,,Já o něj nechci přijít!" Křikla jsem zoufale a slzy se mi lily po tvářích.
,,Myslíš že já kurva jo?!" Křikl ze zoufalosti a vystoupla mu teplna na krku.,,Sakra Louisi ty to nechápeš!" Křičela jsem z plných plic a slzy mi tekli aniž bych to nějak řešila.
,,Ty myslíš že bude rád jak uvidí mě jak se s tebou držím za ruku a tak?!" Vyšiloval a já se ironicky uchechtla.,,Ses přeřekl ne?" Uchechtla jsem se a posměšně se na něj podívala.Zatl čelist a sedl si na široký tmavě dřevěný parapet k oknu a jeho pohled byl zaneprázděný pohledem k zemi.
,,Ty..To je kluk?" Šeptla jsem a polkla.
,,No tak jsem gay,co já s tím?!" Vyjel na mě ale hlas se mu v půlce zlomil a dal si hlavu do dlaní.Přišla jsem k němu a objala ho.Jeho ruce obmotal okolo mého pasu ,hlavu měl zabořenou do mého krku,já měla ruce na jeho zádech a bradu opřenou o jeho hlavu.Slané kapky slz dopadali na jeho kaštanové vlasy.
,,Promiň.." Šeptla jsem a pohladila ho ve vlasech.Jemně přikývl.
,,Já vím jen mě štve..že prostě nemůžu být s ním." Vlzlykl a já ho víc stiskla.,,Já taky nebudu moct nic udělat." Slzy mi tekli a on mě silněji stiskl.
,,Promiň." Šeptl také a já se k němu víc natiskla..Po deseti minutovém objímání jsem se od něj poodtáhla.
,,Myslím že by jsme to měli dojednat." Šeptla jsem a při představě že ztratím Luka mi vytekli další slzy.Utřela jsem si je.
,,Jo jo." Špitl,přešel ke sleněné vytříně a začal se upravovat aby nevyaaqapadalo že brečel.Já to samé akorát jsem měla zrcátko.Poupravila jsem si oči a pootočila se na Louise.Kýavla jsem hlavou a on šel ke dveřím.,,Pojďte." Špitl Louis a ti tři vztoupili dovnitř zpět na svá místa.
,,Tak tedy..Asi,už to víte." Polkl James a já přikývla.Koukla jsem se Louisovi do očí a kmitla pohledem na Nialla,Louis zakroutil hlavou a kývl za mě.Aha..Proto tak nepříjemný. Podotkla
jsem si a povzdechla si.
,,Nemůžete už od toho odstoupit a nikomu nesmíte nic říct.Jediný kdo o tomhle ví jste vy,já a všichni členi z One Direction." Pousmál se na mě a já vykulila oči.To nemyslí vážně.. Sekla jsem se..
Já se budu muset rozejít s Lukem a ještě k tomu mu neříct důvod... Ničila jsem sama sebe zevnitř a měla co dělat abych zadržela slzy.,,Od...Odkdy?" Špitla jsem koktavě a se skleněnými očima se na něj podívala.
,,Bodyguardi poletí s váma,vezme si věci a poletíte zpět." Usmál se na mě.Zkameněla jsem a jedna slza mi přetekla.,,Nejde to odmítnout?" Šeptla jsem nadějně a polkla.Jen s povzdechnutím zakýval záporně hlavou.Vydechla jsem.
,,Kde kdy mám být?" Říkala jsem zdrceně a hleděla na mé bíle nalakované nehty.
,,Teď poletíte zpátky do Sydey a pak zpět sem s věcmi a bodyguardi vás zavedou k Louisovi a Harrymu domů.Tam budete s němi bydlet." Usmál se a vztal.Všichni čtyři jsme si stoupli a potřásli si s ním rukou.,,Na shledanou." Odpověděla jsem slušně a jako první odešla ze dveří..
Dlouho to v sobě neudržím.Říkalo mé podvědomí a já se snažila co nejdýl zadržet slzy a vzliky.Sjeli jsme výtahem dolů a já viděla na parkovišti ty stejná auta které tady byly když jsme přijížděli,i s bodyguardy.,,Zítra Ahoj." Objal mě Niall.Jen jsem přikývla a objala Louise,Harry už odešel a já bez řečí se rozešla do auta..
Zpět do Sydey..
=================================================================
Je tady další díl a už víte naprosto vše!! :)) Asi mě zabijete,co? :D Co myslíte,jak to bude v Sydey?Jak bude Luke reagovat?budu ráda za vaše vote a komentíky s názory :3333 :*
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤