,,Zajdu si ještě pro Strackburs.Chceš taky?" Pohlédla jsem na Louise když jsme vyšli z auta a ocitli se u obrovské arény.
,,Tak jo běž.Ale zachvíli přijď.A jo dám si." Usmál se na mě a pohladil mě po paži.Přikývla jsem.
,,A jaký má rád Harry?" Kývla jsem směrem na Harryho,snad si to u něj nějak vyžehlím.,,Čokoládový,dva cukry." Zasmál se Louis a mrkl na mě.Znovu jsem přikývla a vydala se k nedalekému Strackubru který jsem viděla po cestě.
---------------
Kudy se tam mám jako dostat? Nadzvedla jsem obočí a s povzdechnutím přešlápla si z nohy na druhou nohu.
Přišla jsem k hlavnímu vchodu kde stála ochranka už teď.Bylo tu několik skupinek holek které po mě stříleli tázavý pohled.Nervózně jsem polkla a snažila si jich nevšímat.
,,Dobrý den.Já jsem Mary,Louisova holka." Usmála jsem se faleště mile na jednoho týpka.
,,A to mám vám věřit jak?" Nadzvedl s úškebkem levé obočí.Povzdechla jsem si a nervózně si zkousla ret.
,,Nevím jak vám to dokázat..Třeba vám dám telefoní číslo na Louise a vy si to ověříte?" Zkusila jsem ho nějak přemluvit.,,Takhle t-"
,,Pusť ji,je to přítelkyně od Louise." Ozval se za mnou chraplavý hlas až jsem sebou cukla,holky co tam stáli začali pištět.
,,Dobře." Přikývl bodyguard a s kameným výrazem mě pustil,otočila jsem se na dotyčného a podala mu jeho oblíbené pití.(že jste si mysleli že je to Luke :DDD),,Takhle si mě nezískáš." Zakroutil hlavou a díval se před sebe,šla jsem jak vzorňáček za ním díky tomu že jsem nevěděla kudy mám jít.
,,A co jsem ti udělala?Proč jsi na mě tak hnusný?" Zkrčila jsem nechápavě obočí a dopila moje pití,teď zbývalo akorát dát pití ostatním.
,,Děláš ze sebe chudinku,Louis tě lituje,ale říkám ti," Otočil se na mě s vážným výrazem,byl o hodně vyšší než já a tak jsem musela zvednout pohled abych vyděla do jeho smaragdových očí.,,To divadýlko ti dlouho nevidrží." Ponesl a já se zadrhla.
,,Proč bych něco hrála? Panebože,Harry neznáš mě a tak mě radši nech být." Zakroutila jsem nad ním hlavou a chystala se ho obejít.,,Tak mi to řekni." Chytil mě za paži čímž mě zastavil a otočil k němu.
Říkám si že se ho bojím,že mě něco udělá,dokonce kdybych ho neznala a byla někde v parku,mohl by mě znásilnit..Ale,vždyť je gay.
Zakroutila jsem nad sebou hlavou a vykroutila jsem se mu ze sevření.
,,Někdy jindy Harry." Odvětila jsem mu tvrdě nacož se jen uchechtl.,,Běž pořád rovně,dostaneš se k pódiu." Úškebek mu z tváře zmizel a vypařil se do jedné z těch chodbiček.
Raději sem poslechla a šla stále rovně,slyšela jsem hudbu,nikdo nezpíval,pouze jen hráli..
Ta melodie je tak známá...Tak moc. Zamhouřila jsem oči a přidala trochu do kroku,to vybrnkávání znám.. Stále jsem přemýšlela a zkoro jsem už hleděla na pódium.
,,Jé,Mary zrovna tebe sem hledal." Rychle mě chytil za ramena Louis,leknutím jsem sebou cukla a on změnil směr mé chůze.
,,Víš vyskytl se menší problém." Podotkl,stále mě nepouštěl a ztáhl rty do tenké linky.,,Jaký?" Nechápavě jsem nakrčila obočí,jeho ruka byla okolo mích ramen a v druhé nevím ani jak,ale držel už kelímek s lattéčkem.
==================================================================
Tak jako omluvu vám sem dávám hned dva díly za sebou ;) Doufám že jsem o vás nepřišla :(( Asi tak v půlce srpna,nějak tak,to bude lepší budu přidávat asi obdva dny ;)
Doufám že se vám tato část líbila,jak vidíte máte tady vysvětlení proč ji Harry nemá rád myslí si že Mary něco hraje ale sám neví nic a tak chce vysvětlení ;) Můžu vás uklidnit
,Luke se tam nějak bude objevovat ;)Budu ráda za vaše vote a názor na část :3333 Moc děkuji že se vám to líbí ;) :*
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤