80.Část

645 57 11
                                    

,,Mary jsou tady!" Křikl ze spoda Luke a já se pousmála.

,,Už jdu!" Zakřičela jsem nazpět ,vahrabala se z peřin a s mobilem v ruce jsem šla pomalu dolů.

"Trošku se zpozdím, Promiň :( - Vendy" Smutně jsem se pousmála a se schováním mobilu jsem zašla do obyváku kde jsem slyšela už ostatní jak si povídají.

,,Ahoj." Pozdravila jsem všehny co tam seděli což se týkalo zbytku Lukové kapely, Louisové a plus Lou a Lottie.
,,Ahoj!" Usmál i se na mě všichni a začali mě objímat jeden po druhém.
,,Zayne,tak co?Pořád chceš odejít ze skupiny?'' Zašeptala jsem mu do ucha když mě objímal.
,,Ne,otevřela jsi mi oči.'' Zašeptal nazpět a poodtáhl se s úsměvem.
,,Tak to jsem ráda.'' Uculila jsem se, odtáhla se od něj a šla si sednout k Lukovi do křesla zatím co se v televizi rozezněl'nějaký vánoční film.

,,Kdy přijede Vendy?'' Objal mě okolo pasu sedící v křesle a já na opěradle.
,,Napsala že přijede později . Asi let je opožděný.'' Vydechla jsem a podívala se na něj s povzdechem.
,,Neboj,přece ti nikam neuteče.'' Usmál se na mě a pohladil mě po bříšku.
,,No,dokud tu budeš ty tak jsi klidně počkám.'' Uchechtla jsem se šeptem protože Harry po mě hodil káravím pohledem ať jsem potichu.
To jste se sem přišli podívat jen na film? Nemáte doma televizi nebo co? Zasmála jsem e podvědomě a políbila Luka na čelo.

,,Za dva měsíce asi budu muset jet na turné..'' Šeptl mi Luke do ucha v půlce filmu a já se na něj obrátila s ustaraným obličejem.
,,Na jak dlouho?'' Zašeptala jsem mu do ucha a hladila ho po dlani.
,,Asi tak ty dva měsíce.'' Zašeptal nazpět a smutně se na mě podíval.Povzdechla jsem si a přikývla.

Přece mu nebudu líst do práce.. Pomyslela jsem si,podporně se na něj usmála a políbila ho nacož se uchechtl.
,,Jaký je vlatně to vaše nový album?'' Zeptala jsem se Luka už nahlas protože naskočila reklama.
,,No,Mary tady máš ochutnávku.'' Uchechtl se Mike a poukázal na telvizi kde byl obrázek Souds good,Feels good.

''Cause you walked out and left me stranded
Nothing left but picture frames
And I just keep on asking myself

How'd we drift so far away from where we left off yesterday?
I'm lonely like a castaway
Heartbreak that I can't escape, a sinking ship I'll never save
I'm lonely like a castaway

All your screaming whispers, slip right through my fingers
But these memories linger on
Eyes closed, all I see is good times disappearing
And I'm trying to hold on''

Ozval se z televize úryvek jedné písničky z alba.Mírně jsem nakrčila obočí a zamyšleně se dívala na Luka.Ztáhl rty do tenké linky a pousmál se jemně.

''Protože jsi přišla a nechala mě popleteného
Nic nezůstalo jen fotky v rámečcích
A já se jen pořád ptám sám sebe

Jak bychom se mohli odnést tak daleko od místa kde to včera skončilo?
Jsem osamocený jako trosečník
Zlomené srdce, kterému nemohu utéct, potápějící se loď, kterou nikdy nezachráním
Jsem osamocený jako trosečník

Všechna tvá kříčící přání, proklouzla přes
mé prsty
Ale tyto vzpomínky zůstávají
Zavřené oči, a vše, co vidím jsou mizející dobré časy
A já se snažím držet''

Pořád jsem si opakovala hlavě a hleděla na něj.
,,Promiň jestli ti to vadí.'' Šeptl Luke a ostatní se začali mezi sebou bavit.
,,Luku..Chápu tě,ale to jsi až tak nemusel.'' Navlhčila jsem si rty.Ty věty jsem stále nemohla dostat z hlavy..
,,Dobrý Luku..Nevadí mi to,ale pořád to nemění to že chci slyšet celé to album.'' Pousmála jsem se na něj a on je jen nervozně podíval.
,,Tak dobře,ale připrav se na to že je toho víc.'' Vydechl po nějaké době co přemýšlel co by bylo vhodné říct.
,,Dobře,ale teď se mi to nechce řešit.'' Usmála jsem se a dala mu pusu na čelo.
,,Dobře.'' Odpověděl s vydechnutím a objal mě.Zabzučel mi mobil,odtáhla jsem se od Luka a najela na zprávu.

''Promiň,ale let má zpoždění :'( '' Přečetla jsem si a s povzdechnutím jsem vstala.
,,Tak dáme ten Vánoční přípitek?'' Usmála jsem se na ostatní jak jedli perníčky a cukrový co bylo na stole.
,,A co Vendy?'' Zeptal se Ashton s nechápavým výrazem a nadzvednutým obočím.
,,Prý má let zpoždění tak přijede o něco pozdějš.'' Povzdechla jsem si a pousmála jsem se na něj.
,,Aha,tak teda jo.'' Uculil se a tím přikývl za všechny.

Vešla jsem do kuchyně,nalila šampaňské do jedenácti sklenek a do mé nalila pomerančoví džus.Dala jsem to na tác a vešl zpět do obváku kde se kluci něčemu hrozně moc smáli.
,,Lidi,pojďte si to rozebrat.'' Uchechtla jsem se a pomalu šla s tácem ke stolu.
,,Ty máš džus?'' Podivila se Lou a zasmála se.
,,Ani nemysli na to že by jsis dala šampaňské.'' Vložil se do toho Harry s vražedným pohledem a my se museli smát.
,,Neboj Harry,mám tady džus.'' Zvedla jsem sklenku s mím džusem a uchechtla se.
,,Máš jediný štěstí.'' Usmál se a pohrozil mi.Jen jsem přikývla a očima našla Luka který o něčem žhavě debatoval s Louisem.

,,Já jsem mamce říkala že se nerozešel s Harrym.'' Uchechtl se vedle mě hočičí hlas a já se otočila na Lottie která pozorovala to samé co já a upila si šampaňského.
,,Co tím myslíš?'' Pousmála jsem se na ni a také si upila,ale džusu.
,,Když se máma dívala na televizní noviny,bylo tam to jak jsi těhotná a rozhovor s bráchou jak s tebou čeká dítě..Máma si myslela že se rozešel s Harrym a doopravdy je s tebou.'' Uchechtla se se zaroucením hlavy a já se musela zasmát.
,,A jak chápu tak jsi mámě pořád vymlouvala že se s ním nerozešel a já jsem jen najmutá.'' Podívala jsem se na ni s nadzviženým obočím a usmála se.Jen se smíchem přikývla.

,,Slyšela jsi už album od One Direction?Je to divné je tak nazývat,prostě slyšela jsi album od bráchy a kluků?'' Trošku se na mě pootočila a tentokrát sledovala Nilla a Zayna jak se o něco vsází.
,,Ne,proč?'' Nadzvedla jsem zvědavě obočí a ona se uchechtla.
,,Nejsi slavná,znají tě sice dost ale každýmu tady jsi trochu změnila život.Obě alba jsou tak trochu vytvořený buď jen na tobě nebo na tobě a Lukovi.'' Podívala se na mě s úsměvem a já na ni vyvalila oči.
,,Nediv se tak,to co se všechno stalo..'' Upřímě se na mě usmála a pohladila mě po rameni.
,,Jsem ráda že jsem tě potkala.Brácha si nedělal srandu že jsi velká osobnost..'' Její úsměv ji nemizel a já jen přikývla.

Já je všechny chladnokrvně zaškrtím.. Pomyslela jsem si a vydala se k Lukovi a Louisovi.

,,O čem tady vedete tak žhavé téma?'' Vyrušila jsem je z jejich konverzace a objala Luka jednou rukou okolo pasu a tak i on mě.
,,O turné a albumech.'' Usmál se na mě Louis,přikývla jsem s úsměvem a opřela si hlavu o Luka.
,,A c-'' Nedořekl Louis když mu začal zvonit mobil.
,,Omluvte mě.'' Omluvně se na nás pousmál a my oba přikývli.

,,Co se děje zlato?'' Zeptal se Luke a podíval se mi do očí.
,,Ale nic.'' Vydechla jsem a usmála se.
,,Pořád ti je špatně,že?'' Smutně se pousmál a já tak trošku přikývla.
,,Není mi špatně,ale ani dobře..Je mi prostě..Divně.'' Dokončila jsem větu,zavřela oči a opřela si čelo o jeho hruď.
,,Pojď si lehnout.Bude to lepší.'' Pousmál se na mě a vzal si mě do náruče.
,,Luku,teď moc lehká nejsem.'' Uchechtla jsem se a dala ruce okolo jeho krku.
,,Ale mě to nevadí.'' Uculil se a políbil mě.Jen jsem přikývla a dala mu pusu na tvář.

,,Louisi a ještě všechno nejlepší k narozeninám!'' Křikla jsem na Louise v chodbě když mě Luke už pomalu nesl po schodech.Zasmál se a přikývl..

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Tak jsem tady znovu :D Jste rádi že jsem to stihla ? :DDD Nečekala by to ale chviličku trvá než sem spokojena s dílem :DDD

Co vy? :D
Jste s ním spokojeni?
Příští díl bude trošku vzrůšo :D Doufám že se vám to bude líbit :3
Jinak,co říkáte na Vendy? Těšíte se na ni že tam bude zase po dlouhé době? :D

Jinak,jak dopadl Mikuláš? :DDD

With love Mary-Sarah-Tommo ❤ ❤ ❤

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat