mi neřekli o tom co to bude,co budu muset dělat." Vzlykla jsem a schovala si obličej do dlaní.,,Já za to taky nemůžu." Řekl nervně a ostatní se z místnosti raději vyklidili.
,,Ale já ho ztratím!" Křikla jsem po něm co mě leží na srdci a co mě tak tíží že mě to dostává nadno.
,,Já mám taky někoho!" Křikl na mě a rozhazoval rukama.
,,Tak proč kurva nejsi s ní?!" Vykřikla jsem nevěřícně a naštvaně.
,,Nemůžu!" Jeho oči zuřili,takhle jsem se dlouho s nikým nehádala.,,A proč?To ti jako ta tvoje 'sláva' nedovoluje?" Řekla jsem ironicky a on zatl čelist.
,,Jo,nemůžem proto potřebujem tebe!" Nyl čím dál víc naštvsnější a čím dál víc se z něj klopili informace.
==================================================================
Tak co říkáte na díl?Tady máte průůůůlom!! :))) No,ne tak celkový,ale už víte co je yo za práci :')) Vy mě musíte milovat,co?Bojím se kdy mi příjde zpráva:Sleduju tě,vidím tě,každý tvůj pohyb,přidáš ještě nějakou takovouhle část,tak si tě podám.. :'DDDDDDDD Doopravdy něco takového očekávám,nebo jste rádi že jsem to takhle zapletla? :DBudu ráda za vaše Vote a ty úžasný komentíky :3333
With FOREVER love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤