35.Část

600 44 5
                                    

O týden později:

,,Ne,já doopravdy dost tloustnu..Já nezapnu už ani svoje džíny." Podívala jsem se zdeptaně na Louise.Starostlivě se na mě podíval a povzdechl si.

,,Jak jsi mohla přibrat když nic nejíš?" Nadzvedl obočí a založil si ruce na hrudi.
,,Přibrala jsem šest kilo." Vážně jsem se na něj podívala a popotáhla si rukávy víc dolů aby nešlo vidět poje zápěstí.

Louis se mračil,vypadalo to jakoby usilovně nad nečím přemýšlel.
Jeho výraz byl takový že se najednou zděsil a hleděl na mě.

,,Co je.." Řekla jsem až vystrašeně z jeho pohledu.
,,Já...já.Něco mě.." Začal koktat a pomalu šel ke mě,nechápala jsem co a měla jsem z něj až strach.
,,Prosím tě,lehni si na záda." Polkl a já s nechápavým pohledem tak udělala.

Vyhrnul mi triko a na pár místech mě zmáčkl břicho,docela to bolelo,spíš to bylo nepříjemné.Přejel dlaněmi po mém břiše,pak mi triko zhrnul dolů a deprimovaně se na mě podíval.

,,Louisi sakra řekni mi co je.." Podepřela jsem se loktami a hleděla,na něj zmateně.
,,Zvracela jsi v poslední době?" Hleděl před sebe s nečitelným výrezem.
,,Naposledy včera." Odpověděla jsem stále nechápavě.
,,Kdy tě naposled bolelo břicho?" Další otázka a já se ho čím dál víc bála.
,,Teď,je to takovej divnej pocit..Jalo by se to břicho nafukovalo." Zamračila jsem se a on na mě konečně pohlédl.
Nervózně polkl a pootevřel ústa.

,,A kdy jsi naposledy měla menstruaci?" Zeptal se a nadzvedl jemně obočí.Začala jsem si vztávat do sedu vedle něj.
,,Louisi doprdele na co se mě tady p-" Sekla jsem se a oči se mi zalili slzami.

,,Dva měsíce." Šeptla jsem a jedna slza už přetekla.Silně mě objal a mé slzy začali přetékat.Silně jsem ho tiskla k sobě.
,,Odvezeš mě do nemocnice?" Špitla jsem zlomeně,hladil mě po zádech a já žmoulala jeho triko mezi prsty.
,,Jo,jdem teď." Zvedl se a pomohl mi na nohy.

------------------------

,,Ano jste těhotná." Usmál se na mě postarší doktor a mě se nahrnuli slzy do očí,abych nevypadala že toho tak moc lituji,pousmála jsem se a stiskla Lousovi ruku.
,,A jde to dát pryč?" Šeptla jsem a dívala se na doktora který si povzdechl.
,,Ne,kdyby jsme přišla před měsícem tak by to šlo.Ale teď jste už ve druhém měsíci a to už nejde.Možná byla by tu jedna možnost,ale už by jste nikdy nemohla,mít dítě.." Ztáhl rty do tenké linky a v ruce svíral nějaké papíry.

Frustrovaně jsem přikývla a nehodlala se pustit Louisové ruky.
,,Dobře.Asi už půjdem." Zvedla jsem se a hleděla na Louise který měl v tváři stejný pohled jak já..Zaskočený,nečekaný a přemýšlivý.
,,Ano,ale za dva měsíce musíte přijít zase na kontrolu." Usmál se a podal mi nějaký papírek.
,,Ano,děkuji." Pousmála jsem se na něj falešně.

,,Nashledanou." Pozdravili jsme s Louisem na stejno.
,,Nashledanou." Řekl doktor a já zavřela dveře.Šla jsem deprimovaně vedle Louise,držela jsem ho za ruku a cítila slzy v očích které chtěli tak moc ven.Šli jsme vedle sebe v tichosti až k autu.

Nasedla jsem si stejně tak i Louis a hleděla jsem před sebe.
,,Doprdele." Vydechla jsem a složila hlavu do dlaní.
,,Nemohla jsi to vědět..A používali jste pokaždé ochranu?" Dotkl mě Louis mého ramene a já se ironicky uchechtla a podívala jsem se na něj.

,,Louisi,byly jsme spolu tři roky,po třech rokách jsme spolu měli styk a ty myslíš že já jsem se zrovna tímle zaobírala?" Nadzvedla jsem obočí a slzy přetekli a lili se po tvářích dolů.
,,Po třech letech?" Nadzvedl překvapeně obočí a já přikývla.
,,Bála jsem se mít osobní styk..Když,když jsem byla v pubertě..Měla čtrnáct tak mě znásilnili.." Utřela jsem si slzy a řekla si že před ním nebudu brečet.

Jeho paže mě silně sevřeli a já moje ruce obmotala okolo jeho krku.
,,Musíme to říct ve vedení.." Špitl potichu Louis.

Je možnost že mě vyhodí a bude vše jak předtím??Až na jednu výjimku by bylo vše jak předtím..

==================================================================

Takže přidávám vám další díleček ;) Protože další bude až ve středu ;) Doufám že nevadí :333

Tak co,myslíte že Mary vyhodí?A co vy na to že je těhotná? A co myslíte,jak bude reagovat Louis a Harry na t vše co se bude dít? :DDDD

Budu mooocinky ráda za vaše odpovědi a vote :'333333 I Love You All :**

Eith Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat