Pohled Luka:
,,Bro,nechci nic říkat proti tobě..Ale to jak jsi ji to řekl na té večeři,to pro ni muselo být dost hnusné.." Řekl nervózně Ashton a já se ironicky uchechtl.
,,To si děláš srandu..Ona mě tady opustila,je s jiným,pak má tu odvahu si se mnou domluvit ještě večeři a ty tady lituješ ji?!" Se zvednutím hlasem jsem na něj nevěřícně hleděl.
,,Lukasi,sakra zamysli se!Viděl jsi její zlomený výraz?!Nebrečela snad když jsi ji to křičel do obličeje?!Ty jsi ji nejblíž a moc dobře víš jak ona to musí prožívat!" Křikl na mě z nervů Ashton a stoupl si s rukami ve vlasech.
Sedl jsem si a hleděl na něj.
,,Promiň bro,ale vždyť víš jak byla na tebe fixovaná..Ona se bojí okolního světa a ty jsi ji bránil,bála se až moc a ty jsi ji poskytl útočiště..Je na tebe tak zapeklitě fixovaná že teď musí být na dně.." Zaroutil Ash hlavou a sedl si vedle mě.Polkl jsem s pohledem upřeným na zem a přemýšlel.V nečem má pravdu,ale jak ji můžu pomáhat jen já?Vždyť má toho svýho Louise.. Povzdechl jsem si.
,,Musíme to teď řešit?" Optal jsem se zlomeně a pohlédl jsem na něj prosebně.Ironicky se uchechtl,zakroutil hlavou a odešel.Jen jsem zhluboka vydechl a praštil jsem sebou do peřin.
Já ji miluji,ale zároveň tak nenávidím za to co udělala.. Zahrabal jsem se do peřin a silně vydechl.
Pohled Louise:
,,Dobrý den,je tam Liz?" Optal jsem se do mobilu a hleděl na Harryho před sebou a nervózně si žmoulal vlasy u ucha.
,,Ano,kdo je to?" Zeptala se váhavě ale i přesto působila mile.
,,Tady je Louis ze sku-"
,,Ano vím kdo jsi.Co potřebuješ.." Přerušila mě náhle.Louisi přemýšlej,je logický že tě nebude mít v lásce když chodím s bývalou holkou jejího syna. Ironicky jsem se napomenul a rozodl se naprosto věnovat mobilu.
,,Jde o to že když Mary kdysi byla psychicky na dně..Pomáhala jste jí,že?" Optal jsem se nejistě a opatrně do mobilu,chvíli byla ticho.
,,Ano..Pr-proč?" Nečekaně zakoktala a zněla starostlivě.
,,Myslím že vaši pomoct bude potřebovat znovu.." Šeptl jsem do mobilu a nachvíli nastalo mezi námi ticho.
,,Jak,jak moc je na dně?" Špitla vystrašeně a já se podíval na Harryho který přikývl.
,,Mluví si sama pro sebe,ale mluví k mužskému rodu..Nejdřív ho prosila aby odešel,pak mu řekla že ji dostává na dno a nakonec že to všechno chce zkončit.." Poslední slova jsem zlomeně zašeptal a párkrát jsem zamrkal abych zahnal slzy.Šlo slyšet jak zalapala po dechu a chystala se něco říct.
,,Myslíte že by jste ji dostali ke mě?" Šeptla potichu jako by se bála že nás někdo uslyší.
,,Nevím..Už dva týdny nevyšla z pokoje." Špitl jsem a mé oči se znovu zalili slzami.
,,Musíte ji sem dovést jinak to nedopadne dobře.." Špitla a já se zahleděl na Harryho.,,Do kdy?" Optal jsem se s pohledem zabořený do Harryho očí zalitých slzami.
,,Co nejdřív." Promluvila,naprosto vážně a já nahlas polkl.
,,Pošlete mi adresu,zítra tam budeme." Špitl jsem zničeně.
,,Pošlu vám ji.Zatím nashledanou." Odpověděla a já slyšel šramocení z její strany.,,Nashledanou." Odpověděl jsem naposled a zavěsil hovor.
,,Zítra?" Nadzvedl na mě Harry obočí.
,,Myslím že ona narozdíl on nás ví co dělat..Je to psycholožka." Podotkl jsem a vrhl se k Harrymu do náruče.==================================================================
✋✋Tak tady máte další díl.Je to pohled Luka,hodně to tam řeší, co vy na to? A Louisův pohled toho hoodně napoveděl ;) Jak se těšíte do školy?
Jak myslíte že to bude nadále?
Co si myslíte o tom že Louis zavolal Liz?
Co na to Mary?
Myslíte že na to přijde Luke?Budu mooc ráda za vaše odpovědi a vote
Moc pro mě znamenáte,hodně me díky komentářům podporujete,moc děkujiWith Love Mary-Sarah-Tommo ✋
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤