30.Část

564 48 7
                                    

,,Mary?!" Uslyšela jsem Louisův vystrašený hlas,cukla jsem sebou pod náporem vzlyku.
,,Mary!" Přiběhl ke mě a chytil mi zápěstí,jen jsem ho sledovala.
,,Proč?" Zeptal se vystrašeně a začal mě zvedat aby mi pohl opláchnout zápěstí.

Kývla jsem směrem do pokoje,uslyšela jsem znovu jeho sólo,tak moc jsem se chtěla znova sehnout dolů pro žiletku a pokračovat v tom.
,,Ta písnička..Je,je o mě." Špitla jsem a pustila vodu na mé zápěstí,Louis ke mě hned zase přispěchal,podpíral mě a čistil mi ruce.
,,Není,oni nemůžou vědět že jsi měla kluka a že jsi kvůli tomuhle s tím vztahem zkončila." Zaprtestoval naproti mě,snad aby mi pomohl od stresu z tohodle všeho.

,,Byla jsem s ním tři roky.." Špitla jsem a dívala se na sebe v odrazu zrcadla.
,,Víš co,mám nápad." Špitl Louis a sundal mi svetr od krve.
,,Umyj se,donesu ti čistý oblečení a promluvíme si,jo?" Podíval se na mě s vážnou tváří.Přikývla jsem a on mi setřel slzy.
,,Už neplakej." Řekl mi s úsměvem a já zklopila pohled.
,,To nejde zastavit." Špitla jsem a namířila si to ke sprše.Jen si povzdehl a vyšel z koupelny.

Vyslékla jsem se z prokrváceného oblečení,nechala ho vedle koše na prádlo.Vlezla jsem opatrně do sprchy,neměla jsem moc síly,byla jsem ochablá a s těží jsem si pořádně vydrhla vlasy..

,,Tady pak máš to oblečení." Vešel do koupelny Louis když jsem byla jen v ručníku.
,,Louisi..Co kdybych zrovna byla nahá?" Zprdla jsem ho že sem tak vtrhl a on se na mě s ironickým pohledem podíval.
,,Mary,já sem gay." Řekl s vážností a znovu odešel z koupelny.Povzdechla jsem si a převlíkla se.

Můj úsměv neviděl nikdo už dva týdny a taky neuvidí,zápěstí jsem si držela aby nekrvácelo.Vyšla jsem z koupelny a uviděla jak Louis sedí na posteli a má tam obvaz.Povzdechla jsem si a sedla si k němu.
,,Řekneš mi to hezky všechno popořádku.." Začal mi obvazovat zápěstí a já jen se slzami v očích přikývla.

,,Tak se ptej...Budu odpovídat." Špitla jsem se zlomeným hlasem.
,,Odkud máš ten prstýnek?" Poťukal na něj prstem.
,,Od mého přítele..Byly jsme zasnoubení." Šeptala jsem a mé slzy znovu tekli.Louis se nachvíli zastavil a podíval se mi do očí.
,,Aha...Jak dlouho jste byly spolu?" Ptal se dál a zadělal mi konec obvazu.
,,Tři roky,zasnoubení jsme rok." Odpovídala jsem v souladu aby neříkal zbytečné otázky..Už mi bylo všechno jedno,bez něj jsem nic..

,,Jméno." Pohladil mě po ruce.
,,Luke." Podívala jsem se na něj,nechápavě svraštil obočí.
,,Příjmení." Řekl zkoro až vystrašeně.
,,Hemmings." Špitla jsem že to zkoro neslyšel a polkla jsem.Silně mě objal a já mu to opětovala.Brečela jsem do jeho krku a snažila se uklidnit..Ale on mi tak moc chyběl.

,,Ale vždyť on neměl p-" Sekl se v řeči.
,,Ta písnička byla o tobě." Šeptl nakonec když mu všechno došlo.Brečela jsem,netušila jsem že mám tak velké oční kanálky..

Tak moc bych se mu chtěla omluvit,všechno mu říct,chtěla bych aby vše bylo tak jak před tím..Možná by se to nestalo kdybych potvrdila náš vztah..Proč jsem to sakra neudělala?!

==================================================================

Táák díleček je na světě v 6:37 ráno ;)
Tak co si myslíte,bylo dobré že se mu Mary svěřila?A myslíte že ji Louis bude podporovat? :D A nevím proč ale příjde mi hrozně sladký že ten prstýnek od Luka stále nosí :333

Budu ráda za vaše odpovědi a votes :333 :*

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat