62.Část

529 56 16
                                    

,,Ano?" Zvedla jsem mobil a měla jsem stále zavřené oči abych se připravila na to kdo promluví.

,,No,ahoj Mary.To jsem já Luke.." Zadrhával se v řeči a já se pomalu začala zvedat do sedu ikdyž s tím břichem to nešlo.
,,Ahoj..Jestli se mi snažíš říct že ti volal Louis že u vás budu už to vím." Vydechla jsem a nervózně si zkousávala ret.
,,Aha..Jseš naštvaná?" Optal se potichu,byl nervózní a 100% si zkousával ret tak jak já.

,,Ne,nezlobím se." Odpověděla jsem mu jednoduše a trošku se pousmála když jsem slyšela jeho výdech tím jak se mu ulevilo.Zasmála jsem se.

,,A..v kolik mám pro tebe teda přijet?" Optal se a já zalapala po dechu.Nevěděla jsm jak to říct.

,,Já..Mohl by jsi mě vyzvednout u..Nemocnice?" Poslední slovo jsem řekla tak rychle že mi snad ani nerozuměl.
,,U čehosi?" Optal se nechápavě,moje srdce bylo rychle a já byla tak nervózní.
,,U nemocnice." Zopakovala jsem to tak rychle a Luke si povzdechl.

,,Mary,řekni to pomalu a srozumitelně.Ať je to jakkoliv daleko já si pro tebe přijedu kamkoliv." Řekl důvěryhodně a mé napjetí v těle se uvolnilo.
,,U nemocnice." Odpověděla jsem pomalu a nastalo takové to trapné ticho.

,,Pak..bych si jen zajela domů pro věci." Prolomila jsem to ticho a stoupla si abych si začala brát věci.

,,Dobře..V kolik tam mám být?" Ptal se depresivně a já se podívala na hodiny.
,,Já..pak ti zavolám,ju?" Optala jsem se ho a držela jsem ret mezi zuby.

Luke se uchechtl a já se mírně zamračila.
,,Tak ju." Zasmál se a já se uculila s povzdehnutím.
,,Já za to nemůžu." Zasmála jsem se do mobilu a hodila několik triček na postel.

,,Já vím,ale je to takový roztomilí." Rozpouštěl se Luke a já se stopla v pohybu.
,,Tak..Já jsi jdu balit..Pak..pak ti zavolám." Řekla jsem nervózně a sekavě.

,,Jo." Odpověděl rychle a já zavěsila.

--------------------     

,,Mary,jdeš?" Křikl Harry zespoda a já si vzala do ruk dva kufry.
,,Jo.Minutku!" Křikla jsem nazpět a táhla za sebou kufry.

,,Ježiš Mary,to nepotáhneš sama." Zhrozil se Harry když viděl můj úmysl snýst si ty kufry ze schodů dolů.

,,Tak mi jeden vem." Povzdechla jsem si a čekala než výjde ty schody ke mě.
,,Oba ty tutane." Uculil se Harry a já nadzvedla jedno obočí.

,,Tutane?" Optala jsem se nehápavě a šla pomalu za ním.
,,Jo.Tutane."  Zasmál se a položil mi kufry ke gauči.
Zasmála jsem se a šla se obout.

,,Louisi!" Křikl Harry přes celí barák a já si zadělala uši.
,,Harry,já chci ještě slyšet." Promluvila jsem s vraženým pohledem na něj.
,,No jo promiň." Zasmál se a Louis seskočil z třetího schodu.

,,To seskočit já tak je po mě." Uchechtla jsem se a šla jsem ke dveřím.
,,Tak ty taky nosíš to malí..A necháš si říct co to bude?" Optal se Loui nabitý pozitivní energii a s úsměvem otevřel dveře předemnou.

,,Nevím asi jo." Pousmála jsem se a Harry mě chytil okolo ramen.
,,Musíš si to nechat říct.Jako strejda toho malího mám právo to vědět a nabídnout ti mích pár briliantně vymyšlených jmen." Zatváril se pyšně a já se zasmála.

,,Dobře Harry,tvoji nabídkou nepohrdnu." Zasmála jsem se znovu a nastoupila dozadu.

========================================================

Moooc se vám všem omlouvám :(((( Mobil mi odešel a vůbec nevím do kdy mi ho opraví,nemám jinsk nic,prostě,jsem ořirozený ničitel :DDDDDDD  Fakt se vám všem moc omlouvám,nevím kdy dám další,taky mě totiž tlačí škola :(((( Vůbec nevím jak co bude :(


Můžete si všimnou že Pan Harry Styles je velmi natěšený na ti malé co se narodí.

Harry je v tomto příběhu takový pohodář a věci bere na lehkou váhu ;)
Jste zvědavý na to co bude po tom až Mary porodí? :D
Myslíte že to tak zkočí?

Budu rada za vaše komentky a votíky ❤❤

With Love Mary-Sarah-Tommo ❤❤


I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat