Půl roce(2 roky):
A jsem tady už dva roky...Už dva roky a několik dní..Letí to,Lukovi je už dvacet-jedna a mě dvacet..Iris je rok a Luke něco chystá,je to prý 'překvapení'.On si s tím fakt nedá nikdy pokoj s tím překvapením.
,,No co?" Otočila jsem se od stolu na Iris která mňoukala.Vyskočila na stůl a lehla si na papíry..
,,Ne,ne ne..Já musím počítat." Zasmála jsem se a trošku ji poodstrčila.Sedla si a sledovala jak píšu do papírů a pak jak to píšu do počítače.Calum je s Mikem na zahradě a jsou v bazénu,Ashton venku griluje a Luke fakt někam zmizel.Začal mi vybrovat mobil.Nedívala jsem se kdo mi volá a vzala to.
,,Ano?" Řekla jsem a dopočítala další fakturu.,,Emhh..Ahoj." Sekla jsem se a propisku položila na papíry.Neměla jsem co říct.
,,Proč-proč mi voláš?" Zakoktala jsem nechápavě.
,,Víš,Mary..Já se ti chtěla omluvit.Neměla jsem tenkrát tak vyjet po tobě..Nemůžeš za to a já neměla tolik odvahy ti zavolat ten poslední rok.." Její nejistý hlas se třásl.
,,Já,já..Nevím co říct.." Zkousla jsem si ret a hladila Iris.
,,Já uvědomila jsem si že jsem udělala chybu.Chápu on tě miluje a ty miluješ ho.Pochop,byla to taková ta láska přes plagáty a já tě nenáviděla..Ale uvědomila jsem si jedno." Zhluboka se nadechla.,,Přišla jsem o svoji nejleší kamarádku a svoje nejlepší přátelé.." Říkala už zoufalím hlasem.
,,Došlo mi že jsem se zamilovala úplně do někoho jinýho,ale to je teď jedno..Já se ti chci za všechno omluvit.Chci zpět mou nejlepší kamarádku." Jedna slza mi stekla a otočila se k oknu na zahradu.,,Doopravdy?" Šeptla jsem a zkousávala si ret.
,,Jo,chci tě zpátky a s Lukem vám to přeju." Řekla a já se dívala všude možně okolo a přemýšlela.,,Tak dobře." Šeptla jsem asi po dvou minutách ticha.
,,Díky Mary,díky." Její radostný hlas nešel přeslechnout.Otočila jsem se k počítači a zapla skype.
,,Zapni si skype jestli chceš vědět nějaké ty noviny." Dostávala jsem se už do reality.
,,Dobře." Řekla a zavěsila.Přijala jsem hovor na skypu.,,Znovu čau." Usmála jsem se na ni.
,,Jé páni,Mary.." Usmála se.
,,Co.." Uculila jsem se.
,,Změnila ses." Dívala se na mě jako by mě viděla poprvé.
,,Jak?" Nadzvedla jsem jedno obočí.
,,Blonďaté vlasy,víc upravená a..dospěla jsi." Uchechtla se.
,,Jo,přebarvila jsem se..Taky že už mám dvacet.Ty máš tmavší barvu,ne?" Uchechtla jsem se a podívala se pořádně.,,Jo.Mám tmavší hnědou." Usmála se na mě.
,,Víš že je to asi tak půl roku co umřel Filip?Prýho někdo zabil." Podívala se na mě a v jejích očích byla starost o mě.Zatajil se mi dech a párkrát jsem pohla pusou.Po tváři se mi skutálelo pár slz.
,,Víš-víš..Ten kdo ho zabil jsem byla já.." Svěsila jsem pohled a slzy volně stékali.,,Co-o?" Zakoktala Vendy.Vzlikla jsem.
,,Jo.Byla jsem před půl rokem v městě..a v noci mě přepadl Filip.Zabil mi před očima rodiče..Chtěl zabít mě,ale já byla první.." Semkla jsem víčka k sobě a snažila se zadržet slzy.,,To je dobrý.Je dobrý že je ten Hajz pryč." Sykla naštvaně a snažila se na mě usmát.
,,Mary,chyběla jsi mi." Dala ruku na kameru.
,,Ty mě taky." Usmála jsem se a utřela si slzy.==============================================================================
Tak tady máte další díl :** Na boku máte Mary!!! :))
Co říkáte na to že se znovu začala bavit s Vendy?Myslíte si že Vendy můuví pravdu o tom že to přeje Mary a Lukovi?Budu ráda za votes a nějaký ten komentík neuvěřitelně potěší :3333
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤