61.Část

656 56 17
                                    

,,Mary.." Objal mě Louis když mě Harry položil na nohy v obyváku.
,,Ahoj Louisi." Pousmála jsem se mu do ramene a on se mírně poodtáhl.

,,Jak..Jak ti je?" Prohlížel si mě celou,jeho modré oči s nádechem noci mě skenovali s obrovským úsměvem na rtech.
,,Je mi dobře." Usmála jsem se a zklopila pohled dolů.
,,Ten malej uvnitř povyrostl." Uchechtl se a pohladil mě po bříšku.

,,Jo.Dnes musím na tu kontrolu." Podívala jsem se zpět na Louise a Harry zpoza ním zbystřil.

,,Ty jdeš na tu kontrolu dnes?" Nadzvedl obočí Harry a já nechápavě přikývla.
,,Sakra.." Otočil se Louis na Harryho a dívali se na sebe viděšeně.

,,Co se děje." Zamračila jsem se na Harryho a oba dva přišli blíž ke mě..

,,Víš,měli jsme takový plán." Začal nervózně Louis, dal si ruce za záda ,zklopil pohled a dělal že kope do neviditelného kamínku.

,,Víš..My jedeme na turné teď po celé Evropě..Kdyby jsme byly na jednom místě,vzali by jsme tě sebou..No a my jsme domluvili s někým že nebudeš sama.." Uculil se Harry a udělal to samé jak Louis.

,,Louisi..Harry,co jste udělali?" Založila jsem si ruce na prsa a prohlížela jsem si jejich nevinné uculování.
,,No a půjdeš k našim známím..Nachvilku.." Podíval se na mě Louis a jeho tváře rudli.

,,Louisi.." Moje ruce pomalu jeli dolů podél mého těla a nevěřícně jsem na něj hleděla.

,,Jo..Přesně za něma." Ztáhl rty do tenké linky a udělal krok dozadu.
,,Ty mateřský pudy už začínaj." Uchechtl se Harry a Louis se rozesmál.

,,To fakt budu celou dobu u nich?" Nadzvedla jsem obočí a výhružně jsem šla k nim a oni přede mnou couvali.

,,No.." Pokrčil ramenama Harry a zastavil se u gauče.

,,Na jak dlouho?" Nadzvedla jsem obočí a byla těsně u Harryho,byl ohodně vyšší takže jsem byla u jeho hrudě,měla jsem zvednutou hlavu abych mu viděla do očí a on se na mě díval dolů s úškebkem jakoby rozbil okno ale za každou cenu to neudělal on.

,,Na čtyři měsíce." Promluvil potichu a podíval se za mě jako by ty dveře byly to nejzajímavější.Povytáhla jsem obočí a nevěřícně se na něj dívala.

,,Slyšela jsi dobře." Pousmál se Louis a já měla co dělat abych to rozdýchala.

,,Ale oni mě nenávidí." Šeptla jsem potichu a šla do mého pokoje.

,,Mary my víme že s Lukem už jste vpohodě." Křikl za mnou Louis a já si jen povzdechla a zalezla do pokoje.

Ale co ostatní?? Zkousávala jsem si nervózně ret a chodila jsem po pokoji sem a tam.

Co na to budou říkat? Hryzalo mě mé podvědomí a nervózně stále přecházela po pokoji.

,,Můžu tě tam zavíst ale my pak už musíme jet." Vtrhl mě do pokoje Harry a sledoval mě jak chodím.Stopla jsem se a zahleděla se na něj.

,,A Luke to ví?" Dala jsem si ruce okolo boků.
,,Louis mu to teď napsal..Luke souhlasil." Opřel se o dveře a hleděl na mě.Povzdechla jsem si a znovu jsem přešla pokoj.

,,Domluvím se s Lukem." Zkousla jsem si nervózně ret ,Harry přikývl a odešel.

S hlasitým výdechem jsem si sedla na postel.Moje hlava byla plná myšlenek.Volně jsem zpadla na záda a hleděla do bílého stropu.

Nemá rád když se naváže na téma těhotenství a ..A to vyzvednout u nemocnice a trpět čtyči měsíce?To nebude moc dobré.. S hlasitým výdechem jsem zavřela oči.

Jsem vprdeli..

==================================================================

Tak závěrečná slova téhle čádti vystihují mě ve škole :'DDDDDD

Tak tohle bude vynahrazení za to jak tam dlouho Luke nebyl!
Doufám že se vám ty čtyři měsíce s 5sos budou líbit :333

Budu ráda za každej komentík a voteíček ❤❤

With Love Mary-Sarah-Tommo ❤

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat