19.Část

586 49 10
                                    

Probudila jsem se celá zpocená a se strachem.Podivala jsem se vedle mě a tam sladce odchrupoval Luke..

Jsem zpět..Zašeptal nepříjemný hlas v mé hlavě a já se zarazila..Ne,on nemůže být zpátky..Rychle jsem vztala a šla se osprchovat.

Nemůže se vrátit..Já mu to už nedovolím..Říkala jsem si v hlavě a vyšla ze sprchy.
Udělala jsem všechnu ranní hygienu a namalovala se.Oblíkla jsem si obyčejné šedé tepláky a černé tílko..Abych něco dělala a ten hlas se znovu nedostal do mé hlavy,šla jsem vařit snídani.

,,Hmm...Tady to voní." Řekl Luke rozespale a jeho ruce obmotal okolo mého pasu.Uchechtla jsem se.
,,Taky že to jsou vafle." Usmála jsem se a pootočila se na něj abych mu mohla pohlédnout do očí.
Uchechtl se a políbil mě,bylo to tu zase,jako při každém polibku už dva a půl roku,ty motílci v břiše byly energičtí a poletovali co nejrychleji mohli,ten pocit jsem tak milovala..

---------------

,,Jsem tadý!" Křil Luke za mnou a rozběhl se po molu ke mě.
,,Né!" Křikla jsem se smíchem když se ke mě přibližoval a já přesně věděla co chce udělat.Chytil mě rychle do náruče a zkočil se mnou do jezera.Rychle jsem se vynořila a zhluboka nadechla.Luke se začal smát jak smyslů zbavený.

,,Tebe to doopravdy nepřestane bavit,že?" Zeptala jsem se s úškebkem a lehla si na vodu.
,,Ne,nikdy." Políbil mě na tvář a lehl si taky na vodu.
Miluju ten pocit volnosti.Jen voda vás unáší a vy můžete naprosto relaxovat a nachvíli nemáte o ničem starost.

,,Hele,co říkáš kdyby jsi jela s náma na turné?" Řekl Luke do ticha a dotkl se mé ruky.
,,Já nevím,mám tady práci,musím se starat o barák a kdykoliv mě může zavolat skrz tu školu." Vydechla jsem čímž jsem se trošku potopila.

,,To že můžou kdykoliv zavolat říkáš už poslední dva roky a to ostatní se dá odložit přece." Povzdechl si a já se na něj podívala,hladil mě po ruce a usmíval se na mě.

Začala jsem pomalu plavat k molu a Luke za mnou.Lehla jsem si na deku a vychutnávala si to pálivé slunce na mé pokožce.Luke si sedl vedle mě.

,,Možná jo Luku.A kdy se odjíždí?" Měla jsem přimhouřené oči,slunce pálilo dost do obličeje a to nebylo zrovna dvakrát příjemné.
,,Zhruba za měsíc." Vydechl a nandal si bríle a lehl si vedle mě.
,,Na jak dloho?" Ptala jsem se dál abych měla co nejvíc informací.

,,Na asi tak skoro rok." Podívala jsem se na něj nevěřícně.
,,Nejdřív budeme jezdit všude možně,pak budeme asi skoro jen v Anglii." Snažil se na mě usmát,ale moc mu to nešlo.Povzdechla jsem si a propletla si s ním prsty.

,,My to zvládnem.Pamatuješ?" Usmála jsem se na něj a na jeho tváři se objevili  roztomilé dolíčky.
,,Já to vím." Naklonil se nademne a začal mě líbat.Uchechtla jsem se do polibků a rukou prohrábla jeho mokré vlasy.

Byl to nádherný okamžik.Slunce které zapadalo se odráželo v jezeře které se třpitilo jak nekonečno diamantů,nademnou se skláněl můj přítel,vlasně snoubenec a líbal mě a moje tělo se pod náporem jeho dotyků mohlo zbláznit.

==================================================================

Tak co říkáte na část?Já nemám co dodat :33333

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat