15.Část

669 48 7
                                    

,,Dobré ráno slečno Hemmings." Slyšela jsem ten užásný hlas když jsem se protáhla a víc se k němu přitulila.Zasmála jsem se

,,Brý ráno manželi." Zasmála jsem se a on se mnou.Dal mi pusu na tvář.Měla jsem stále zavřené oči a otočila hlavu k němu,podemnou bylo něco měkkého a já se zamračila.Otevřela jsem oči a nadzvedla hlavu.

,,Ježiš,Iris..Já se lekla." Položila jsem si hlavu vedle ní a ona mi odpověděla mňauknutím.Luke se zasmál.

,,Ona nám nikdy nenechá chvilku pro nás." Uchechtl se znovu.Povzdechla jsem si a vztala z postele.

,,Kam jseš?" Zívl si Luke.
,,To nemůžu jít ani na záchod?" Zasmála jsem se a šla směrem ke koupelně.
,,Můžeš,ale jen se bojím že mi jednou na ten záchod utečeš od oltáře." Ušklebek na jeho tváři nechyběl.Uchechtla jsem se.
,,Neboj.To bych ti neudělala." Odpověděla jsem mu a zavřela za sebou dveře.Slyšela jsem jak Luke vztal a někam šel.

----------

,,Mar,tak vyjdeš už od tama?" Zaklepal na dveře Luke.Stopla jsem se v malování mích řas a otevřela jsem mu dveře.
,,Dík." Usmál se a šel do sprchy.

,,Jo..Já ti to zapoměl říct.Máme rozhovor pro nějakousi Talkshow.Jdeš s náma?" Zeptal se mě když vyšel z sprchy s ručníkem okolo pasu.Otočila jsem se na něj.

,,Jo..Ale nebudu muset s váma nahoru,že ne?" Dívala jsem se na to jak si vzal další ručník a sušil si vlasy..

S těma ručníkama je horší jak já..Pokroutila jsem nad ním hlavou.
,,No..Nevím,ale jako od začátku tam s náma nemusíš být,ale je jasný že o tobě ten redaktor bude chtít vědět víc.." Zkousl si ret a čekal na mou reakci.Povzdechla jsem si a přikývla.

,,Nějak to zkusím." Polkla jsem a dodělala si linky.
,,Děkuji." Dal mi pusu na spánek a já šla do ložnice.Vzala jsem si oblečení a šla si dolů pro snídani.

Takový prázdno tady..Zakroutila jsem hlavou a nasypala si vločky do misky s mlíkem.

-----------

Seděli jsme v autě a já Lukovi pěvně svírala ruku.
,,Co se děje?" Šeptl mi do ucha.Naklonila jsem se víc k němu abych mu mohla odpovědět.

,,Bojím se.." Šeptla jsem a dívala se z okýnka.
,,Nemáš se čeho bát.Já jsem tu s tebou." Stiskl mi ruku čímž mi dával najevo že se nemusím bát.

Auto zastavilo a my jsme vyšli.Šla jsem až na konci za klukama.
,,Mary,Mary..Můžeme se vás na něco zeptat?" Rozlíhalo se ze všech stran okolo mě a já pomalu začínala panikařit.

,,V pořádku." Šeptl Calum a jednu ruku dal okolo mích ramen a šel se mnou.
,,Díky." Šeptla jsem a dívala se do země.

--------------

,,Dobrý den,vítejte v naší úterní Talkshow!!" Křikl s úsměvem kluk zhruba o něco starší než kluci kteří seděli na gauči na proti němu.

,,A dnes tady máme 5 Seconds Of Summer." Ukázal na kluky a oni se usmáli a zamávali do kamery a na diváky,převážně spíš faninky.
,,Tak kluci,jste připravení na dnešní vyzvídání?" Úsměv ho doopravdy neopouštěl.
,,Ano,jsme připraveni čelit všemu co se tady stane." Zasmál se Ashton a podíval se po publiku.

==============================================================================

Tak tady jsem vám nachystala díleček o talkshow :33 V příštím díle to bude pokračovat,nemusíte se bát :) ;)
Myslíte že se přiznají že je Luke a Mary spolu? No,já budu ráda za vaše odpovědi ;)

Promiňte že jsem tak dlouho nepřidala část,nebyla možnost internetu,ano mám sice data ale nejde mi přidat část -_- a ještě k tomu jsem byla ve Vídni!!! :3333333333 Na One Direction <3 <3 <3 <3

Budu ráda za vote a nějaký ten komentík :33

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat