36.Část

542 50 6
                                    

Seděli jsme na židlích s kelímkem od Strackburs v ruce a nervózně jsem pokepávala nohou.
,,Myslíš že mě vyhodí?" Podívala jsem se na Louise s nadějí.

Musím se smát..Našla jsem si práci,hodně dobře placenou a teď tady doufám aby mě vyhodili..Tak moc to chci Lukovi vše říct..

,,Louis a Mary?" Nahlídl z kanceláře do chodby James.Jen jsme přikývli.
,,Tak pojďte." Usmál se na nás a zmizel ve své kanceláři.

Stoupla jsem si a deprimovaně jsem se na něj podívala.Přikývl a stiskl mi ruku.
,,Bojíš se?" Šeptl mi do ucha když jsme už šli dovnitř.S polknutím jsem přikývla a vešla do dveří.

Měla jsem danou ruku dozadu kvůli Louisovi který šel za mnou,jako by se za mnou zchovával.

,,Dobrý den Jamesi." Usmála jsem se abych nevypadala tak deprimovaně.
,,Dobrý den." Vynořil se zpoza mě Louis a pustil mou ruku.
,,Dobrý den i Vám." Úsměv nám opětoval a my si sedli do křesílek před stolem.

,,Čím můžu vděčit za vaši návštěvu?" Složil si ruce na stůl a díval se ze mě na Louise.

Zdá se být zatím v pořádku.. Snažilo se nepanikařit moje povědomí.

,,No,řekněme že se vyskytl menší problém..No menší." Polkl deprymovaně Louis a pohlédl na mě.
,,Jaký?" Nakrčil James obočí a díval se na mě.
,,Já no..Můj bývalí přítel a já jsme měli kdysi..osobní styk a teď jsem zistila že.." Nedokázala jsem to říct,protože mi začali slzet oči.
,,Je těhotná." Dokončil Louis a James se na nás nevěřícně podíval.

,,Ušetřte mě prosím křiku a jen řekněte že mě vyhazujete." Zklopila jsem pohled.
,,Nemůžu už na potrat.." Hrála jsem si v rukách s kelímkem a snažila se uklidnit.Pár slz mi steklo a já je utřela.

,,Já vás nevyhazuji,ba naopak." V jeho hlase šlo slyšet znatelné štěstí.Zvedla,jsem k němu nechápavý pohled.

,,Já jsem rád že jste těhotná.Budete říkat že tady s Louisem budete mít dítě,to tisk hezky sežere a na Larryho se zapomene." Říkal zasněně a já hleděla na Louise nevěřícně.

,,Takže vám to nevadí?" Nadzvedla jsem nevěřícně obočí.
,,Ne,vůbec." Usmál se a stoupl si.
Stoupli jsme si s Louisem taky a James ke mě natáhl ruku s úsměvem.

,,Gratuluji,dejte mi pak vědět jak se vše vyvijí." Usmál se a potřásl si se mnou rukou,pak i s Louisem.Byla jsem tak zmatená a mé emoce už chtěli napovrch.

,,To jsem nečekala." Polkla jsem a hleděla před sebe na cestu.Jeli jsme už domů a já jako první prolomila ticho.
,,Já taky ne." Odpověděl Louis a já sledovala kapky deště jak stékají po okénku.
,,Kdy myslíš že na to tisk příjde?" Šeptala jsem zničeně.
,,Až budeš mít větší břicho tak to poznají hned.Nenos žádné upnuté trika kde by šlo vidět to břicho pokud chceš mít prozatím klid." Dokončil svůj monolog,jen jsem přikývla a pár slz mi steklo po tvářích.

Ne,ještě se drž. Napomenulo mě podvědomí a já nahlas vydechla.
,,Neboj..Bude to dobrý." Pohladil mě po stehně,příjde mi jako by jsme spolu chodili,ale on i já to vnímáme jako velmi dobré přátelství..Je to koneckonců gay..

,,Já vím." Pohladila jsem ho po ruce a opřela si hlavu o okýnko,mé víčka slábla a pomalu padala dolů.

==================================================================

Tak máte tady další díleček ;)

Jak se vám líbil?Co říkáte na kluky?Co myslíte že se bude dít?
:)))

Mám takový menší n

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat