Chci upozornit na nový příběh Perplexing ❤❤✌
Seděla jsem u něj na posteli už v teplácích,tílku a mikyně.Čekala jsem kdy výjde z koupelny a hleděla na fotku na jeho stolku.Byly jsme tam mi dva před Disneylandem a smějeme se.
Tak moc mi ty chvíle chybí..Povzdechla jsem si a mou pozornost upoutali dveře které se otevřeli.
,,Lehni si na břicho a sundej si triko." Poukázala jsem na postel a on se na mě jemně pousmál.
,,Kdybych neměl tebe tak asi nežiju." Šouravými kroky se dostal k posteli a s výdechem se položil na postel.,,Asi tak." Šeptla jsem,dala si mastičku vedle něj na postel a kolenami se zapřela okolo jeho zadku na matraci.Začala jsem mu masírovat záda.
------------
,,Zkus si stoupnout." Sedla jsem si na kraj postele a promnula si kolena od toho jak dlouho jsem klečela.
,,Jak jsi to udělala?" Nevěřícně se na mě podíval a protáhl si záda.
,,Nijak." Pousmála jsem se na něj a chytla jsem se za záda a za břicho abych mohla pomalu vztát,jeho pohled se na mě zamračil a starostlivě si mě prohlížel.,,Jsi vpořádku?" Pomohl mi se postavit a já se na něj vděčně usmála.
,,Jak to myslíš?" Zklopila jsem pohled a dívala se na mé bříško.Zhluboka se nadechl.,,Myslím fyzicky." Šeptl potichu a dotkl se mého ramene a sjel dlaní až k mému zápěstí.
,,Trošku mě bolí záda,asi mám anorexii kterou pomalu překonávám a praská mi kůže na břichu.Jinak jsem fyzicky vpořádku." Odpověděla jsem plynule s pohledem zabodnutým do země.,,Sundej si triko." Šeptl a já se na něj vystrašeně podívala.
,,Děláš jako by jsme si byly cizí." Zakroutil hlavou se zatnutím čelistí a natáhl se pro mast.Sundala jsem si triko a hneděla na jeho pohled.Prohlížel si mé bříško,jeho oči byly najednou skeněné a on přešel za mě aby mi namazal záda.Jeho dlaně mě příjemně chladili,mích boků se dotýkal opatrně jako by mi mohl každou chvíli ublížit..Nechtěl to řešit,věděla jsem to,na to ho znám moc dobře.
,,Otoč se ke mě." Jeho ruce se odtáhli od mích zad a já se k němu otočila.Skenoval mé oči pohledem a pak zklopil pohled k mému bříšku.
,,Můžu..?" Zeptal se rozrušeně a poukázal na bříško.Uchechtla jsem se.
,,Proč by jsi nemohl?" Zamračila jsem se na něj jemně.,,Ne-nevím..Jen.." Se zakoktáním zkroutil hlavou a uchechtl se,pousmála jsem se na něj a zamračila se.
,,Co?" Jeden koutek úst mi vylétl nahorů a pozvedla jsem jeho hlavu abych se mu mohla podívat do očí.Povzdechl si.,,Jen jsem..nezvyklí na to že jsi.." Zakroutil hlavou a zadíval se opět na mé bříško.
,,Je nezvyk že někdo koho stále miluji je těhotný,nevím jestli se tě můžu dotknout abych ti neublížil,nevím jestli se můžu dotknout tvého břicha..Je to pro mě něco naprosto záhadné,nosíš v sobě človíčka..Nikdy jsem nebyl nikomu tak blízko,nikomu kdo je těhotný." Vychrlil ze sebe rychle a já na něj jen hleděla.Chytla jsem jeho ruce a zadívala jsem se mu do očí.Pohled jsem přesunula na na naše ruce a pomalu jsem je dávala na mé bříško.
,,Neboj se,nic mu neuděláš." Šeptala jsem snad jako bych se bála že poruším tuhle atmosféru.Zkoumavě se na to vše díval a já pustila jeho ruce.Podíval se na mě vystrašeně a já se na něj usmála.,,Neboj se toho.." Pohladila jsem ho po tváři.Usmál se a přejel mi rukami po bříšku.Uchechtl se a podíval se mi do očí.
,,Jaké to je mít to malé v sobě?" Hladil mi bříško a usmíval se,bylo to nádherné vidět tátu u jeho dítěte s jiskřičkami v očích..,,Později ti to všechno řeknu." Šeptla jsem se slzami v očích a silně ho obejmula.
,,Moc si mi chyběl." Špitla jsem se vzlykem a víc ho stiskla.
,,Vždyť jsi mě opustila..A nechci tě moc mačkat.Nechci ublížit malímu Louisovi." Špitl ublíženě a já uslyšela jeho vzlyk.Mé oči se začali čím dál víc opouštět slzy.Chci mu to tak moc říct..
==================================================================
Tak tady je další !!
Tady je to taková promluva do duše ;)
Myslíte že mu to řekne nebo dodrží slib modestu? :D
A co Luke?Je z toho zničený co? :(
Myslíte že si budou nějak na blízku? :))Budu ráda za vote a komentík ❤❤❤❤
With Love Mary-Sarah-Tommo ❤✌
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤