Pohled Louise:
Šel jsem po chodbě směrem k Lou kde říkal Niall že ji nechal ať si zpraví náladu.Pobrukoval jsem si moje sólo z Over Again s úsměvem směrem k Lou.
,,Jdem na z-" Sekl jsem se když jsem otevřel dveře a tam byla jen Lou s Lukem.Bylo celem zbytečné se ptát kde je Mary když je tady on..
,,Promiňte." Usmál jsem se na ně a Lou pokroutila hlavou.
,,Dobrý." Usmála se a já znovu zmizel za dveřmi,stál jsem vedle nich a přemýšlel kde tak může být Mary.Ale je tam Luke,musíš to využít Louisi,nebuď hlupák. Radil mi můj mozek a já se posebe pousmál.
Dobře,dobře..Trochu si s ním popovídám.Otevřel jsem znovu dveře a podíval se na Luka.
,,Luku..Můžu nachvíli?" Snažil jsem se pousmát ale k jeho naštvanému pohledu to moc nešlo.Povzdechl si a zamířil ke mě,uvolnil jsem místo ve dvřích a čekal kdy je zavře.,,Co je?" Zeptal se bezzájmově a já se nadechl k odpovědi.Zasmál jsem se.
,,Co je k smíchu?" Zeptal se nechápavě a naštvaně, já se na něj podíval.,,Mě je tady dvacetsedm a tobě dvacetdva a jsi ohodně vyšší." Uchechtl jsem se a zklopil pohled.Luke se uchechtl a zahleděl se někam za mě.
,,A to je to co jsi mi potřeboval říct?" Nadzvedl obočí nechápavě jako bych mu byl dotěrný a já si povzdechl.Ach chlapče,proč jsi tak tupí??
Moje svědomí ho liskalo z obou stran a já se na něj znova podíval.,,Není všechno jak se zdá." Vydechl jsem a opřel se o zeď.
,,Hmm..Ty poslední tři roky to u mě taky tak bylo." Uchechtl se ironicky a opřel se vedle mě.
,,Ona tě doopravdy milovala." Zamračil jsem se na něj a on si povzdechl.,,A miluje." Dokončil jsem a modlil jsem se aby tady nezačal řvát po mě jakej jsem blbec.
,,Vždyť je s tebou,tak jak může milovat mě?!" Nechápal Luke a díval se zamračeně na svoje špitčky bot.,,Prostě tě miluje.Vím to,trápí se a mě to vadí ji takhle vidět." Povzdechl jsem si a usmál se nad smíchem Nialla který šel slyšet sem díky mikrofonu.
,,Dobře,opustila mě.Ale aspoň si mohla najít někoho kdo ji bude mít sakra rád a ne se snažit se jí zbavit!Ona si to nezaslouží!" Trošku zvíšil hlas,nevěřícně a naštvaně se na mě podíval.Povzdechl jsem si.
Doprdele tohle je zapleklitě těžké.. Povzdechl jsem si a stoupl si normálně,Luke se hbitě odrazil od zdi a zmizel znovu za dveřmi.
Tohle je ztracený případ..
Povzdechl jsem si už poněkolikáté nad ním a šel znovu na pódium za klukama.,,Tak co?" Zeptal se mě Harry a objal mě okolo ramen.
,,Nevím kde je,když jsem došel za Lou tak tam byla akorát ona a Luke." Povzdechl jsem si a propletl jsem si s ním prsty.
,,To se vyřeší,neboj." Líbl mě do vlasů a já se na něj usmál.,,Nialle to nedělej na té kolo-" Říkal Zayn a najednou dostal záchvat smíchu.Nechápavě jsem na něj koukl a on ukázal na Nialla.Začal jsem se smát jak smyslů zbavený nad pohledem jak Niall zpadl na několik lattéček ze Strackbursu přímo obličejem.
,,Oni tě zabijou!" Začal se smát Liam a sedl si aby to rozdýchal s pohledem na Nialla jak se pomalu zvedá.
==================================================================
Tak tady máte ten slíbený díleček z
Louisova pohledu!! :DDDJak vidíte,Luke je tvrdohlavý ale i přesto chce pořád pro Mary to nejlepší! :333 Příjde mi to cute,co vám ? :)
Myslíte že si z toho něco Luke vezme?
Co si bude myslet Mary?
wtf,musela jsem tam dát to s tím Niallem :'DDDDoufám že se líbilo :33
Budu ráda za váš názor a za vote :333 Jste pžasní,máme zkoro už 5K přečtení!! :DDDDWith Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤