14.Část

649 47 8
                                    

,,Vendy,co vůbec škola a doma?" Usmála jsem se a ještě si doutírala slzy.
,,Jo,ve škole dobrý.Jsem na vysoké a  doma..Ségra už má dítě." Usmála se na mě.

,,Jo?" Usmála jsem se ještě víc.
,,Jo.Před týdnem se jí narodil kluk." Usmála se.
,,A kolik vlastně je Kate?" Usmála jsem se a ona byla nadšením bez sebe.
,,Už třicet,ale říkala že to dítě vůbec nečekali." Uchechtla se.
,,Říkala že je ráda že aspoň nepřišlo dřív." Zasmála se a já s ní.
,,Vendy,já musím.Luke má pro mě nějaký překvapení a já už jsem nedočkavá." Zasmála jsem se.Iris mňoukla když Luke na mě zařval do okna.

,,Ty máš kočku?" Nadšením zkoro vyskočila ze židle.Usmála jsem se a přikývla.Vzala jsem Iris a dala ji před kameru,zmateně se dívala co se děje.
,,Ta je roztomilá.." Rozplívala se nad ní.
,,Je to Iris a už má rok.." Usmála jsem se a dala ji pusu na čelo.Dala jsem ji na stůl a ona někam odskočila.
,,Kdy sis ji koupila?" Její úsměv byl zářivý.
,,Dal mi ji Luke asi tak týden po tom co jsme se pohádali.." Zkousla jsem si ret.

,,Mar,tak pojď." Přišel do pracovny Luke a šel až ke mě.
,,Vendy?" Řekl překvapeně.Vendy se usmála a zamávala mu.

,,Čau." Dívala se ze mě na něj.
,,Vyříkali jsme si to." Podívala jsem se na Luka a on se usmál.
,,To jsem rád.Takže ti nevadí že jsme spolu?" Zkousl si Luke ret na místě kde měl piercing.Už vím od koho to mám.

,,Ne,já vám to přeju." Usmála se Vendy a já taky.
,,Tak já vás nebudu rušit.Pak mi zase někdy zavolej.Pa." Řekla a ukončila hovor.Otočila jsem se na Luka a on mě políbil.

,,Už to mám." Řekl mězi polibkem a chytil mě za ruku.
,,No to jsem teda zvědavá." Uchechtla jsem se a nechala se víst.

Už se pomalu stmívalo,byl nádherný západ slunce a na zahradě už byl klid.Viděla jsem svíčky jak označují cestičku,usmívala jsem se jak pako.

,,Ooo.." Vydralo se z mích úst když jsme došli k dece s piknikem.
,,Líbí?" Podíval se na mě Luke.Přikyvovala jsem a políbila ho.
,,Ani nevíš jak." Řekla jsem a sedla si společně s ním.

------------


,,Zajímalo by mě kde budeme tak za  deset let." Usmál se  Luke a dal mi jednu jahodu do pusy.Divila jsem se že zrovna on o tom chce  mluvit.

,,Vidím nás jak máme malej rodinej domek.Ty máš svoji kapelu a já jsem jako domácí hospodinka která má na klíně malinké ročné děťátko s očky jako tatínek." Usmívala jsem se nad tou představou.Uchechtl se.

,,Počky,já jen pro něco dojdu.." Usmál se a já se nadzvedla a on si stoupl a vydal se do domu.Stoupla jsem si a opřela se o zábradlí.Je to výhodné tady mít altánek.

,,Mar.." Slyšela jsem Lukův hlas za mnou.Otočila jsem se s úsměvem.Usmíval se a jeho oči zářili nadějí.

,,Ano?" Řekla jsem s úšklebkem a on si klekl.
,,Mary Claerová.." Řekl a natáhl ke mě ruku a rozevřel ji.Zalapala jsem po dechu.

,,Vezmeš si mě?" Zeptal se a jeho oči se zaleskli.Zalapala jsem po dechu a nevěděla jsem co říct.Podívala jsem se na něj vážně a slzy mi stékali po tvářích.

,,Ano." Šeptla jsem a on vyskočil na nohy,chytil mě okolo pasu a zatočil se semnou.Brečela jsem štěstím.

,,Budeš odedneška moje snoubenka?" Usmíval se a z jeho očí se kutálelo několik slz.
,,Budu s radostí." Políbila jsem ho a ucítila jsem jeho slzy na mé tváři.

,,Miluji tě." Šeptl když se ode mně odtáhl.
,,Miluji tě." Šeptla jsem nazpět a on mi navlíkl prstýnek na prsteníček.Byl to stříbrný prsten s diamantem.

==============================================================================
Tadáááá konečně jsou zasnoubení :3333333 Tak dloho jsem se těšila na tenhle díl,když to tak vezmeme už je to..85 částí od začátku,ano 85.. :)))
Luke to připravil tak hezky romanticky :3 Co na to říkáte? :) :3 ;)

Budu ráda za vote a za názor,budu neuvěřitelně ráda :3333

Na boku máte prstýnek jak ji nandává :3333

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat