O TÝDEN POZDĚJI:
,,Né Nialle,já nikam nejdu." Sedla jsem si zpět na gauč u nás doma.Louis a Harry někam jeli na celeý den a má mě hlídat Niall se Zaynem.
A oni nevědí že jsem těhotná.Niall si povzdechl.
,,Dělej.Máme pro tebe překvápko." Vzal mě do náruče Zayn a nesl mě nahoru do mého pokoje.
,,No jestli mě takhle budete nosit tak si to nechám klidně líbit." Zasmála jsem se a hleděla na Zayna který mě opatrně položil nohami na zem.,,Obleč si nějaké hezké šaty,udělej nějakej ten váš make-up a něco s vlasy,no prostě takový ty věci že pak vypadáte neodolatelně." Usmál se na mě Zayn a zmizel z pokoje.
Ježiš,kam jsem se dostala.. Povzdechla jsem si a otevřela skříň.Vzala jsem si proužkované černobílé šaty,křiváka a kabelku.(Foto v přílohách ;))
Namalovala jsem se decentně,make-up,béžové stíny,řasenku,červenou rtěnku a zapudrovala jsem to.Vlasy jsem si nakulmovala na velké lokny,vzlala si ze skříně ještě balerýny a vyšla z pokoje.
Slyšela jsem smích a puštěnou televizi zespoda a tak jsem šla za něma.
,,Stačí takhle?" Nadzvedla jsem obočí a povzdechla si.
Zayn i Niall se otočili a prohlíželi si mě.
,,Tak to je úžasný." Promluvil Niall.Zayn mu zakryl oči a díval se na mě.
,,Tohle je dětěm nepřístupný." Usmál se na mě a já se musela uchechtnout.,,Děkuji." Věnovala jsem mu úsměv a Niall si zdělal jeho ruku z očí.
,,Seš blbej." Podíval se vražedně na Zayna,ten se tomu jen zasmál.
,,Doopravdy ti to sluší." Usmál se na mě Niall a vztal.Vypli televizi a obuli si boty.
,,Můžeme vyrazit." Uculil se Niall a rozešli jsme se k Zaynovímu autu.
,,A kam to jedeme?" Nadzvedla jsem obočí a sedla si dozadu.
,,To je překvapení." Otočil se na mě Zayn s tajemným úsměvem.Povzdechla jsem si a my vyjeli.Jednou mě ty překvapení zabijou.. Zakroutila jsem nad nimi hlavou a sledovala krajinu která ubíhala okolo.
------------------
,,Tak jsme tady." Otevřel mi dveře Niall jak pravý gentelman a já vystoupila.
,,Děkuji." Věnovala jsem mu úsměv,začal mu zvonit mobil.,,Promiň." Usmál se na mě a já jen přikývla.
,,Mary pojď." Usmál se na mě Zayn a já šla za ním.Vedl mě do restaurace.,,Dobrý den.Co pro vás mohu udělat?" Zeptal se chlapík na recepci.
,,Máme tu zarezervovaný stůl pro dva." Usmál se Zayn a já se rozhlížela okolo.Pořád je nechápu co děláme tady.. Zakroutila jsem nad tím hlavou.
,,Mary,jdem." Zatahal mě za ruku Zayn a já se vzpamatovala.
,,Jo,jo." Pousmála jsem se a šla za Zaynem.,,Tady si sedni a zachvíli někdo příjde." Usmál se tajemně a já si povzdechla.
,,Kdo příjde?" Nadzvedla jsem obočí a bála se ho co vymysleli.
,,To je překvápko." Mrkl na mě a odešel.Povzdechla jsem si a rozhlížela se okolo.Bylo to tu přepychové,většinou tu někdo šel na nějaké schůzky nebo někdo kdo má rád drahé jídlo tu večeřel nebo prosté zamilované páry.
,,Chcete nějaké pití?" Optal se číšník s úsměvem,podívala jsem se na něj a zakroutila hlavou.
,,Děkuji zatím ne." Pousmála jsem se,jen přikývl a zmizel tak jak se objevil.,,Já toho Nialla zaškrtím.Doprdele ať si mě nepřeje." Zatajil se mi dech a nevěděla jsem co dělat.Slyšela jsem nadávky šeptem a ten hlas se ke mě blížil čím dál víc...
==================================================================
Tak,co myslíte kdo to bude?
Nemám co říct,měj te se hezky já se jdu koupat :'DDDDD
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤