Tenhle díl píšu po třetí -_- není nad to když se vám poprvé vypne mobil a podruhé to prostě zmizí -_- Why not,že?
============================PO TÝDNU:
,,Jídlo!" Křikla jsem na kluky a nesla to k venkovnímu dřevěnému stolu.Kluci okamžitě vyletěli z bazénu a běželi ke mě.
,,Nezabijte se ." Uchechtla jsem se a položila tác s jídlem na stůl.Kluci už seděli nedočkavě na židlích,Calum se hned vrhl po misce s jahodami a ostatní si vzali tousty.,,Konečně!" Řekl Mike když se zakousl a ostatní se zasmáli.Uchechtla jsem se.
,,Přeberte si to jak chcete,je to vaše." S těmihle slovy jsem přešla na mou zahrádku kde jsem měla skoro všechno..
Jak mě se o to nechce starat..Naříkávalo mé podvědomí.
Buď ráda,aspoň budeš mít dobrou postavu. Ano,opět ty dvě části mysle když jsou proti sobě..Začala jsem to okopávat a dala si vlasy do drdolu.--------
,,Mary!" Křikl Luke a doběhl za mnou.
,,No co tak zpěchá?" Uchechtla jsem se a otočila se na něj.
,,No,někdo ti volal a za pomlčkou tam bylo Cr." Uculil se nevině celý mokrý a podal mi mobil.
,,Díky." Líbla jsem ho na tvář a vzala si od něj mobil.Luke se jen usmál a utíkal zpět do bazénu které doprovodilo hlasité šplouchnutí a Ashtomův smích kterému se nedalo nesmát.Ředitel-Cr..Zobrazilo se na mém mobilu.Zamračila jsem se a otřela si hlínu do kalhot.
Co ten po mě může chtít.. Prošlo mi hlavou a se zamračeným pohedem jsem zmáčkla na zelené Call..
,,Mary?" Ozvalo se nervózně v mobilu..To už něco vypovádá.
,,No,co jsi potřeboval?" Zeptala jsem se na rovinu a kašlala na nějaký vykání a tykání.
,,No už mám pro tebe tu práci.Zítra musíš být v Londýně." Jeho stařecký hlas zněl netrpělivě a nervózně.,,Co, zítra?" Vyhrkla jsem okamžitě a vykulila oči.Sedla jsem si na zem do trávy.
,,No ano zítra.Ale nezapomeň,už to nejde odmítnout." Hlasitě polkl a já si povzdechla.,,Kde,kdy a v kolik?" Zeptala jsem se s pohledem upřeným na kluky v bazénu hrající si jak malí kluci.
,,Zítra v Londýně v Strackbursu na hlavní třídě ve tři hodiny." Nečekal na žádnou odpověď a zavěsil.,,Taky se tak těším.." Pronesla jsem k hluchému telefonu s pípáním a hodila ho vedle sebe.Lehla jsem si na záda a dlaně si dala na tvář.
Proč už zítra?Já chtěla tady ještě s klukama zůstat dokud jim nezačně turné.. Kňouralo o milost mé podvědomí.
,,Co se stalo miláčku?" Uslyšela jsem ten oblíbený tvrdý ale i sametový hlas za mnou.
,,Už má pro mě tu práci." Odělala jsem dlaně z obličeje a podívala se mu do očí.
,,Zítra musím být v Londýně." Povzdechla jsem si a on na mě vyvalil oči.
,,Zítra?" Zeptal se jak já předtím nevěřícně.Jen jsem pomalu prikývla a sedla si,byla sem k němu zády,proto jsem zaklonila hlavu a on stál nademnou.
,,Jo zítra.Už se to nedá odmítnout." Ztáhla jsem rty do tenké linky a dívala se do jeho očí.
,,Ty to zvládneš." Podporně se na mě usmál.
,,Díky tobě." Pohladila jsem ho po tváři,objevili se jeho ďolíčky a sehl se ke mě.Políbil mě a já vřele spolupracovala,zapřela jsem se rukami o zem.V mém břiše rozpoutal válku motýlků při jeho dotyku na mé kůži,při jeho pohledu na něj a při jeho polibkách. Jsme spolu už skoro tři roky a já se pořád cítím čerstvě zamilovaná..
,,Ale teď zábava!" Křikl až jsem sebou cukla,chytil mě do náručí.
,,Néé!" Křičela jsem se smíchem.
,,Jo,dělej!" Křikl Ashton a Luke se mnou zkočil do vody.
Zasmála jsem se a vynořila se.
,,Lukasi zabiju tě." Dala jsem si vlasy dozadu a se smíchem se na něj podívala.==================================================================
==================================================================ČÁÁÁÁO! :))
He tady další díl,co n něj říkáte?Co myslíte že Mary bude mít za práci?Napovím vám,okolo její práce se to 'jakoby' bude odehrávat :))) :p Buru ráda za vaše úžasné koments :33
Budu ráda za vaše vote a popřípadě když budete chtít tak ten komentík :3
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤