,,Luku,co ty a tvoje 'tajná' přítelkyně?" Naznačil uvozovky a usmál se na něj.Luke se uculil a promnul si ruce,jeho pohled kmitl na mě,ale tak aby si toho nikdo nevšl.
,,No,řekněme..že jsem včera něco menšího provedl." Uculil se a díval se na svoje ruce.Uculila jsem se a obtáhla prstami prstýnek.
,,Ty jsi ji podvedl?" Nevěřícně se na něj podíval.
To bych mu dala.. Zasmála jsem se.,,Ne,to bych nikdy neudělal." Zakroutil Luke rychle hlavou.
,,Takže pořád jsi ten věrný Luke Hemmings?" Zasmál se a já s ním.
,,Ano,pořád věrný už dva roky a půl." Vydechl a stáhl rty do tenké linky.,,Tak to už je dlouhá doba.Tak nám pověz co jsi provedl." Vybídl ho a Luke se uchechtl a trošku zrudl.
,,Požádal ji o ruku!" Křikl Ashton dřív než mu Luke stačil zacpat pusu.Publikum začalo pištět,někdo se radoval a někdo nadával.
Tom začal houkat a stoupl si,Luke radši taky.,,Ooo,brácho.Tak to se ti povedlo.Kývla na to?" Poplácal ho po rameni a Luke byl trošku v rozpacích.
,,Jo,kývla." Usmál se Luke a podíval se po publiku.,,Takže to nebude jen tvoje přítelkyně ale už jí budeme nazívat Mrs.Hemmings!No to jsem rád.A svůj vztah prozradíte kdy?" Napjal se Tom a čekal na odpověď.
,,No..Ono to hlavně záleží na ni." Ztáhl Luke rty do tenké linky.Tom se utvářil starostlivě k publiku,faninky pištěli jak povzbudivě tak negativně,klekl si na kolena.
,,Prosím tě,Mrs.Hemmings..Ukaž se ať jsi kde jsi." Spojil ruce a Luke se na mě podíval.Lapala jsem po dechu a nevěděla co dělat.
Nejsi připravená... Říkalo mé podvědomí a já na Luka zakývala záporně hlavou.
Promiň..Naznačila jsem rty a on přikývl se značným zklamáním.,,Tak asi nic.." Povzdechl si a sedl si zpět.
,,No,každopádně kluci,vy jste všichni jinak single,že?" Usmál se na ně a oni přikývli a Calum spíš tak váhavě.,,Calume,přiznej se.." Šibalsky se usmál Tom a Cal se uchechtl.
,,No dobře,jmenuje se Christi.Není známá a jsme spolu peprv dva týdny." Uculil se,otevřela jsem pusu.Jak to že mi to neřekl?!..Šokovaně jsem se na něj podívala.Uculil se na mě.Uchechtla jsem se.
,,Tak a pořád zůstaneme u holek." Otočil se k publiku.
,,Jak jinak že kluci." Řekl s otočením hlavou k nim.Kluci se zasmáli.,,Vím že tady je.Takže Mary pojď sem!" Křikl a reflektory skončili na mě.Šokovaně jsem se podívala okolo a všichni mě vyzívali abych šla na pódium,neměla jsem možnost nic namítat,ty faninky mě tam doslova dovlekli k těm schůdkům.Vyšla jsem a Tom mi chytil dlaň a políbil ji.Podívala jsem se za něj a Lukovi se napla čelist.
,,Těší mě Mary." Usmál se na mě a já se uculila.
,,Mě taky." Usmála jsem se deprimovaně a šla si sednout za klukama.Nebylo tam místo a tak jsem si sedla na opěradlo vedle Luka.Chtěl okolo mě dát ruku,ale hned ucukl jak si to uvědomil.,,Promiň,je to automatický." Šeptl když tom něco Tom říkal divákům.
,,Tak Mary,jak dlouho se už znáš s klukama?" Usmíval se a já si popotáhla tričko.
,,No,asi...Skoro tři roky." Uculila jsem se na něj.
,,Jaký máš názor na vztahy k holkám u 5sos?" Ukázal hlavně na Luka a Caluma.,,No,Luke to je vše v pohodě.Ale Cale!" Podívala jsem se na něj vražedně.
,,Že by jsi mi něco řekl?" Nadzvedla jsem obočí a on se nevinně uculil.
,,Já,nestihl jsem ti to říct." Snažil se z toho vykroutit.,,Já jsem první které se to říká." Jemně jsem mu dala pohlavek a on se začal smát a já si s Mikem plácla.Luke a Ashton se na nás nehápavě podívali a my pokrčili rameny.A rozhovor dále pokračoval jen o klukách a touru který se chystá.
======================================================================================================================
Tak tady máte pokračování v talkshow..Jestli jste doufali že to Mary konečně přizná,tak jsem váz zklamala :( Ale uvidíte,vše má svůj význam ;)
A co říkáte na Caluma že má holku?Budu ráda za vote a ten komentík s názorem :333
Mary na boku ;)
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤