NA BOKU MÁTE TRILLER ;)) DĚKUJÍÍ TI MOOC PÁÁJI :****
(Měsíc a dva týdny co je u Louise s Harrym.)
Seděla jsem na gauči v,dá se říct,dpočinkové místnosti.Kluci jsou u Lou a zachvíli vystupují.Já jen sedím,koukám se před sebe a přemýšlím..Zase přemýšlím o něm,bez něj život nejde..Já ho potřebuju,on je nedílnou a nepostřadatelnou součástí mého života a já jsem bez něj nic..
,,Mary,tak co.Jak dopadlo to předevčerejší rande?" Přišel do místnosti s úsměvem na rtech Niall.Povzdechla jsem si a koukla se na něj.
,,Zlatíčko,co se děje?" Přisedl si ke mě a objal mě kolem ramen.
,,Nialle,víš..Jak jsem chodila s tím klukem tři roky,byly jsme zasnoubení a já ho pak kvůli téhle práci musela opustit..Tak ten kluk je Luke." Objala jsem ho a nadechla se jeho vůně.,,Já,promiň..Nevěděl jsem to." Hladil mě po zádech a podle mích úsudků přemýšlel.
,,A co on na to?" Šeptl a já držela slzy.
,,Nenávidíme a nenávidí sebe za to že jsi semnou vůbec něco začal.." Špitla jsem a to už mi slzy přetekli.
,,Promiň." Šeptl Niall,trošku se poodtáhl a utřel mi slzy.
,,Neplač." Pohladil mě po tváři a já se na něj pousmála.
,,Pojď,někoho ti představím." Usmál se na mě a za ruku mě vytáhl z gauče.Uchechtla jsem se a on dal svou ruku okolo mích ramen.,,Jo,a mám ponětí že tady kluci příjdou." Řekl Niall mezi tím co mě někam vedl.Frustrovaně jsem polkla.
,,Neboj,zavedu tě tam kde budeš v bezpečí." Pousmál se na mě a otevřel dveře s nápisem Maskérna.,,Ahoj Lou.Chtěl bych ti někoho představit." Usmál se na fialovovlasou Lou Niall,musela jsem se zasmát.
Lou se otočila a jak mě vyděla tak se doširoka usmála.,,Mary,já tě tak dlouho neviděla!" Přišla rychle ke mě a objala mě.
,,Já tebe taky Lou." Pohladila jsem ji po zádech a usmívala se.
,,Vy se znáte?" Koukl na nás překvapeně Niall a my se zasmáli.,,Jo,my se známe.Zkrz 5 Seconds Of Summer." Pousmála se na mě,přikývla jsem a svěsila pohled dolů.
,,No,my jdeme zkoušet takže vás tu nechám osamotě." Usmál se na nás Niall a zmizel za dveřmami.
,,Jak to že už nejsi s klukama?" Zvedla mi hlavu a já se jen pousmála.
,,Od té doby co chodím s Louisem se vše změnilo." Ztáhla jsem rty do tenké linky a Lou si povzdechla.
,,Pojď,proberem to u hrnku kávy." Pousmála se na mě a já si vzpoměla na Harryho..Můžu kafe nebo ne?
Přemýšlela jsem s šla pomalu za Lou,nevím,ale radši..,,Lou,můžu jen čaj?" Přikývla,sedla jsem si na jedno z křesílek a sledovala ji jak chystá čaj a kafe.
Podala mi můj hrnek a sama si sedla naproti mě.
,,Luke tě měl dost rád." Řekla ještě před napitím svého kafe.Vykulila jsem na ni oči.
Jak mohla vědět že jsme byly,spolu?!,,Nekoukej tak na mě.Každý kdo vás viděl vedle sebe tak mu bylo jasné jak Luke po tobě jede a ty sis toho ani nevšimla." Zasmála se nad posledními slovy a já se deprimovaně uchechtla.
,,Co,děje se něco?" Zarazila se Lou s nakrčeným obočím.
,,Lou jsi moje kamarádka už dlouho..Myslíš že bych ti mohla říct pravdu a ty by jsi to nikomu neřekla?" Podívala jsem se na ni prosebně a ona se tvářila dost starostlivě.,,Jo,jsem tvoje kamarádka už dlouho a nezradím tě..Ale,jak jako pravdu?" Starostlivý a nechápavý pohled se míšil na jejím obličeji,povzdechla jsem si a sevřela hrnek s teplým nápojem silněji a chvíli ho pozorovala.
,,Celé ty tři roky,co jsem byla pořád s nimi..Chodila jsem s Lukem,nechtěla jsem to přiznat tisku,nikomu protože jsem se bála té slávy..Toho všeho okolo,bála jsem se toho ale my drželi spolu..Byly jsme zasnoubení." Pousmála jsem se nad poslední větou,dotkla jsem se mého prstýnku na ruce a slzy se mi nahrnuli do očí.
,,A kvůli téhle práci jsi ho musela opustit.." Dodala za mě a já na ni pohlédla,jen jsem přikývla a jedna slza mi stekla po tváři.,,Netrap se tak zlato." Přišla ke mě a silně mě objala,objetí jsem ji opětovala a další slzy se hrnuli.
,,On mě nenávidí.." Šeptla jsem ji do krku a ona mě víc stiskla.
,,A ještě jedno tu je a to se nikdo nesmí dozvědět..Stejně na to všichni příjdou protože to půjde vidět.." Šeptala jsem sekavě a polkla.
,,Co tím myslíš?" Poodtáhla se ode mně a nakrčila obočí až se jí vytvořila jemná vráska na čele.,,Stoupni si." Špitla jsem a ona se z dřepu postavila a já taky.Utřela jsem si slzy a pomalu vyhrnula volný svetr.Lou se podívala na mé nafouklé a vyvíšené bříško a zalapala po dechu.
,,Louis?" Optala se vystrašeně a přišla,ke mě blíž.Zakroutila jsem hlavou.
,,On bude otcem..Ten kdo mě nenávidí,je to Lukovo." Špitla jsem,pustila svetr a objala ji,vzlykala jsem a ona se mě snažila utěšit.,,Víš Mary,vždycky když jsem vás dva viděla říkala jsem si,ti jednou budou spolu a já jim to sakra přeju..A jak vidím tak vám to vychází,ale ne podle plánu." Šeptla a já jen přikývla.
,,Jsem v druhém měsíci..Jako Louisova holka musím vydržet ještě sedm měsíců." Snažila jsem se to rozdýchat ale vše je pro mě tak těžké..
,,Neboj,bude to lepší." Utřela mi Lou slzy a jej oči se leskly.==================================================================
Tak tady máte trošku napínavější díl ;))) Co na to říkáte?Co říkáte na Luka?Jak by jste to brali vy? :))
Doudám že se líbilo napsala jsem tenhle díl teď jak jsem u babičky :'DDDD Musela jsem si udělat na vás čas ať souhlasili nebo ne ;) Ikdyž mám narozeniny,nezklamala bych vás :**
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤