Hned jak doklapli dveře jsem vylezla ze skříně a vrhla se na Lou.
,,Dobrý zlato?" Optala se mě a hladila mě po zádech.Už vím od koho má Niall to zlato.. Pomyslela jsem si a trošku se nad tím pousmála.
,,Nevím jestli jsem vpořádku.Tohle všechno mě rve na kusy." Špitla jsem a stále ji objímala.
,,Vyřeší se to neboj." Poodtáhla se a usmála se na mě.Přikývla jsem ikyž jsem věděla že teď to bude horší a horší..------------------
,,Ahoj!My jsme 5 Seconds Of Summer!" Zakřičel Mike který vcházel na pódium jako první.Faninky začali pištět a Ashton mával paličkami cestou k bubnům.
Calum přišel s tanečkem tak že jsem se až pousmála,ale Luke stále nikde.
,,Můžu projít?" Optal se chraplavý a nepříjemný hlas potichu tak zničeně..Hned jsem uhla a podívala se mu do očí.Nasucho polkl a vešel na pódium.
Dělal to naschvál,pootočil si mikrofon tak aby na mě pak viděl.
Oooo,oo..Everything I Didn't Say..
Začal Calum a já si povzdechla.Všechny ty písničky mají nějaký význam mezi mnou a Lukem.. Povzdechla jsem si a nespouštěla z Luka oči.
Wake me up now
And tell me it's about dream,
On the song that I wrote,
And you wrong that
I hope when you rescuing your memories. [Probuď mě a řekni mi že je to pouze sen.V songu který jsem napsal jsi nesprávná oto doufám že zachraňuješ svoje vzpomínky]Celou dobu co to zpíval jeho pohled patřil mě a mé slzy volně opouštěli prostor očí.
Ničí mě a on to ví..Chce vidět jak moc. Utřela jsem si slzy a jeho oči se zaleskli,všiml si mě Calum,jen se na mě podíval a zase odvrátil pohled.Luke se podíval do hlediska po faninkách,snad aby se uklidnil a nebrečel..
,,Další písnička je Beside You!" Oznámil s výkřikem Ashton a Luke si povzdechl a podíval se na Caluma.Calum si taky povzdehl a pokrčil rameny,ukázal směrem na Managery a začalo se pomalu hrát..
Within a minute I was all packed up.
I've got a ticket to anoter world.
I don't wanna go,I don't wanna go.
[Během minuty,byl jsem napovrch narvaný.
Mám lístek do dalšího světa.
Já nechci jít,já nechci jít..]Začal zpívat Calum a Luke měl zklopený pohled ke kytaře.
The silent words are hard to speak when your throughts are all I see.
"Don't ever leave" she said to me.
[Zamlklá slova jsou těžká říct když tvoje výkyvy jsou vše co vidím.
"Neopouštěj mě" řekla mi.]Mé oči nabýrali slzy když jsem poslouhala ten text,čekala jsem na tu chvíli kdy příjde Lukovo sólo a mě to dostane na dno.
When we both fall asleep,undeneath the same sky,to the beat of our hearts at the same time.
So close,but so far away..Can you hear me?
(Když oba upadnem do spánku,vespod té samé oblohy tlučou naše srdce ve stejný čas.
tak blízko zároveň tak daleko..Slyšíš mě?)Moje oči se vytvořili v Niagarské vodopády a sledovala jsem ho tak pečlivě,kamera která přenášela na BigSkreen zaměřila Luka,jeho oči byly skeněná a jedna slza přetekla.Při poslední větě a Ashtnové otázky se mi díval do očí a jeho oči povolil emocím volný průchod.
She sleeps alone.
My heart wants to come home,I wish I was,I wish I was,Beside you.
She lies awake,I'm trying to find the words to say.
I wish I was,I wish I was,Beside you!
[Spí osamělá.
Moje srdce chce jít domů,jak jsem si přál,jak jsem si přál,Bez tebe.
Lže od probuzení,namáhám se najít slova co říct.
Jak jsem si přál,jak jsem si přál,Bez tebe!]Přestal nachvíli hrát a utřel si slzy,faninky na něj křičeli povzbudivě ale jeho pohled stále setrvával na mě.Tak mě to trhalo na kusy..
Another day and I'm somewhere new,I made a promise that I'll come home soon.
Bring me back,Bring me back,back to you!
[Další den a já jsem někde nový.
Sliboval jsem že příjdu brzy domů.
Přijdu zpět,přijdu zpět,zpět k tobě!]When we both wake up,undeneath the same sun,time stops,
I wish that I could rewind..
So close but so far away..
[Když jsme se oba probudili vespod stejného slunce,čas se zastavil,
Mohl bych překročit.
Tak blízko zároveň tak daleko..]Znovu se na mě díval a já se opírala o zeď vedle mě,nedokážu to.. Je to na mě moc silné.Ten pocit viny mě přemáhá v mé hlavě a já se začínám pomalu ale jistě sesipávat.
She sleeps alone..-//-
The pieces of us both uder every city light and they're shinning as we fade into the night.
[Kousky z nás obou pod každým měsckým světlem září,zatím co se ztrácíme v noci.]Jeho slzy jsou neukojitelné jako ty moje.Kluci na měj soucitně hledí a faninky nechápou.
She sleeps alone,my heart wants come home.
I wish I was,I wish I was,Beside you!Můžeš za to ty..On si to nezaslouží.
Ten hlas v mé hlavě začínal od znova..Jediní dva lidé jej umí odstranit..Tentokrát ti nikdo nepomůže. Vysmál se my hlas do obličeje...
Ti jediní dva jsou Luke a Liz..==================================================================
Taaak jsem tady s dalším dílem!! :DDD
Tohle je tak trošku písničková část ;) Doufám že vám nevadí můj překlad :)))
Nemám co říct,doufám že se líbí :3333
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤