Pohled Mary:
,,Mary?" Vešel ke mě do pokoje Louis s úsměvem.
,,No?" Odpověděla jsem rozespale a pomalu se začala zvedat.
,,Donesl jsem ti snídani. " Usmál se,sedl si vedle mě a dal si na klín tác s jídlem.
,,Vypadá to dobře. " Usmála jsem se na něj rozespale a vzala si toust s jiskřičkami v očích.,,Chtěl jsem aby ti udělal palačinky ale říkal že hodně sladkého je těhotenství neprospěšné. " Povzdechl si Louis a já se musela zasmát.
,,Kdyby Harry viděl že jsem zkoro celých těch šest měsíců pobíhala po domě tak by mě asi zabil." Zasmála jsem se a ukousla si další sousto.,,Tohle mu radši neříkej ani ze srandy." Uchechtl se a uklousl si kus toustu.
,,Dobře,budu to mít při srdci." Přikývla jsem s úsměvem a vzala si džus.
,,Za dva týdny ti končí smluva. Těšíš se?" Podíval se mi do očí a já jen polkla.,,Ne že bych se těšila na to až od vás odejdu..Ale těším se na to že už nebudu muset ze sebe dělat někoho kdo nejsem." Pousmála jsem se na něj aby si nemyslel že se těším z jiných důvodů.
,,Já tě chápu.Jestli ale chceš můžeš tu s náma zůstat jak dlouho chceš. " Uculil se a já ho objala.
,,Díky, ale už mám svůj plán. .Uvidíš ." Mrkla jsem na něj a pomalu se znovu pustila do snídaně.,,Takže to bude nějaký překvápko? " Uculil se nadšeně a já s plnou pusou a úsměvem přikývla.
,,Tak to jsem zvědavý co to bude." Zasmál se,vztal a začal se hrabat v mé skříni .
,,Bohužel tvoje oblečení tam nemám. " Uchechtla jsem se a upila si znovu z džusu.
,,Však hledám něco pro tebe." Informoval mě a dál se prohraboval se zamhouřenýma očima.,,Proč? " Nechápala jsem,odložila tác a šla za ním.
,,Musíme do modestu a pak máme domluvený rozhovor s nějakým časopisem o turné nás a 5sos." Otočil se na mě,pousmál se a pohled opět věnoval skříni.,,Takže tam budou kluci?" Nadzvedla jsem obočí a založila si ruce na prsou s jemným cukáním koutků.
,,Děláš jako by jsme my byly holky." Protočil očima a zasmál se.
,,Panebože Louisi. .Někdy mi doopravdy přijde že jsem tak o pět let starší než ty." Začala jsem se smát a hleděla na moje věci co letěli vzduchem na postel.,,Taky si tak Říkám. " Přikývl,natáhl ruku někam do zadu skříně a vytáhl jemné kytičkované šaty.
,,Tohle jsem hledal." Usmál se na mě a dal mi to do ruk.
,,Louisi,vždyť už je pomalu podzim a v tom umrznu." Zhrozila jsem se nad jeho plánem vzít si letní šaty.
,,Tak v tom případě jdem na nákup." Zasmál se a šel pomalu k dveřím.,,Za půl hodiny ať jsi dole." Mrkl na mě ještě než ztihl zavřít dveře. Povzdechla jsem si s uchechtnutím a šaty hodila za zbývajícím oblečením na postel.
,,A to oblečení bude jako uklízet kdo?!" Křikla jsem za ním ještě se smíchem a zamířila do koupelny..☆☆
,,Louisi,nemyslíš že to stačí? Ber na mě ohledy,jsem těhotná. " Vydechla jsem unaveně a podívala se na něj.
,,Ještě poslední obchod a pak už jdem,jo?" Pousmál se na mě držíc šest tašek.
,,Dobře. " Pousmála jsem se na něj a vydala se s ním vstříc New Yorkru.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Cci upozornit na můj druhý příběh PERPEXING který najdete na mém profilu ;) :33
Jak myslíte že to bude pobíhat? :D
Jak vidíte Louis se snaží ji zvednout náladu aby se tak nenervovala těch zbývajících 12 dní :DDDDNemůžete se dočkat až mu to poveda ,že? :DD
Nemám co dodat ,snad se líbilo :33
Budu ráda za vaše vote a ohlasy :33 <33
With Love Mary-Sarah-Tommo ❤ ❤ ❤
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤