Venuji tuto část všem co se mu líbí tenhle příběh :333 Moc vás miluji :**
============================Mary pohled:
Seděla jsem v pracovně na židli čelem k oknům a dívala se na zahradu..
Já jsem k ničemu,nikdo mě tady nechce,jen otravuju a ještě k tomu jsem zabila člověka..Měla bych se smažit v pekle.Luke mě nenávidí,nedává to najevo,ale já vím že mě nenávidí.Nechce mít tady vraha,jen se přetvařuje.Kluci radši odjeli na turné,nechcou mě ani vidět..Měla bych se zabít,peklo to je místo pro mě..Co je vlastně smrt,jak se budu cítit?
,,Mary?" Slyšela jsem za sebou hlas.Ani jsem se nehla a dál se dívala z okna.Dal si židli vedle té mojí.Na klíně jsem měla Iris která spokojeně spala a já ji hladila.
,,O čem přemýšlíš?" Zeptal se a taky se díval z okna.Podíval se na Iris a pohladil ji,jen se protáhla a dál spala.
,,Nikdo neví co je to smrt,přesto se jí všichni bojí,jako by uznávaly že je největším zlem.Třeba je pro člověka nejlepším dobrem." Řekla jsem mu nahlas svoje myšlenky..,,Mar..Smrt je něco co nás čeká až budeme staří.Představ si to.Je nám šedesát,sedíme na terase,pijeme studený čaj a po zahradě běhají naše vnoučata.Tomu se říká zestárnout a být šťastný,pak se peprv umírá.Musíš tomu nechat čas,ona si tě najde sama,nesmíš to udělat ty za ni." Dotkl se mě na rameně.Mrkla jsem a přebírala jsem si jeho slova v hlavě.
,,Ta představa není špatná." Řekla jsem bez emocí a nohy si víc přisunula k tělu.
,,No vidíš." Usmál se na mě a já od něj odvrátila zrak.,,Ale ne pro někoho jako já.Já se mám smažit v pekle za to co jsem všechno udělala.Já jsem nezdařený experiment." Zakroutila jsem hlavou.
,,Ne,ty jsi to nejlepší co bůh mohl vytvořit." Chytil mě okolo ramen.
,,Nemusíš hrát to že ti na mě záleží." Vymanila jsem se z jeho jemného objetí.
,,Ale já nic nepředstírám." Řekl ,klekl si přede mně a chytil moje ruce.,,Já tě miluju od doby co jsem tě viděl,jsme spolu už víc jak dva roky.Ty jsi můj život,mě na tobě záleží nejvíc,ty jsi ten člověk kterej ve mě vzbuzuje tu energii,tu lásku a ten pocit štěstí.Jseš to ty a já tě neskutečně miluji." Políbil mi ruce.Polkla jsem a uhla pohledem.
Nelže?Doopravdy nelže? Ptala jsem se sama sebe a dívala se do zrcadla vedle mě...Lukovi steklo pár slz.Utřela jsem je.
,,Věřím ti..Ale teď ti na to nemůžu nic říct." Ztáhla jsem rty do tenké linky a jedna slza mi stekla po tváři.Luke mě objal a brečel.,,Proč?" Šeptl a já ho hladila po zádech.
,,Někdy to na mě příjde a já cítím úplně vše,ale někdy naopak necítím nic.Už ani nevím co je horší,topit se ve vodách nebo umírat žízní?" Šeptala jsem a pár slz mi steklo po tvářích.Něco k němu cítím,ale není to tak silné jako moje podvědomí a chuť se zabít..Luke se odtáhl a políbil mě na čelo.
==============================================================================
Co díl?Jaký máte názor?Líbil se vám díl?Myslíte že už Mary bude vpořádku??
Budu ráda za vaše odpovědi.
Budu ráda za votes a nějakej ten komentík ;)With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤