79.Část

659 55 19
                                    

Část věnuji @BarNavrtilov :33

Pootevřela jsem oči a jemně se protáhla a až po chvíli si uvědomila kde vlastně jsem.  Usly jsme s Lukem v kuchyni u Happy Feet. Pousmála jsem se nad tím, políbila Luka na tvář a sundala ze mě jeho ruce které mě majetnicky objímali.

Zvedla jsem se z Luka a s bolestnou grimasou se vydala do koupelny kde jsem provedla všechnu ranní hygienu. Wow ... cítím se nějak těžce ,jako by malá přibrala o několik kilo nahorů.  Povzdechla jsem si a vydala se do kuchyně abych mu mohla udělat sídani.Dnes toho bude ještě hodně,nemáme ještě ani stromeček,jelikož jsme usly.

,,Nějak jsme večer usly u toho.'' Uchechtl se za mnou,jeho ruce obmotali moje boky a polábil mě na krk.
,,Tak nějak.''Zasmála jsem se a otočila se k němu s úsměvem.
,,Dnes jsou vánoce.'' Uculil se na mě a já se uchechtl nad jeho dětinským chvání které bylo roztomilé.
,,Jsi jak malé dítě.'' Smála jsem se a opřela si čelo o jeho hruď.
,,Co se děje?'' Hladil mě po zádech a opřel si bradu o moji hlavu.
,,Nic,jen mi je trošku špatně.'' Poodtáhla jsem se od něj s úsměvem a pohladila ho po tváři.
,,Tak si pojď lehnout.'' Chytil mě za ruce a pousmál se na mě podporně.
,,Ne..Musíme toho dneska hodně stihnout a na ležení teď není čas.'' Stiskla jsem mu ruce a políbila s úškrnem.

,,A na tohle čas máš,co?'' Odtáhl se s uchechtnutím a samam se uchechtla.
,,Na tebe ho budu mít vždycky.'' Uculila jsem se,pošoupla ke kraji jeho snídani na táci a šla uklidit a pro ozdoby na stromeček.

,,To si ještě vyřídíme!'' Křikl za mnou se smíchem když jsem vycházela schody.Jen jsem se tómu musela zasmát a šla jsem uklízet a chystat dárky..

__________

,,Mary..'' Přišel do ložnice otrávený Luke a s povzdechnutím sebou hodil na postel.
,,Z toho padaj,teď jsem to ustlala.'' Bouchla jsem ho po s tehně a s úšklebkem jsem zchovala zabalené dárky do skříně.
,,Stejně si sem večer zase lehnem tak proč to vůbec ustýláš?''  Uchechtl se a pozoroval jak jdu zpět k němu.
,,Možná,ale je to slušný.'' Mrkla jsem na něj a nastavila k němu obě ruce a pousmála se.
,,Pojď jdem zdobit stromeček.'' Usmál se na mě nadšeně,chytil mě za ruce a vyšvihl se do stoje.
,,Konečně.'' Jeho oči zářili  já mu věnovala jeden krátký polibek.

,,Na to jsi celou dobu čekal co?" Zasmála jsem se,chytla ho za ruku a pomalu s ním mířila dolů.
,,Můžu tam dát tu hvězdu? " Zeptal se když jsem vybalovala okrasy na stromek a podávala Lukovi právě stříbrnou hvězdici.
,,Můžeš když chceš. " Musela jsem se pořád usmívat protože jeho radost byla tak impulzující že se nedalo neusmívat.

☆☆☆

,,Tak to by bylo.. Teď ti ukážu ten pokojíček. " Usmála jsem se a trošku si povyskočila což vzhledem k mému bříšku nebylo to nejlepší.
,,V pořádku? " Zeptal se hned jak jsem udělala bolestnou grimasu a chytla se za bříško.
,,Jo jen to poskakování byl špatný nápad. " Pousmála jsem se na něj vděčně ale jeho pohled byl pořád vyplašený a starostlivý.

,,Tak pojď, chci ti už vidět. " Uculil se na mě, chytil mě okolo boků a pomalu jsme zase šli nahoru.
Proč jsem je přikývla na dům se schody?  Postěžovala jsem si sama k sobě a povzdechla si.
,,Nebaví tě ty schody co?" Uchechtl se a já se na něj zašklebila.
,,Člověk je těhotnej a pořád tady lítá nahorů a dolů. " Vydechla jsem a pomalu mířila na konec chodby vedle ložnice.

,,Jseš připravený?" Zeptal jsem se dřív než stačil něco říct, podíval se na mě s obrovským úsměvem a já začala odemykat pokoj.. (viz.obrázek)

,,Wow.. Jak,jak jsi to udělala? " Řekl nechápavě a s úžasem v očích se na mě podíval.
,,Stačí si něco dohodnout s Harrym a Louisem a vše jde samo." Uchechtla jsem se a hrdě se usmála.
,,Já tě miluju." Řekl se smíchem a objal mě.
,,Vždyť já taky." Usmála jsem se na něj a políbila ho.
,,Možná." Šeptla jsem a zasmála se.
,,Hey,to není vtipný. " Udělal uraženého a Vyšpulil spodní ret.
,,Ale nedělej, jediný kdo bude mít právo se takhle urážet bude malá.." Zasmála jsem se a pohladila ho po tváři.
,,Jak chceš aby se jmenovala?" Šeptl mi do ucha a pomalu see semnou pohupoval hladíc mé boky.

,,Chci aby jsi ty ji dal jméno Jaké chceš, což jak si dobře pamatuji tak je Sussie a já bych chtěla i Charlotte. " Uculila jsem se nevině a on mě políbil na čelo.
,,Jsem rád že jsi to pamatuješ. " Šeptl a políbil mě.
,,Co takhle ji dát dvě jména? " Nadzvedl obočí a jeho úsměv se rozlil po celé tváři i s ďolíčky.

,,Já jsem jen pro." Usmála jsem se a hladila ho po čelisti.
,,Takže to bude Charlotte Sussie Hemmings?" Nadzvedl obočí s úšklebkem nedočkavého Dítěte a při tom se ještě Culil jak neviňátko.
,,Já bych ji dala Sussie Charlotte Hemmings." Zkousla jsem si ret a objala ho.
,,Jméno by jsme měli. I nádherný pokoj jak pro princeznu." Políbil mě na čelo a já k němu zvedla pohled.
,,Děkuji. " Šeptla jsem a políbila ho.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Pokojík naboku! ! :DD

Tak tady máte další díl ;) Doufám že se líbí :D Zkouším psát vždy co nejdelší a k tomuhle mám ještě ěco naplánované,takže to nechávám na 800 slovech :DDD
Doufám že vám to bude stačit :D

Co říkáte na pokojík který udělala Mary? :)
Co říkáte na jméno Sussie Charlotte Hemmings? :DD Líbí se vám? :D

Já vím,hodně otázek :'DDD Tak doufám že se vám díl líbil :33

Chci vám doporučit příběhy od HemmingsPrincess :D Má je doopravdy dobré a ještě když na tom zapracuje :333 Hlavně Just Friend,sice to není s nikým z 5sos ale s vymyšlenými postavami je to dokonalé :33 Myslí'm že si to taky oblíbíte,kdykoli budete chtít můžete si místo hlavního hrdiny představit vašeho oblíbence :DD Funguje to :'DDD

Budu ráda za váš vote a komentík <3

With Love Mary-Sarah-Tommo :*



I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat