70 . Část

543 58 14
                                    

Konečně jsem to měla všechno dodělaný a šla nahorů. Po dvou hodinách jsem se tak těšila že si sednu a nebudu se muset tak hýbat.

,,No konečně. " Vydechl Luke v posteli když jsem vešla do jeho pokoje společně s Iris za mnou.
,,Promiň, ale už to všechno mám. Ani kluci tady nejsou." Vydechla jsem a sedla si k němu na postel.
,,A kde jsou?" Zkrčil obočí a snížil hlasitost televize.
,,Ash šel na nějaký rande a Cal s Mikem šli někam do klubu." Povzdechla jsem si a zpadla do postele na záda.

,,Takže máme pokoj až. .zkoro do rána? " Uchechtl se a já se zasmála.
,,Jo,ale na ty noční akce jsem až moc vyčerpaná. " Povzdechla jsem si a zavřela oči.
,,Jak můžeš být unavená? " Zeptal se nechápavě a lehl si vedle mě.
,,Zkus si být těhotnej a uvidíš co je to být unavený. " Uchechtla jsem se.

,,Zlato,já nemůžu být těhotnej." Zasmál se a otočil se ke mě obličejem.
,,Tady se vlastně naše cesty dost rozpojují. .Ty už budeš máma a já stále ten slavný zpěvák skupiny 5 Seconds Of Summer." Uchechtl se a zavřel oči.
,,Bude mi to všechno chybět. " Povzdechl si a já se pousmála.
,,Není to naposled co jsme takhle spolu.To se neboj." Pohladila jsem ho po tváři a sedla si.

,,Nechceš něco donést ?" Pousmála jsem se na něj znova.
,,Ne,bež udělat co potřebuješ, přijď s mobilem a nabíječkou a všechno co potřebuješ na spaní. Já jsi dolů pro něco když tak zajdu a pak budeme jen ležet u televize." Zvedl se pomalu a mrkl na mě.
,,Můžu si vzít další prášek? Pořád mě Bolí hlava. ' Povzdechl si a já se usmála.
,,Jo můžeš, ten bílej ale jen půlku. " Pousmála jsem se na něj a uhladila mu triko na hrudi.
,,Děkuji. " Uculila jsem se a stále mu uhlazovala to triko.

,,Stále mě miluješ, co?" Zašeptal a pohladil mě po ruce až k dlani za kterou mě chytil.
,,Vím to. Cítím to." Dal mi dlaň na jeho hruď tam kde má srdce a já se mu podívala do očí. Cítil se ublížený a já se mu vůbec nedivým.
Nic jsem neřekla a silně ho objala.
,,Budu tu vždy. Jen počkej. " Šeptla jsem a nedokázala se od něj odloučit ikdyž to bylo jen na chvilku.

,,Budu čekat jak dlouho budu moct." Pohladil mě po zádech a dal mi pusu do vlasů.
Přikývla jsem,pohladila ho po boku a vydala se do mého pokoje.

Je to tak zatraceně těžké. Povzdechla jsem si a utřela si slzu která mi stekla po tváři.
,,Ale ještě to Mar vydrž. .Jen pět měsíců. ." Šeptla jsem si pro sebe a vlezla si pod příjemně teplou sprchu..

V Harryho tričku který mi dal s argumentem že mi bude akorát po kolena a bude mi slušet.
Ale v jednom měl pravdu..Je mi to po kolena a je v tom taky dost dobře.

Vzala jsem si kraťasy na spaní a šla k němu do pokoje.

Tohle bude ještě zajímavý zbytek dne.. Pomyslela jsem si a s výdechem na uklidnění jsem vešla do jeho pokoje.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Wow už jsme u 70tky!!! :DDDD

Jsem tu zpět!
Mate tu další díl a slibují vám že od teď bude přidávání pravidelně ;)
Už je k tomu všechno zařízené a bude to bez problémů doufám :*

Jak vidíte, už jsi jsou k sobě blíž a blíž :p Myslíte že už budou zase spolu? :D

Mám vám přetočit v tom čas aby jsme to urychlili nebo ne? :D Budu ráda za vaše odpovědi a názory jak by jste to chtěli :3

With love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat