Mary pohled:
Ležím a dívám se z okna na proti mě jak pomalu vychází slunce.
Jak to že jsi nám nespinkala? Vysmíval se mi hlas a já zabořila hlavu do polštářů.
Prosím,už mě nech.. Zaprosila jsem žalostně a zhluboka vydechla.Tak moc se mi chtělo spát,ale pokaždé když jsem začala usínat ten hlas v mé hlavě začal ječet..Nedá se to vydržet,pořád do mě hustí a já to nezvládám..
Nenechám,ty si to nezasloužíš. Říkal tvrdě a já si jen povzdechla..Kdybych mohla tak vztanu a jdu k oknu,možná bych si šla v noci pro vodu nebo možná prášek proti bolestem..Ale nedokážu se zvednou na vlastní nohy.
,,Mary?" Zeptal se opatrně Louis který vešel do pokoje.Podívala jsem se na něj,polkla jsem a peřinu si víc povytáhla nahorů aby neviděl mé vyhublé ělo.
,,Mary,pojedeme na výlet..Pomůže ti to.Věř mi." Přišel ke mě Louis a já zakroutila hlavou.
,,Neboj..To kam tě zavezem tě dostane snad do lepšího stavu." Pousmál se na mě a chytil mě za ruku.Pohla jsem prsty a on rukou trošku ucukl.Zklopila jsem pohled,protože se lekl toho jak mám vystouplé kosti a šlachy když se pohnu.
,,Dostáváš sama sebe na dno..Nezabíjíš sama sebe ale hlavně to malí uvnitř." Dotkl se přes peřinu,mého břicha.Polkla jsem a mé oči začali slzet.Ničíš mu život a to se ještě ani nenarodilo.. Kroutilo nademnou hlavou ten hlas.
Louis se z ničeho nic zvedl a vydal se k mé skříni.Vyndal mi několik oblečení a začal mi ho dávat do kufru a pak ho zapl.
Jen jsem ho pozorovala,vzal šedé legíny,dlouhé volné triko,mikinu a dal to na poličku a zadíval se na mě.
,,Pojď,pomůžu ti.." Nastavil ke mě ruku a já vystrašeně polkla.
,,Víš že mi můžeš věřit.Musíš se ještě umít.Tak pojď,ty to dokážeš." Usmál se na mě ale smutek mu zářil z očí.Pootevřela jsem ústa a vystrašeně se na něj dívala.,,Já..Nedokážu vztát." Šeptla vyčerpaně a zklopila pohled s polknutím.Louis ke mě došel a začal pomalu odkrývat peřinu,nechtěla jsem vidět jeho výraz a tak jsem se dívala na zem.
,,Panebože.." Zalapal po dechu a odkrl mě celou,podívala jsem se mu do očí.
Brečel a prohlížel si mé celé tělo s panikou.
,,Já jsi pomůžu." Podíval se mi do očí a já přikývla.Vzal mé tělo do náruče a šel se mnou do koupelny.
,,Neudržíš se na nohách?" Optal se a já se chytla o umyvadlo,začal mě pomalu pouštět,mé ruce se začali třepat a on mě rychle znovu chytil.,,Tak dobře." Špitl a natáhl se aby zapl vodu do vany..
Podívala jsem se na sebe do zrcadla vedle umyvadla,zatajil se mi dech a slzy se mi nahnali do očí.Mé tělo byla jen kost a kůže a jedno nafouklé břicho.Vypadalo jako bych měla pohmožděniny,jako by mě někdo mlátil ale to mé tělo jen tak trpělo a bralo poslední živiny ze mě pro toho malího..Připadala jsem si jak z hororu a mé břicho si myslím že tisk nepřehlídne.
,,Musím tě vyslíct." Šeptl a já se na něj s vykulenými očima podívala.
,,Neboj spodní prádlo ti nechám." Pousmál se a začal mi jednou rukou vyhrnovat triko a v tom přišel do koupelny Harry...==================================================================
✋✋
Tak další díl na světě!!
Tak co škola?Jak jste si užili první den? Já osobně vztavala o třičtvrtě na 6 Měla jsem strašnou nejistotu že přijdu pozdě.No nakonec to dopadlo tak že jsem vše stihla a ještě měla půl hodiny čas
Co říkáte na díl?
Jaká myslíte že bude reakce Mary až zjistí kam ji dovedou?
Myslíte že je dobře že věří Louisovi?
A co Harry který se objeví v příští části hned na začátku?Budu ráda za vaše odpovědi a názory a vote
With Love Mary-Sarah-Tommo ✋
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤